Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace Ubuntu v nouzovém režimu?  (Přečteno 2601 krát)

MiP

• Návštěvník
Instalace Ubuntu v nouzovém režimu?
« kdy: 08 Července 2008, 09:26:37 »
Mám PC (Athlon XP 1700, 512 RAM, 80 Gb HDD, XP prof. SP2). Xpéčka nekontrolovatelně občas padají, příčina snad není v hardwaru, ve "stavu nouze s prací v síti" jedou stabilně. Mám dva dotazy (omlouvám se, jsem začátečník):
1/ Pomohla by instalace Ubuntu (přes Wubi), nebo budou Xp i nadále moci ovlivňovat i Ubuntu?
2/ Lze spustit instalaci Wubi + Ubuntu ze "stavu nouze s prací v síti"? Mám totiž obavy, že instalace při normálním běhu Xp může zase spadnout.
Dík za každou radu.

Rincewind

• Stálý člen
  • **
  • Na fórum jsem nezanevřel, jenom nestíhám....
Re: Instalace Ubuntu v nouzovém režimu?
« Odpověď #1 kdy: 08 Července 2008, 09:48:59 »
Mám PC (Athlon XP 1700, 512 RAM, 80 Gb HDD, XP prof. SP2). Xpéčka nekontrolovatelně občas padají, příčina snad není v hardwaru, ve "stavu nouze s prací v síti" jedou stabilně. Mám dva dotazy (omlouvám se, jsem začátečník):
1/ Pomohla by instalace Ubuntu (přes Wubi), nebo budou Xp i nadále moci ovlivňovat i Ubuntu?
2/ Lze spustit instalaci Wubi + Ubuntu ze "stavu nouze s prací v síti"? Mám totiž obavy, že instalace při normálním běhu Xp může zase spadnout.
Dík za každou radu.

Teoreticky by to jít mělo, ale doporučil bych spíš "skutečnou" instalaci (tj. z bootovacího cd).

Předtím bych ale přece jen prověřil ten hardware - ten nouzový režim může být stabilní třeba proto, že nevyužívá celou paměť, nebo ten hardware nevytěžuje tak jako plný provoz. O XP se dá říci hodně škaredého, ale (pokud jsou legální/záplatované/udržované) tak nejsou nestabilní.

V každém případě nejdřív zálohuj důležitá data!!