Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Notebook a připojení externího monitoru  (Přečteno 7552 krát)

EXTASY

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Notebook a připojení externího monitoru
« kdy: 16 Července 2008, 13:11:08 »
Zdravim všechny nadšence :)
Prolezl jsem tu na foru hodně příspěvků, ale v žadnym z nich jsem nenalezl něco o mem problemu. Tak tedy muj problem mam notebook a k nemu si pripojuji doma 24" monitor. V XPckách si normalne nastavim rozsireni plochy i na ten druhy monitor, tim myslim plynuly prechod z plochy na notebooku na plochu na ext.monitoru, ale v Ubuntu se k tomu nikde nemohu dohrabat. Četl jsem, že je potřeba nějaky program, ale ten jsem nedohledal. Jsem nováček a Ubuntu je fakt věc ;) . Díky za rady EXTASY

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Notebook a připojení externího monitoru
« Odpověď #1 kdy: 16 Července 2008, 13:15:31 »
Napiš ještě jakou máš grafickou kartu. Např. jak ATI (u ati je to control catalyst v Aplikace - ATI Catalyst Control Center -> pokud jsou nainstalované ovladače), tak Nvidia má svá klikátka, kde se to dá doklikat.

EXTASY

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Notebook a připojení externího monitoru
« Odpověď #2 kdy: 16 Července 2008, 13:35:46 »
Mam tu Nvidea 8600GT 512MB..nainstaloval jsem si tu ten nesvobodny soft :)

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Notebook a připojení externího monitoru
« Odpověď #3 kdy: 16 Července 2008, 14:03:00 »
U nvidie by jsi měl mít taky někde nějakou tu nabídku. Každopádně, pokud si spustíš terminál (Aplikace - Příslušenství - Terminál) a zadáš příkaz nvidia-settings, tak by se ti měla objevit možnost nastavování (zkus a uvidíš zda to tam půjde doklikat)

Vetinari

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 604
  • ... so better use your brain!
Re: Notebook a připojení externího monitoru
« Odpověď #4 kdy: 16 Července 2008, 14:15:32 »