Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: instalace přes Wubi - Wi-Fi na ntb. Dell se rozjede jen s Ubuntu 8.10  (Přečteno 1215 krát)

miweike

• Návštěvník
Dobrý den,
zkoušel jsem přes Wubi instalovat Ubuntu jako druhý operační systém k Win XP. Vyzkoušel jsem více verzí - Ubuntu 8.04, 8.10, Kubuntu 8.04 a Kubuntu 8.10. Pouze verze 8.10 mi však detekovala správně wi-fi síť a po zadání WEP klíče ji připojila. U ostatních verzí mne i přes správné zadání klíče neustále posílala zpět do dialogového okna zadání hesla.

Mám Dell Inspiron 1520 Intel Core 2 Duo, že by jedině nejnovější verze Ubuntu byla s tímto hardware kompatibilní? Jsem začátečník, poradí někdo? Děkuji.

Vojtěch Trefný

• Don Quijote
Re: instalace přes Wubi - Wi-Fi na ntb. Dell se rozjede jen s Ubuntu 8.10
« Odpověď #1 kdy: 12 Února 2009, 15:07:51 »
Asi to bude znít hloupě, ale kde je problém? Máte Wubi s fungujícím Ubuntu 8.10, tak proč dále řešit, že ve starší verzi ta wifi nefunguje... Hardwarová podpora se prostě vyvíjí a ne vše bylo plně podporováno už před deseti lety...

miweike

• Návštěvník
Re: instalace přes Wubi - Wi-Fi na ntb. Dell se rozjede jen s Ubuntu 8.10
« Odpověď #2 kdy: 12 Února 2009, 15:23:55 »
Asi to bude znít hloupě, ale kde je problém? Máte Wubi s fungujícím Ubuntu 8.10, tak proč dále řešit, že ve starší verzi ta wifi nefunguje... Hardwarová podpora se prostě vyvíjí a ne vše bylo plně podporováno už před deseti lety...