Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Xubuntu - LAN pomocí Huawei EL HG520i  (Přečteno 2267 krát)

Garrulus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Xubuntu - LAN pomocí Huawei EL HG520i
« kdy: 18 Října 2008, 22:38:52 »
Zdravím všechny a prosím o pomoc.  ;)

Mám 3 pc s Xubuntu systémy (8.04) propojené přes síťový kabel s Huawei EchoLife HG520i od O2. Přístup na internet ze všech pc fungoval automaticky po propojení, potřeboval bych ale vědět, jak všechny počítače navzájem zviditelnit.
Jsem začátečník, s Xubuntu pracuji teprve pár týdnů a domníval jsem se, že toto zařízení umožňuje fungování všech 3 pc v síti.

U tohoto Huawei funguje DHCP i DNS.

Díky moc za návrhy.

kukide

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 178
    • Cafescope
Re: Xubuntu - LAN pomocí Huawei EL HG520i
« Odpověď #1 kdy: 19 Října 2008, 01:32:10 »
Ahoj tohle jsem řešil před týdnem tady na fóru.  :)
dostal jsem tuhle nápovědu: http://www.linuxexpres.cz/software/xfce-tipy-triky-vylepseni?id=3715
je to na konci článku a na to, že jsem poprvé viděl xubuntu tak je to jednoduchý

Garrulus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Re: Xubuntu - LAN pomocí Huawei EL HG520i
« Odpověď #2 kdy: 19 Října 2008, 11:15:21 »
Ahoj,

podle tohoto článku jsem si sambu instaloval, ale funguje mi to pouze, když připojím další pc s win. Odtamtud na všechny pc s linuxem vidím. Obráceně na win nevidím a linux mezi sebou se taky nevidí. Přitom mám u win povoleno sdílení.

Mě jde hlavně o to, aby se mezi sebou viděli linuxy (xubuntu) o win mi vůbec nejde. Rozhodl jsem se definitivně pro linux a k widlím se už nehodlám vracet  ;)

kukide

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 178
    • Cafescope
Re: Xubuntu - LAN pomocí Huawei EL HG520i
« Odpověď #3 kdy: 19 Října 2008, 18:14:55 »
Já na síti vidím i jedno ubuntu co tam je kromě windows, takže to u mě funguje správně.
A máš nasdíleny adresáře?

Garrulus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8