Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Jak na instalaci virtualboxu ne OSE verze  (Přečteno 1412 krát)

libor007

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 875
Jak na instalaci virtualboxu ne OSE verze
« kdy: 07 Srpna 2008, 10:12:02 »
Stáhl jsem si balíček virtualboxu 1.6.4 pro hardyho a instalace se ukončí s hláškou, že se balík nepodařilo nainstalovat. Jsem začátečník, takže je to pro mě zatím docela problém. Poradí někdo, jak virtual box rozchodit? OSE verzi provozuju v pohodě, ale potřebuju podporu USB...
Kubuntu 20.04

Michal Breškovec

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1185
  • skill :: aggressive-llama
    • MojeID
Re: Jak na instalaci virtualboxu ne OSE verze
« Odpověď #1 kdy: 07 Srpna 2008, 10:23:47 »
Osobně jsem se s instalací plného VirtualBoxu od SUNu nesetkal s žádným problémem. Můžeš sem nahodit screenshot té chyby, nebo přesný výpis? Také postup, jak instaluješ?
Kubuntu forever :-)

libor007

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 875
Re: Jak na instalaci virtualboxu ne OSE verze
« Odpověď #2 kdy: 07 Srpna 2008, 11:02:17 »
Vyřešeno, měl jsem nainstalovanou OSE verzi. Zajímavé je, že synaptic nikdy v okně terminálu nic nevypsal, jen hlásil, že nebylo možno balíček nainstalovat. Až po několikátém spuštění instalace se v okně terminálu objevil výpis hlášení a v něm, že došlo ke kolizi s OSE verzí. Ještě malý dotaz, mám zatím hdd s partitions ntfs s winxp+ubuntu. Protože mám hodně místa na ntfs, navedl jsem úložiště virtualboxu na tento partition. Instalace virtuálního systému se mi zdála delší oproti zkušenostem z vmware na xp. Může to být způsobeno nějakým pomalejším zápisem ubuntu na ntfs disk? Do budoucna disk přerozdělím a vše by jelo na ext3.
Kubuntu 20.04

Michal Breškovec

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1185
  • skill :: aggressive-llama
    • MojeID
Re: Jak na instalaci virtualboxu ne OSE verze
« Odpověď #3 kdy: 07 Srpna 2008, 18:45:50 »