Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Call of Duty 2 (COD2)  (Přečteno 6868 krát)

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Call of Duty 2 (COD2)
« kdy: 21 Června 2008, 12:19:31 »
Narazil jsem na problémek se spouštěním hry Call of Duty 2 (singleplayer). Normálně se to nainstalilo přes acetoneiso, udělalo si to spouštěč ve wine/programs, nainstalil jsem i directX, ale jakmile to spustím, hodí si to rozlišení 640x480 a pak to spadne(je vidět ta nabíhací obrazovka), rozlišení 640x480 ovšem nechá (ale jde to pak přehodit zpět v "System". Nevíte co by s tím mohlo být?

qUAKER

  • Host
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #1 kdy: 22 Června 2008, 12:49:50 »
Pošli výpis z terminálu.

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #2 kdy: 22 Června 2008, 13:43:41 »
qUAKER

Já jsem prosím linuxový začátečník - jakým příkazem vyvolám výpis?

MacHala

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1104
  • Big Bro iz watching joo!
    • ZlejT
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #3 kdy: 22 Června 2008, 14:39:44 »
spustite program z terminalu ( napr. "wine /home/kaktus/.wine/drive_c/proste/cela/cesta.exe") a zkopirujete co to vypise

jinak instalace DirectX ve winu se afaik silne nedoporucuje (wine ma nejakou svoji vlastni implementaci a originalni directX dela problemy)
Prislusnik ligy, za kreativni pouzivani interpunkcnich znamenek, carek, predevsim.
=======================================
Tweetuju jako http://twitter.com/zl8

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #4 kdy: 22 Června 2008, 15:14:07 »
aaauser@desktop-a:~$ wine /home/aaauser/.wine/drive_c/Program Files/Call of Duty 2
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
wine: cannot find '/home/aaauser/.wine/drive_c/Program'

Zajímavé je, že ten directX co jsem určitě instaloval v tom wine vůbec není vidět (tzn. nevím jak to odinstalit).

Tož, co s tím?

doplněk - jelikož to vypadalo že je špatnš cesta v tom spouštěči, spustil jsem to normálně přímo z toho exe souboru a napsalo to zase tohle
CoD2 1.0 build win-x86 Oct  6 2005
----- FS_Startup -----
Current language: english
Current search path:
Z:\home\aaauser/main
Z:\home\aaauser/raw
Z:\home\aaauser/raw_shared
Z:\home\aaauser/devraw
Z:\home\aaauser/devraw_shared

File Handles:
----------------------
0 files in iwd files
ERROR: No languages available because no localized assets were found
Error during initialization:
Couldn't load default.cfg.  Make sure Call of Duty is run from the correct folder.
« Poslední změna: 22 Června 2008, 15:20:44 od Kaktus »

qUAKER

  • Host
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #5 kdy: 22 Června 2008, 18:04:44 »
tak to vím.. příkaz má být

cd "/home/aaauser/.wine/drive_c/Program Files/Call of Duty 2" && wine "soubor.exe"

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #6 kdy: 22 Června 2008, 20:05:54 »
qUAKER:
tak takhle to vypadá o poznání "lépe"  ;D

aaauser@desktop-a:~/.wine/drive_c/Program Files/Call of Duty 2$ wine CoD2SP_s.exe
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
err:dosmem:setup_dos_mem Cannot use first megabyte for DOS address space, please report
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
err:dosmem:setup_dos_mem Cannot use first megabyte for DOS address space, please report
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
err:dosmem:setup_dos_mem Cannot use first megabyte for DOS address space, please report
err:dosmem:setup_dos_mem Cannot use first megabyte for DOS address space, please report
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
err:dosmem:setup_dos_mem Cannot use first megabyte for DOS address space, please report
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x7f21f420,0x00000000), stub!
fixme:d3d:test_pbo_functionality >>>>>>>>>>>>>>>>> GL_INVALID_OPERATION (0x502) from Loading the PBO test texture
 @ directx.c / 3413
fixme:d3d:IWineD3DImpl_CheckDeviceMultiSampleType Quality levels unsupported at present
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateQuery (0x7f02b5b8) Event query: Unimplemented, but pretending to be supported
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
wine: Unhandled page fault on execute access to 0x7c0a2760 at address 0x7c0a2760 (thread 0009), starting debugger...
preloader: Warning: failed to reserve range 00000000-60000000
err:dosmem:setup_dos_mem Cannot use first megabyte for DOS address space, please report
Unhandled exception: page fault on execute access to 0x7c0a2760 in 32-bit code (0x7c0a2760).
Register dump:
 CS:0023 SS:002b DS:002b ES:002b FS:0063 GS:006b
 EIP:7c0a2760 ESP:7f21f344 EBP:7f21f390 EFLAGS:00010202(   - 00      - -RI1)
 EAX:7f21f374 EBX:7e9bbc78 ECX:7f02b5b8 EDX:7e9bc8c0
 ESI:00000000 EDI:7e9a9cd7
Stack dump:
0x7f21f344:  7e94df79 00008775 7f21f374 00000000
0x7f21f354:  00000002 00000002 00000001 00000001
0x7f21f364:  7e94e4d5 000001e6 7f02e238 7e9a9cd7
0x7f21f374:  00000000 00000000 00000000 00000000
0x7f21f384:  7e9bbc78 00000006 00000043 7f21f400
0x7f21f394:  7e8f146c 000000d8 7f02e238 7f03dcf8
Backtrace:
=>1 0x7c0a2760 (0x7f21f390)
  2 0x7e8f146c ActivateContext+0x57c() in wined3d (0x7f21f400)
  3 0x7e9260b5 drawPrimitive+0x175() in wined3d (0x7f21f710)
  4 0x7e8fe17d in wined3d (+0x2e17d) (0x7f21f780)
  5 0x7e9d6c5e in d3d9 (+0x6c5e) (0x7f21f7b0)
  6 0x1003867c in gfx_d3d_x86_s (+0x3867c) (0x6afd5280)
  7 0x00010000 (0x6afd52a4)
0x7c0a2760: movl   0x7e301960,%eax
Modules:
Module   Address         Debug info   Name (82 modules)
PE     400000- 1cc1a46   Deferred        cod2sp_s
PE   10000000-105e0000   Export          gfx_d3d_x86_s
PE   21100000-21164000   Deferred        mss32
ELF   7b800000-7b92c000   Deferred        kernel32<elf>
  \-PE   7b820000-7b92c000   \               kernel32
ELF   7bc00000-7bca5000   Deferred        ntdll<elf>
  \-PE   7bc10000-7bca5000   \               ntdll
ELF   7bf00000-7bf03000   Deferred        <wine-loader>
ELF   7bfaa000-7c000000   Deferred        ddraw<elf>
  \-PE   7bfb0000-7c000000   \               ddraw
ELF   7d26d000-7d276000   Deferred        librt.so.1
ELF   7d276000-7e282000   Deferred        fglrx_dri.so
ELF   7e282000-7e28d000   Deferred        libgcc_s.so.1
ELF   7e28d000-7e307000   Export          libgl.so.1
ELF   7e307000-7e326000   Deferred        imm32<elf>
  \-PE   7e310000-7e326000   \               imm32
ELF   7e326000-7e33a000   Deferred        midimap<elf>
  \-PE   7e330000-7e33a000   \               midimap
ELF   7e33a000-7e360000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE   7e340000-7e360000   \               msacm32
ELF   7e360000-7e377000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE   7e370000-7e377000   \               msacm32
ELF   7e377000-7e43a000   Deferred        libasound.so.2
ELF   7e44c000-7e482000   Deferred        winealsa<elf>
  \-PE   7e460000-7e482000   \               winealsa
ELF   7e4a6000-7e506000   Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE   7e4b0000-7e506000   \               rpcrt4
ELF   7e506000-7e5aa000   Deferred        ole32<elf>
  \-PE   7e510000-7e5aa000   \               ole32
ELF   7e5cf000-7e601000   Deferred        uxtheme<elf>
  \-PE   7e5e0000-7e601000   \               uxtheme
ELF   7e601000-7e606000   Deferred        libxfixes.so.3
ELF   7e606000-7e60f000   Deferred        libxcursor.so.1
ELF   7e60f000-7e615000   Deferred        libxrandr.so.2
ELF   7e615000-7e61d000   Deferred        libxrender.so.1
ELF   7e61d000-7e620000   Deferred        libxinerama.so.1
ELF   7e620000-7e625000   Deferred        libxdmcp.so.6
ELF   7e625000-7e63d000   Deferred        libxcb.so.1
ELF   7e63d000-7e640000   Deferred        libxau.so.6
ELF   7e640000-7e727000   Deferred        libx11.so.6
ELF   7e727000-7e735000   Deferred        libxext.so.6
ELF   7e735000-7e73a000   Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF   7e74c000-7e7dd000   Deferred        winex11<elf>
  \-PE   7e760000-7e7dd000   \               winex11
ELF   7e7ef000-7e810000   Deferred        libexpat.so.1
ELF   7e810000-7e83a000   Deferred        libfontconfig.so.1
ELF   7e83a000-7e84f000   Deferred        libz.so.1
ELF   7e84f000-7e8bf000   Deferred        libfreetype.so.6
ELF   7e8bf000-7e9c0000   Export          wined3d<elf>
  \-PE   7e8d0000-7e9c0000   \               wined3d
ELF   7e9c0000-7e9f0000   Export          d3d9<elf>
  \-PE   7e9d0000-7e9f0000   \               d3d9
ELF   7e9f0000-7ea03000   Deferred        libresolv.so.2
ELF   7ea03000-7ea05000   Deferred        libxcb-xlib.so.0
ELF   7ea15000-7ea33000   Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE   7ea20000-7ea33000   \               iphlpapi
ELF   7ea33000-7ea5f000   Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE   7ea40000-7ea5f000   \               ws2_32
ELF   7ea5f000-7eaed000   Deferred        winmm<elf>
  \-PE   7ea70000-7eaed000   \               winmm
ELF   7eaed000-7ebac000   Deferred        comctl32<elf>
  \-PE   7eb00000-7ebac000   \               comctl32
ELF   7ebac000-7ecf2000   Deferred        user32<elf>
  \-PE   7ebd0000-7ecf2000   \               user32
ELF   7ecf2000-7ed4b000   Deferred        shlwapi<elf>
  \-PE   7ed00000-7ed4b000   \               shlwapi
ELF   7ed4b000-7ee55000   Deferred        shell32<elf>
  \-PE   7ed60000-7ee55000   \               shell32
ELF   7ee55000-7eef0000   Deferred        gdi32<elf>
  \-PE   7ee70000-7eef0000   \               gdi32
ELF   7eef0000-7ef41000   Deferred        advapi32<elf>
  \-PE   7ef00000-7ef41000   \               advapi32
ELF   7ef9c000-7efa7000   Deferred        libnss_files.so.2
ELF   7efa7000-7efb1000   Deferred        libnss_nis.so.2
ELF   7efb1000-7efc9000   Deferred        libnsl.so.1
ELF   7efc9000-7efee000   Deferred        libm.so.6
ELF   7eff7000-7f000000   Deferred        libnss_compat.so.2
ELF   f7c65000-f7c69000   Deferred        libdl.so.2
ELF   f7c69000-f7db8000   Deferred        libc.so.6
ELF   f7db9000-f7dd1000   Deferred        libpthread.so.0
ELF   f7de3000-f7ef8000   Deferred        libwine.so.1
ELF   f7efa000-f7f19000   Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 (D) C:\Program Files\Call of Duty 2\CoD2SP_s.exe
   00000009    0 <==
0000000c
   00000017    0
   00000016    0
   00000011    0
   00000010    0
   0000000e    0
   0000000d    0
00000012
   00000015    0
   00000014    0
   00000013    0
00000018
   0000001a    0
   00000019    0
Backtrace:
=>1 0x7c0a2760 (0x7f21f390)
  2 0x7e8f146c ActivateContext+0x57c() in wined3d (0x7f21f400)
  3 0x7e9260b5 drawPrimitive+0x175() in wined3d (0x7f21f710)
  4 0x7e8fe17d in wined3d (+0x2e17d) (0x7f21f780)
  5 0x7e9d6c5e in d3d9 (+0x6c5e) (0x7f21f7b0)
  6 0x1003867c in gfx_d3d_x86_s (+0x3867c) (0x6afd5280)
  7 0x00010000 (0x6afd52a4)
aaauser@desktop-a:~/.wine/drive_c/Program Files/Call of Duty 2$


qUAKER

  • Host
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #7 kdy: 22 Června 2008, 21:14:35 »
tohle je běžný wine výpis.. ;)

MacHala

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1104
  • Big Bro iz watching joo!
    • ZlejT
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #8 kdy: 22 Června 2008, 21:24:22 »
tj, ale podle wine appdb je cod 2 platinum... ja bych to tipnul na to directX (to by odpovidalo tomu d3d9) , ale wine je vskutku nevyzpytatelny...
Prislusnik ligy, za kreativni pouzivani interpunkcnich znamenek, carek, predevsim.
=======================================
Tweetuju jako http://twitter.com/zl8

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #9 kdy: 22 Června 2008, 22:22:06 »
Teda jestli je tohle běžný výpis, tak jsem z toho jelen (samé deferred, cannot, ivalid...). Jestli ono to nebude tím, že používám ubuntu 64? Ale kdo ví. Přes týden zkusím přeinstalovat PC novou čistou instalací ubuntu a pak to zkusím znova - mám ještě nějaké problémy s mou ATI X1950 pro (respektive s její instalací v ubuntu) tak je možné, že z těch hromad různých příkazů co jsem na tom zkoušel, už můj PC ani neví co se po něm vlastně chce  ;D Jinak ale doufám že hry typu COD pod ubuntu fungují. Jak jsem cvičně zkoušel nainstalit ještě COD1, tak tam mi nešlo namountovat CD2 ani s tím přípravkem *.run jaxe doporučuje. Budu řešit příští víkend.

69ex

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #10 kdy: 12 Července 2008, 20:29:41 »
na stolnim pc jsem mel taky X1950pro a nepovedlo se mi nikdy cod2 rozchodit... potom jsem si koupil nvidiu.,. instalace ubuntu, wine, cod2 a pak uz jsem jen hral... zadny nastavovani nic..... podle me je problem v ATI... ze ovladace nejsou dost dobre....

update: jinak zkus se mrknout na foru, nekde se tu resilo jak rozjet poradne atiny....
Acer Aspire 5920G - Intel Core 2 Duo T5550, 2 GB DDR2 RAM, 160 GB HDD, Nvidia Geforce 8600M GS. Dual Boot - Ubuntu 8.04 Hardy Heron & Win XP (only for games).

Jsem amatér, ale něco dohromady dám :-)

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #11 kdy: 21 Února 2009, 19:44:23 »
Tak jsem si zase našel trochu času a hraju si s Ubuntu, tentokrát verzí 8.10. Trochu jsem se i zaangažoval do principů instalace a deinstalace, ovšem u hry Call of Duty 2 je stále vše marné - prostě nejde. Mám u ATI X1950 nainstalovaný nejnovější nesvobodný ovladač z repozitářů a při surfování, přehrávání videa a podobných aplikacích vše funguje. Jenomže jakmile spustím cod2 SP či MP ať z wine, nebo přes spouštěč, nespustí se to - skončím s tímto obrázkem (http://img525.imageshack.us/img525/3616/ubuntu.jpg) - rozhodí to celý počítač a pomůže pouze restart. Takto to skončí i když to spouštím z řádky. Nevím proto, jakou to hlásí chybu. Setkal jste se s tím někdo? Jak jste to odstranili?

ZdenoTN

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 79
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #12 kdy: 22 Února 2009, 15:43:34 »

Kaktus

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 150
Re: Call of Duty 2 (COD2)
« Odpověď #13 kdy: 22 Února 2009, 16:26:08 »
Já jsem s tím už trochu pohnul (dodal jsem tam do user.reg ve wine nějaké hlášky) - už se to dokonce spustí, ale jakmile jsem v tom úvodním levelu za Rusy a vyskočí dotaz na přehození tlačítek myši tak to buď zamrzne, nebo rovnou spadne, když to spustím z konzole, vygeneruje to strašně dlouhý výpis, takže ho sem nedávám. Jinak mám GK ATI X1950 a AMD64 Athlon + 8.10 + ine 1.0.1. Asi to bude tím ovladačem ke GK, přesto ale myslím, že si na podobnou chybu (vypadávání ze hry) už někdo někde stěžoval, tak to hledám... Jakmile najdu upřesním přesně postup (pokud to vyřešit vůbec půjde).

PS: ten Tvůj návod je fakt trochu zmatený - není z toho zjevné, co je příkaz a co nějaký výpis. Začátečníci s tím budou asi mít problém. Aspoň očíslovat po krocích by to chtělo a příkazy dát tučně. Ovšem určitě díky za návod.

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.