Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Zaťaženie procesora  (Přečteno 1580 krát)

cjakub

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 1
Zaťaženie procesora
« kdy: 13 Května 2008, 22:19:42 »
Zdravím, na Ubuntu HH 8.04 ma znepokojuje jedna vec, a síce, keď idem napr. na youtube ([top] -> X.org 35%, firefox-2 bin 35%) alebo jednoducho počúvam hudbu + surfujem po nete, procesor je zaťažený niekedy aj na 60-70% pri normálnej práci.. slabý počítač by som na to nemal mať, keďže v xp mi ide všetko plynulo.. Je možné že HH má vyššie nároky ako xp alebo je chyba v nejakých kodekoch. Som začiatočník a za každú užitočnú radu ďakujem.

tu je zostava môjho PC (nie je to žiadny zázrak ale mne stačí)   

Citace
Motherboard   
CPU Type   Intel Pentium 4 506, 2666 MHz (20 x 133)
Motherboard Name   Intel Augsburg D915GAG  (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Motherboard Chipset   Intel Grantsdale-G i915G
System Memory   1014 MB  (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type   AMI (02/22/06)
Communication Port   Communications Port (COM1)
Communication Port   Printer Port (LPT1)
   
Display   
Video Adapter   Intel(R) 82915G Express Chipset Family  (128 MB)
3D Accelerator   Intel GMA 900
Monitor   Philips 170B (170B5)  [17" LCD]  (VN  013047)
   
Multimedia   
Audio Adapter   BrookTree Bt878 Video Capture Device - Audio Section
Audio Adapter   Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller [B-1]
bol by som veľmi nerád aby som sa kvôli niečomu takému musel vrátiť späť na win =/

cz7asm

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 111
Re: Zaťaženie procesora
« Odpověď #1 kdy: 14 Května 2008, 08:53:42 »