Placená podpora ve firemním prostředí ano, u domácích uživatelů to asi nemá ekonomický smysl. Jenom se podívejte, kolik stojí roční podpora Ubuntu, to je víc, než jedna licence Windows.
Osobně bych viděl prostor pro zisk Canonicalu a dalších distributorů v tom, že budou opravdu distributoři. Není nic jednoduššího, než komerční soft distribuovat přes nějaký distribuční kanál jako jsou repozitáře. Když bych něco takového potřeboval, tak bych to raději jednoduše nainstaloval klasickou cestou a Canonicalu zaplatil, než to sháněl někde po obchodech, ať už kamenných nebo internetových. Fakt je ten, že komerčního softu pro Linux zatím moc není, ale zlepšuje se to. Jediný, kdo se o tento krok pokusil, byl Linspire.
Dále bych to viděl v nějakých přidaných službách. Např. online disk, který by byl propojený se systémem, mohl bych tam jednoduše nahrávat soubory, synchronizovat vybraná nastavení (počítače práce-doma) atd. Neměl bych problém za to platit třeba $5 měsíčně.