Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém s rozlišením, ovladačem ATI, editace xorg.conf!!!  (Přečteno 2385 krát)

MSlove

• Aktivní člen
  • *
  • Nesnáším ten teplej linux
Ahoj používám ubuntu 8.10 jsem začátečník, mám starší monitor který pracuje ve výchozí fregvenci 800x600@60Hz ale zvládá i vyší fregvence například 800x600@85Hz nebo 1024x768@75Hz v nastavení mi to nabízí pouze 640x480@60Hz a 800x600@60Hz vím že mám editovat xorg.conf zkoušel jsem to podle wiki a co jsem našel tady na foru ale pokaždý bez uspěchu buď se nic nestane nebo havaruje monitor a taky jsem zjistil že každý to má jinak zapsaný například MODES to jsem tam neměl a v návodu mi to píše at to za Modes dopíšu   nenašel jsem tam nic stejnýho co tam mám já i když jsem doplnil tak stejně nic!!!!!!!!!!!!!!!!

Když nainstaluju akcelerovaný ovladače po restartu se to hodí na tak vysokou fregvenci že mi to nezvládá monitor tudíš se po slepu přihlásím a po slepu změním rozlišení když se mi to povede tak je to v pohodě ale přihlašovací obrazovka je stejně ve vysokým rozlišení, je pěkný že po nainstalování ovladaču se mi otevřou všechny rozlišení ale fregvenci monitoru dám stejně jenom na 60Hz problém zpočívá v xorg.conf ale jak to tam zapsat to nevím potřebuju návod jak pro blbečka ubuntu ovládat umím je to skvělý os ale kvuli tý grafice mě to dosti omezuje!!! Grafickou kartu mám Ati radeon X1650 muj xorg.conf vypadá tak to !!!!!!

Citace
# xorg.conf (X.Org X Window System server configuration file)
#
# This file was generated by dexconf, the Debian X Configuration tool, using
# values from the debconf database.
#
# Edit this file with caution, and see the xorg.conf manual page.
# (Type "man xorg.conf" at the shell prompt.)
#
# This file is automatically updated on xserver-xorg package upgrades *only*
# if it has not been modified since the last upgrade of the xserver-xorg
# package.
#