Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Rozlišení obrazovky a čtení z HDD - LIVE vs real  (Přečteno 2263 krát)

ZdTrader

• Návštěvník
Rozlišení obrazovky a čtení z HDD - LIVE vs real
« kdy: 05 Listopadu 2008, 00:06:44 »
Hezký den,

rád bych přešel z win na linux, Ubuntu mne zaujalo ze všech verzí nejvíce. Mám však pár dotazů, možná úplně trivialní, ale radši se zeptám. Upozorňuji, že přes pc nejsem odborník.

1) v LIVE mne to nabízí pouze rozlišení 800*600 a menší, po nainstalování to bude jiné? Jsem zvyklý na 1024*768 a 800*600 je moc málo.
2) V LIVE nemohu číst z HDD. Jak to bude po zprovoznění? Předpokládám samozřejmě formátování disku a instalaci na čistý disk.
3) Ve win mám vedle hodin ICQ apod, což je docela šikovné. Nabízí tyto možnostzi i UBUNTU nebo musím mít vše na liště?

To je vše nač jsem se chtěl zeptat, budu rád za odpovědi.

S pozdravem

Zdenek

Tomáš Jančík

• Stálý člen
  • **
    • TomášJančík.net
Re: Rozlišení obrazovky a čtení z HDD - LIVE vs real
« Odpověď #1 kdy: 05 Listopadu 2008, 00:10:50 »
1) rozlišení obrazovky by mohl být i větší, pokud se správně detekuje grafická karta a naisntaluje její ovladač (většinou bez problémů přes automatický instalátor) co máte za GK?

2) připojit HDD jde i z live cd, více zde http://wiki.ubuntu.cz/P%C5%99ipojen%C3%AD%20disku

3) v čem se ty dvě možnosti liší? pokud vám, že je to v ubuntu na horním panelu, není problém to přesunout dolů...

ZdTrader

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 05 Listopadu 2008, 00:13:29 »
Děkuji za rychlou odpověď.

Kartu mám MSI MS-StarForce GeForce FX5200 (NVIDIA GeForce FX 5200). Vím že NVIDIA dělala kdysi problémy, ale to je dnes už doufám vyřešené, nebo ne?

Tomáš Jančík

• Stálý člen
  • **
    • TomášJančík.net
« Odpověď #3 kdy: 05 Listopadu 2008, 00:19:23 »