Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Zvuk v Quake 3 Arene  (Přečteno 3739 krát)

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« kdy: 04 Září 2006, 14:01:49 »
Nefunguje mi zvuk v Quake 3 Arene. Spoustim ji primo pres port pro Linux, stazenej z ID softu.
Zvuk v Kubuntu normalne funguje (jak systemovy zvuk, tak i audio / video soubory). I u jinych her (napriklad Chromium) mi zvuk jde. Jen v te Quake 3 Arene ne. Po spusteni z konzole a nasledujicim ukonceni hry, to v konzoli vypise:

------- sound initialization -------
Could not mmap dma buffer PROT_WRITE|PROT_READ
trying mmap PROT_WRITE (with associated better compatibility / less performance code)
/dev/dsp: Input/output error
Could not mmap /dev/dsp
------------------------------------
Sound memory manager started
Loading vm file vm/ui.qvm.
VM file ui compiled to 594408 bytes of code
ui loaded in 1963008 bytes on the hunk
35 arenas parsed
32 bots parsed
--- Common Initialization Complete ---

MarrLiss

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 901
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #1 kdy: 04 Září 2006, 14:59:57 »
Mam pocit, ze od uvolneni zdrojovych kodu, existuje patchovana verze enginu, ktera netrpi problemama se zvukem (teda na FC4 mi chodila naprosto bez problemu). Zkus se zeptat jestli neni i balicek pro ubutnu (musel by jsi potom nakopirovat datovej soubor z CD).
Prestigio Nobile 1590: P-M 740, 1 GB RAM, NV 6600
Ubuntu FF

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #2 kdy: 04 Září 2006, 15:12:55 »
Co je FC4?
Vcera jsem hledal dost dlouho vsechno mozny okolo Quake 3A na linux, ale zadnou jinou verzi jsem nenasel. Za kazde info bych byl vdecny.

Robert

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 512
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #3 kdy: 04 Září 2006, 15:46:00 »
hraj  ioquake - verzi q3a od icculuse, pokud se obejdeš bez punkbustera je po všech stránkách lepší.

http://www.icculus.org/quake3/

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #4 kdy: 04 Září 2006, 18:23:43 »
No jo, jenze ja bych to chtel opravdu vyresit, protoze to budou delat vsechny hry od ID softu a ja mam doma jeste Quake 4 a Doom 3 + datadisk a rad bych to rozjel, kdyz uz to je podporovany. :(

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #5 kdy: 04 Září 2006, 18:35:29 »
A abych to upresnil, mam notebook a zvukovku (lspci):

0000:00:1e.2 Multimedia audio controller: Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) AC'97 Audio Controller (rev 04)

MarrLiss

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 901
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #6 kdy: 04 Září 2006, 20:21:52 »
Mas pravo na podporu od vyrobce (pocitam s tim, ze je mas legalne), ten by ti mel byt schopen pomoc.
Doom3 i quake4 (oboje demo) jsem se zvukem rozbehal bez zasahu, takze by to melo jit.
Prestigio Nobile 1590: P-M 740, 1 GB RAM, NV 6600
Ubuntu FF

Robert

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 512
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #7 kdy: 04 Září 2006, 22:09:42 »
jak doom3 tak quake4 fungujou hladce, q3a je přeci jen poněkud historická věc, takže je lepší použít  ten port od icculuse.

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #8 kdy: 04 Září 2006, 22:46:51 »
Originaly opravdu mam, ale uz vidim jak si ja se svoji zakladni znalosti anglictiny dopisuji s vyrobcem v anglictine a neco vysvetluji, nehlede na to, jak by to dlouho fungovalo.

Tuto radu jsem opravdu nechtel. To jsem ten dotaz nemusel ani psat...

Robert

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 512
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #9 kdy: 05 Září 2006, 08:42:59 »
no ale už víte co jste potřeboval ne?

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #10 kdy: 05 Září 2006, 10:03:30 »
No jak se to vezme. Pravda je, ze to s ioQuake funguje a jde zvuk. Zvuk je sice nepatrne opozdeny, ale to si myslim neni u tehle hry az takova zavada.
 
Jenom doufam ze nebudu mit stejny problem s Doom3 a Quake 4. Psali ze jste ne, budu vam verit ...

Robert

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 512
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #11 kdy: 05 Září 2006, 10:45:58 »
věř.  hraju d2, d3, q3a q4 pořád dokola .-) . a latence v ioquake se dá taky poštelovat.  určuje jí nějakej parametr, kterej řiká jak velkej je buffer na zvukový kartě z hlavy nevim kde někde v .asoundrc nejspíš. nebo vypnout esd/artsd taky pomáhá.

Radim Drapela

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Zvuk v Quake 3 Arene
« Odpověď #12 kdy: 05 Září 2006, 12:16:37 »
Dobre, dekuji mnohokrat za rady.

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.