Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Heroes of Might and Magic IV nejde spustit  (Přečteno 5926 krát)

Harad

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 194
Heroes of Might and Magic IV nejde spustit
« kdy: 01 Září 2008, 18:59:25 »
Nejde mi spustit Heroes of Might and Magic IV hra, campaign_editor funguje, zdá se, dobře.
WINE mám ve verzi:
Kód: [Vybrat]
wine-1.1.3 V předchozí verzi tato hra ještě běžela krásně.

Výpis z konzole po pokusu spustit hru:
Kód: [Vybrat]
harad@hypatia-laptop:~$ wine "/home/harad/.wine/drive_c/Program Files/3DO/Heroes of Might and Magic IV/heroes4c.exe"
fixme:ntoskrnl:KeInitializeTimerEx 0x111110 0
ALSA lib ../../../src/pcm/pcm_dmix.c:996:(snd_pcm_dmix_open) unable to open slave
ALSA lib ../../../src/pcm/pcm_dsnoop.c:574:(snd_pcm_dsnoop_open) unable to open slave
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33f93c,0x00000000), stub!
fixme:x11drv:X11DRV_desktop_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16
err:d3d:IWineD3DDeviceImpl_SetupFullscreenWindow (0x152198): Want to change the window parameters of HWND 0x10026, but another style is stored for restoration afterwards
fixme:x11drv:X11DRV_desktop_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 16
err:d3d:IWineD3DDeviceImpl_SetupFullscreenWindow (0x152198): Want to change the window parameters of HWND 0x10026, but another style is stored for restoration afterwards
wine: Unhandled page fault on read access to 0x000000dc at address 0x7eb36004 (thread 0009), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on read access to 0x000000dc in 32-bit code (0x7eb36004).
Register dump:
 CS:0023 SS:002b DS:002b ES:002b FS:0063 GS:006b
 EIP:7eb36004 ESP:0033f698 EBP:0033f6d0 EFLAGS:00010246(   - 00      -RIZP1)
 EAX:0014c710 EBX:7eb774d8 ECX:0014e990 EDX:00152198
 ESI:00000000 EDI:0014c710
Stack dump:
0x0033f698:  00000300 00000000 0000003c 00000000
0x0033f6a8:  00000000 00000000 00000000 00000000
0x0033f6b8:  00000000 00000000 00000000 7e4fee08
0x0033f6c8:  0014e978 0033fa08 0033f830 7e43f46f
0x0033f6d8:  0014c710 0014e978 00000400 00000300
0x0033f6e8:  00000017 00000000 00000000 00000001
Backtrace:
=>1 0x7eb36004 in ddraw (+0x6004) (0x0033f6d0)
  2 0x7e43f46f in wined3d (+0x2f46f) (0x0033f830)
  3 0x7eb3b9bc in ddraw (+0xb9bc) (0x0033f880)
  4 0x7e441728 in wined3d (+0x31728) (0x0033f8c0)
  5 0x7eb3a368 in ddraw (+0xa368) (0x0033fa60)
0x7eb36004: movl 0xdc(%esi),%ecx
Modules:
Module Address Debug info Name (83 modules)
PE   400000-  ae7000 Deferred        heroes4c
PE 10000000-10051000 Deferred        binkw32
PE 21100000-2115e000 Deferred        mss32
ELF 7b800000-7b93c000 Deferred        kernel32<elf>
  \-PE 7b820000-7b93c000 \               kernel32
ELF 7bc00000-7bca6000 Deferred        ntdll<elf>
  \-PE 7bc10000-7bca6000 \               ntdll
ELF 7bf00000-7bf03000 Deferred        <wine-loader>
ELF 7d7a4000-7e2b9000 Deferred        libglcore.so.1
ELF 7e2b9000-7e35d000 Deferred        libgl.so.1
ELF 7e372000-7e3f3000 Deferred        opengl32<elf>
  \-PE 7e390000-7e3f3000 \               opengl32
ELF 7e3f3000-7e501000 Export          wined3d<elf>
  \-PE 7e410000-7e501000 \               wined3d
ELF 7e5b6000-7e5dc000 Deferred        msacm32<elf>
  \-PE 7e5c0000-7e5dc000 \               msacm32
ELF 7e5dc000-7e5f3000 Deferred        msacm32<elf>
  \-PE 7e5e0000-7e5f3000 \               msacm32
ELF 7e5f3000-7e6b3000 Deferred        libasound.so.2
ELF 7e6b4000-7e6c8000 Deferred        midimap<elf>
  \-PE 7e6c0000-7e6c8000 \               midimap
ELF 7e6c8000-7e6fd000 Deferred        winealsa<elf>
  \-PE 7e6d0000-7e6fd000 \               winealsa
ELF 7e6fd000-7e706000 Deferred        libxcursor.so.1
ELF 7e706000-7e70b000 Deferred        libxfixes.so.3
ELF 7e70b000-7e70e000 Deferred        libxcomposite.so.1
ELF 7e70e000-7e714000 Deferred        libxrandr.so.2
ELF 7e714000-7e71c000 Deferred        libxrender.so.1
ELF 7e71c000-7e721000 Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF 7e721000-7e724000 Deferred        libxinerama.so.1
ELF 7e724000-7e744000 Deferred        imm32<elf>
  \-PE 7e730000-7e744000 \               imm32
ELF 7e744000-7e749000 Deferred        libxdmcp.so.6
ELF 7e749000-7e761000 Deferred        libxcb.so.1
ELF 7e761000-7e764000 Deferred        libxau.so.6
ELF 7e764000-7e84b000 Deferred        libx11.so.6
ELF 7e84b000-7e859000 Deferred        libxext.so.6
ELF 7e861000-7e863000 Deferred        libnvidia-tls.so.1
ELF 7e863000-7e86c000 Deferred        librt.so.1
ELF 7e86e000-7e906000 Deferred        winex11<elf>
  \-PE 7e880000-7e906000 \               winex11
ELF 7e947000-7e968000 Deferred        libexpat.so.1
ELF 7e968000-7e992000 Deferred        libfontconfig.so.1
ELF 7e992000-7e9a7000 Deferred        libz.so.1
ELF 7e9a7000-7ea17000 Deferred        libfreetype.so.6
ELF 7ea2c000-7ea45000 Deferred        version<elf>
  \-PE 7ea30000-7ea45000 \               version
ELF 7ea45000-7ea8f000 Deferred        dsound<elf>
  \-PE 7ea50000-7ea8f000 \               dsound
ELF 7ea8f000-7eb21000 Deferred        winmm<elf>
  \-PE 7eaa0000-7eb21000 \               winmm
ELF 7eb21000-7eb79000 Export          ddraw<elf>
  \-PE 7eb30000-7eb79000 \               ddraw
ELF 7eb79000-7ebdd000 Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE 7eb90000-7ebdd000 \               rpcrt4
ELF 7ebdd000-7ec81000 Deferred        ole32<elf>
  \-PE 7ebf0000-7ec81000 \               ole32
ELF 7ec81000-7ed1f000 Deferred        gdi32<elf>
  \-PE 7ec90000-7ed1f000 \               gdi32
ELF 7ed1f000-7ee67000 Deferred        user32<elf>
  \-PE 7ed40000-7ee67000 \               user32
ELF 7ee67000-7eeb9000 Deferred        advapi32<elf>
  \-PE 7ee70000-7eeb9000 \               advapi32
ELF 7eeb9000-7eecc000 Deferred        libresolv.so.2
ELF 7eecd000-7eee1000 Deferred        lz32<elf>
  \-PE 7eed0000-7eee1000 \               lz32
ELF 7eee1000-7ef00000 Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE 7eef0000-7ef00000 \               iphlpapi
ELF 7ef00000-7ef2c000 Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE 7ef10000-7ef2c000 \               ws2_32
ELF 7ef2c000-7ef46000 Deferred        wsock32<elf>
  \-PE 7ef30000-7ef46000 \               wsock32
ELF 7efa3000-7efae000 Deferred        libnss_files.so.2
ELF 7efae000-7efc6000 Deferred        libnsl.so.1
ELF 7efc6000-7efeb000 Deferred        libm.so.6
ELF 7efeb000-7efed000 Deferred        libxcb-xlib.so.0
ELF 7efed000-7eff7000 Deferred        libnss_nis.so.2
ELF 7eff7000-7f000000 Deferred        libnss_compat.so.2
ELF f7ca6000-f7caa000 Deferred        libdl.so.2
ELF f7caa000-f7df9000 Deferred        libc.so.6
ELF f7dfa000-f7e12000 Deferred        libpthread.so.0
ELF f7e27000-f7f5d000 Deferred        libwine.so.1
ELF f7f5f000-f7f7e000 Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 (D) C:\Program Files\3DO\Heroes of Might and Magic IV\heroes4c.exe
00000009    0 <==
0000000c
00000024    0
0000001e    0
00000019    0
00000018    0
00000013    0
00000012    0
0000000e    0
0000000d    0
0000000f
00000014    0
00000011    0
00000010    0
00000015
0000001a    0
00000017    0
00000016    0
0000001b
00000020    0
0000001f    0
0000001d    0
0000001c    0
00000021
00000025    0
00000023    0
00000022    0
00000026
00000027    0
Backtrace:
=>1 0x7eb36004 in ddraw (+0x6004) (0x0033f6d0)
  2 0x7e43f46f in wined3d (+0x2f46f) (0x0033f830)
  3 0x7eb3b9bc in ddraw (+0xb9bc) (0x0033f880)
  4 0x7e441728 in wined3d (+0x31728) (0x0033f8c0)
  5 0x7eb3a368 in ddraw (+0xa368) (0x0033fa60)
harad@hypatia-laptop:~$
Nevíte, prosím, zda se to dá nějak vyřešit?

Marvn

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 627
  • Take it easy :)
Re: Heroes of Might and Magic IV nejde spustit
« Odpověď #1 kdy: 01 Září 2008, 20:05:45 »
jj, da. vyhodte si wine repozitar a preinstalujte wine na verzi, ktera je v ubuntu repozitarich
Arch Linux x64 (KDE) | KISS  :-*
"Ignorance isn't stupidity, but choosing to remain ignorant is."

tom.i (Duriel)

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 165
    • Tomíkův BLOG
Re: Heroes of Might and Magic IV nejde spustit
« Odpověď #2 kdy: 01 Září 2008, 20:11:56 »
jj, da. vyhodte si wine repozitar a preinstalujte wine na verzi, ktera je v ubuntu repozitarich
Ja myslim ze Harad ma wine z WINEackych repos ;) jinak by snad nemel 1.1.3 ne?

To Harad: Zkousel sis pohrat s nastavenim ve
Kód: [Vybrat]
winecfg
HP 6715b, 2 GB RAM, TL-60 Turion64 X2, 2 GHz, ATI X1250, 15,4" 1680x1050, Archlinux x64

Marvn

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 627
  • Take it easy :)
Re: Heroes of Might and Magic IV nejde spustit
« Odpověď #3 kdy: 03 Září 2008, 12:00:29 »
jj, da. vyhodte si wine repozitar a preinstalujte wine na verzi, ktera je v ubuntu repozitarich
Ja myslim ze Harad ma wine z WINEackych repos ;) jinak by snad nemel 1.1.3 ne?

To Harad: Zkousel sis pohrat s nastavenim ve
Kód: [Vybrat]
winecfg

vzdyt jsem psal, aby vyhodil wine repozitar :)

ja mam wine z ubuntiho a homam IV mi funguje...
Arch Linux x64 (KDE) | KISS  :-*
"Ignorance isn't stupidity, but choosing to remain ignorant is."

tom.i (Duriel)

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 165
    • Tomíkův BLOG
Re: Heroes of Might and Magic IV nejde spustit
« Odpověď #4 kdy: 04 Září 2008, 16:13:32 »
jj, da. vyhodte si wine repozitar a preinstalujte wine na verzi, ktera je v ubuntu repozitarich
Ja myslim ze Harad ma wine z WINEackych repos ;) jinak by snad nemel 1.1.3 ne?

To Harad: Zkousel sis pohrat s nastavenim ve
Kód: [Vybrat]
winecfg

vzdyt jsem psal, aby vyhodil wine repozitar :)

ja mam wine z ubuntiho a homam IV mi funguje...

Jo tak to sorry to sem prehlidl. Ja paril HOMAM s Cedegou :P ale starej Wine jsem nezkousel. No i kdyz starej, ona v repo bude tak 1.0 ne?
HP 6715b, 2 GB RAM, TL-60 Turion64 X2, 2 GHz, ATI X1250, 15,4" 1680x1050, Archlinux x64

tom.i (Duriel)

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 165
    • Tomíkův BLOG
Re: Heroes of Might and Magic IV nejde spustit
« Odpověď #5 kdy: 15 Září 2008, 20:40:34 »
Ahoj, tak prave se mi dostala do rukou Heroes IV na 2 instalacnich CD. A ja za boha nemuzu primountovat to druhy CDko :-/
Netusite jak na to?
HP 6715b, 2 GB RAM, TL-60 Turion64 X2, 2 GHz, ATI X1250, 15,4" 1680x1050, Archlinux x64

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.