Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ako rozchodím 3D akceleráciu na tejto grafickej karte? Pod Windowsom mi ide.  (Přečteno 6209 krát)

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Hneď na začiatok poviem že grafika je integrovaná na základnej doske.

Niečo o mojej základnej doske:

This mainboard has a Socket-478 processor socket for intel pentium 4 processors. FSB=533 MHz

This mainboard integrates the SiS650GX Northbridge along with SiS962L Southbridgechipsets that supports built-in AC97 Codec, 2 DDR modules up to 2 GB RAM and provides Ultr DMA 33/66/100/113 function. 

This mainboard integrates a 256-bit 3D/2D Graphics Engine, Video Akcelerator  and Advancwed Hardware akceleration MPEGI/MPEGII Video Decoder for the Intel Pentium 4 series based PC systems.


This mainboard is Micro ATX size and has power connectors for an ATX power supply and measures 244*190 mm,

Onboard VGA:

supports AGP V2.0 Compliant
supports AGP 4x/2x interface and Fast write Transaction
supports high performance and hight quality 3D akcelerator - A buiklt-in 256-bit 3D engine, up to  143 MHz 3D engine clock speed
supports high performance 128-bit 2D accelerator - Ultra  AGPII(tm) 2GB/s data read for all 2d Engine  functions

a na obale od manuálu mámm:

P4 mainboard: M935D series user´s manual

Kazekage

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 256
  • Stand or Die
a integrovana VGA je via?
BTW to si prepisoval rucne?
Asus_F3KA_Ubuntu_8.04_32bit
Desk:A8n32_sli_deluxe, 3700+ Amd_OC, 2GB_ram, 1950xt_ati_radeon: Ferdora_9, Win_XP_pro
Xbox_360_Premium :) flash Nokia_E61_Symbian_S60_3rd_edition Ghost_In_The_Shell Star_Wars_fan  HTC_HD_user

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
jj, prepisoval som časti z návodu ručne (skener mi nejde)

skusim pozrieť či je to Via



Kazekage

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 256
  • Stand or Die
skus sem hodit vypis z
glxinfo
glxgears pozri kolko FPS
Asus_F3KA_Ubuntu_8.04_32bit
Desk:A8n32_sli_deluxe, 3700+ Amd_OC, 2GB_ram, 1950xt_ati_radeon: Ferdora_9, Win_XP_pro
Xbox_360_Premium :) flash Nokia_E61_Symbian_S60_3rd_edition Ghost_In_The_Shell Star_Wars_fan  HTC_HD_user

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
ten výpis:

mikyforgget@mikyforgget-desktop:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No (If you want to find out why, try setting LIBGL_DEBUG=verbose)
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_hyperpipe,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_MESA_copy_sub_buffer
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
    GLX_MESA_copy_sub_buffer, GLX_MESA_swap_control,
    GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_EXT_texture_from_pixmap
GLX version: 1.2
GLX extensions:
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
    GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample,
    GLX_SGIX_fbconfig, GLX_EXT_texture_from_pixmap
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.4 (2.1 Mesa 7.0.3-rc2)
OpenGL extensions:
    GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program,
    GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
    GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
    GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
    GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program,
    GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
    GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_logic_op, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
    GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_range_elements,
    GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
    GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
    GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
    GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_edge_clamp,
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_lod_bias,
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
    GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_APPLE_packed_pixels,
    GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_env_combine3,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATIX_texture_env_combine3,
    GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
    GL_MESA_pack_invert, GL_MESA_ycbcr_texture, GL_NV_blend_square,
    GL_NV_fragment_program, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_point_sprite,
    GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_program,
    GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGI_color_matrix, GL_SGI_color_table,
    GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
    GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,
    GL_SGIX_shadow, GL_SGIX_shadow_ambient, GL_SUN_multi_draw_arrays

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x22 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0  0  0  0  0  0 0 None
0x23 24 tc  0 24  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  8 16 16 16  0  0 0 None
0x24 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x25 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  8 16 16 16 16  0 0 None
0x4f 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  0 0 Ncon
mikyforgget@mikyforgget-desktop:~$


Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
a FPS:

mikyforgget@mikyforgget-desktop:~$ glxgears
1138 frames in 5.0 seconds = 226.225 FPS
1220 frames in 5.0 seconds = 243.420 FPS
1320 frames in 5.0 seconds = 263.738 FPS
1560 frames in 5.0 seconds = 309.035 FPS
1560 frames in 5.0 seconds = 311.271 FPS


Kazekage

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 256
  • Stand or Die
direct rendering: No

spravne si tvrdil ze nemas rozchodenu 3d akceleraciu

zisti este tu VGA lebo ju akosi nvm najst na google

ake *buntu pouzivas ?
Asus_F3KA_Ubuntu_8.04_32bit
Desk:A8n32_sli_deluxe, 3700+ Amd_OC, 2GB_ram, 1950xt_ati_radeon: Ferdora_9, Win_XP_pro
Xbox_360_Premium :) flash Nokia_E61_Symbian_S60_3rd_edition Ghost_In_The_Shell Star_Wars_fan  HTC_HD_user

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Mám Ubuntu HH

Kazekage

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 256
  • Stand or Die
64bit alebo 32?
Asus_F3KA_Ubuntu_8.04_32bit
Desk:A8n32_sli_deluxe, 3700+ Amd_OC, 2GB_ram, 1950xt_ati_radeon: Ferdora_9, Win_XP_pro
Xbox_360_Premium :) flash Nokia_E61_Symbian_S60_3rd_edition Ghost_In_The_Shell Star_Wars_fan  HTC_HD_user

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
64bit alebo 32?

-------------------------

už podľa výkonu mojej úbohej grafiky sa dá tušiť že moje PC 64bitové nebude :D


mám 32bitovú

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Re: Ako rozchodím 3D akceleráciu na tejto grafickej karte? Pod Windowsom mi ide.
« Odpověď #10 kdy: 31 Července 2008, 18:54:05 »
A ešte niečo z výpisu hardweru čo sme kupovali:

Základná doska: MB ECS M935DLU  -   1 kus   -   MB ECS M935DLU - 478, VGA, Sound, LAN

Kazekage

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 256
  • Stand or Die
Re: Ako rozchodím 3D akceleráciu na tejto grafickej karte? Pod Windowsom mi ide.
« Odpověď #11 kdy: 31 Července 2008, 21:32:28 »
pls pozri vo win co mas za vga- graficky adpater, som nasiel ze tam je x1250 integrovana len potrebuje overit
Asus_F3KA_Ubuntu_8.04_32bit
Desk:A8n32_sli_deluxe, 3700+ Amd_OC, 2GB_ram, 1950xt_ati_radeon: Ferdora_9, Win_XP_pro
Xbox_360_Premium :) flash Nokia_E61_Symbian_S60_3rd_edition Ghost_In_The_Shell Star_Wars_fan  HTC_HD_user

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Re: Ako rozchodím 3D akceleráciu na tejto grafickej karte? Pod Windowsom mi ide.
« Odpověď #12 kdy: 31 Července 2008, 21:39:58 »
Kde vo Win to nájdem?

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Re: Ako rozchodím 3D akceleráciu na tejto grafickej karte? Pod Windowsom mi ide.
« Odpověď #13 kdy: 31 Července 2008, 22:07:45 »
Centrum pomoci mi nejde, ani zobrazenie Informácie o systéme a neviem prečo... tak som stiahol Everest a tam o grafickej bolo:


Grafická karta   SiS 650_651_M650_740  (32 MB)
3D-akcelerátor   SiS 315 Integrated
Názov základnej dosky   PCChips M935D


Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Re: Ako rozchodím 3D akceleráciu na tejto grafickej karte? Pod Windowsom mi ide.
« Odpověď #14 kdy: 31 Července 2008, 23:19:19 »
lspci:

01:00.0 VGA compatible controller: Silicon Integrated Systems [SiS] 65x/M650/740 PCI/AGP VGA Display Adapter

Kazekage

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 256
  • Stand or Die
oki takze SiS

ako vyzera tvoj xorg.conf? etc/X11/xorg.conf (nejako tak ale X11 adresar je to urcite) nemam tu linux teraz

a takto nejako by mala vyzerat sekcia Device

Section "Device"
        Identifier      "Generic Video Card"
        Driver          "sis"
        BusID           "PCI:1:0:0"
        VideoRam        128000
        Option          "UseFBDev"              "true"
EndSection


skus pozret http://www.winischhofer.eu/linuxsispart1.shtml
Asus_F3KA_Ubuntu_8.04_32bit
Desk:A8n32_sli_deluxe, 3700+ Amd_OC, 2GB_ram, 1950xt_ati_radeon: Ferdora_9, Win_XP_pro
Xbox_360_Premium :) flash Nokia_E61_Symbian_S60_3rd_edition Ghost_In_The_Shell Star_Wars_fan  HTC_HD_user

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)

Section "InputDevice"
   Identifier   "Generic Keyboard"
   Driver      "kbd"
   Option      "XkbRules"   "xorg"
   Option      "XkbModel"   "pc105"
   Option      "XkbLayout"   "sk"
EndSection

Section "InputDevice"
   Identifier   "Configured Mouse"
   Driver      "mouse"
   Option      "CorePointer"
EndSection

Section "Device"
   Identifier   "Configured Video Device"
EndSection

Section "Monitor"
   Identifier   "Configured Monitor"
EndSection

Section "Screen"
   Identifier   "Default Screen"
   Monitor      "Configured Monitor"
   Device      "Configured Video Device"
EndSection

Section "ServerLayout"
   Identifier   "Default Layout"
   Screen      "Default Screen"
EndSection

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
Nikto nič?   :(

nezik

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 723
    • Chalupa Himmelreich
Nechtěl bych tě zklamat, ale obecně grafiky SiS mají mizernou podporu 3D v linuxu. Zkus hodit do googlu třeba SiS "XXX" linux 3D driver, kde místo "XXX" zadej model Tvojí karty. Já třeba jsem pro svojí grafiku 3D ovladače nesehnal a nebyl jsem jediný. Řešili jsme to tu na fóru poměrně dlouho.
Ubuntu 16.04
Kdesu není první slovo Hanáckeho opilce po probuzení, ale příkaz systému.
Ubuntu - nejlepší pařba od Diabla II. ;D

nezik

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 723
    • Chalupa Himmelreich
asi Tě fakt nepotěším. Našel jsem tohle: http://lists.debian.org/debian-laptop/2004/04/msg00410.html
Ubuntu 16.04
Kdesu není první slovo Hanáckeho opilce po probuzení, ale příkaz systému.
Ubuntu - nejlepší pařba od Diabla II. ;D

Miky Forgget

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 53
  • Toto som ja :-)
O dôvod viac vyhodiť tú moju hnusnú matičnú dosku

nezik

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 723
    • Chalupa Himmelreich
no jestli je v ntb, tak abys ho vyhodil celej, páč výměna Tě přijde na podobný peníze jako novej ntb
Ubuntu 16.04
Kdesu není první slovo Hanáckeho opilce po probuzení, ale příkaz systému.
Ubuntu - nejlepší pařba od Diabla II. ;D

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.