Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Compiz fusion - první 1-2sec. se seká  (Přečteno 2328 krát)

Jazzman

• Návštěvník
Compiz fusion - první 1-2sec. se seká
« kdy: 12 Listopadu 2008, 21:38:24 »
Když několik minut nepoužívám efekty compizu, při jejich dalším použití se chvilku sekají (je to vidět hlavně na desktop cube), pak ale běží úplně hladce. Mám nvidii 8400 GS 256MB a používám ovladač nvidia glx 173. Jediný důvod, který mě napadá je, že po nějaké době nepoužívání se compiz smaže z paměti a musí se znovu načíst. Bohužel nevím, jak to řešit (jsem úplný začátečník s linuxem). Poraďte pls.

hase

• Závislák
    • www.palenka.org
Re: Compiz fusion - první 1-2sec. se seká
« Odpověď #1 kdy: 17 Prosince 2008, 08:52:56 »
Mne se stala nemila vec - zkusil jsem upgrade LinuxMintu na novou Felicii a secko se mi rozdrbalo! Ale TOTALNE. Tak mi nezbyvalo, nez udelat cistou instalacku. Nadaval jsem, pac stara Elyssa byla vyborne vyladena a nemel jsem problem - proste jsem se ulakomil na upgrade...Tedka vsak nadavam jeste vic, protoze v nove Felicii nemuzu kloudne rozchodit grafiku - blbne 3D u her,  webkamera nejde a Skype pada pri pusteni webky (v Elysse vsecko slo). Vymenil jsem oba ovladace pro Nvidii 173 a 177 - ale furt to samy. Kdyz otevru nvidia-settings, tak mi to treba ukazuje, ze moje graf. karta Nv8400Gs ma 512Mb - a ona ma jenom 256...Konfiguroval sem xorg.conf,,,zkusil ovladace i pres Envy...proste uz nevim, co zkusit. Jestli to nepujde, tak se vratim na Elyssu a vsecky ty novy distra ze super novyma jadrama s vysokou podporou HW mi muzou polibit pr...
Veci, ktere driv sli , uz u novyho distra nejdou  mam pocit, ze to s tim Linuxem de pekne do hajzlu 
AMD 64.bit  6-core mb: M4A89PRO/USB3 , Nvidia GT 520

corey_cavalera

• Host
« Odpověď #2 kdy: 21 Května 2009, 15:48:18 »