Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Java a Netbeans (případně eclipse)  (Přečteno 3394 krát)

argos

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 11
Java a Netbeans (případně eclipse)
« kdy: 12 Května 2009, 15:37:03 »
Ahoj, rád bych v linuxu programoval v Javě (jsem víceméně začátečník - něco málo jsme brali ve škole).
K programování bych rád použil prostředí Netbeans nebo Eclipse(to možná ještě raději - v linuxu mi přijde vižnější než NB).

Problémy:
Netbeans: neumím spustit projekt tak, aby se překompilovaly třídy mimo té hlavní pokud v nich něco změním. Model: Z hlavní třídy použiji instanci jiné třídy (souboru) pokud však v souboru něco změním ve výsledném projektu se to neprojeví, jelikož netbeans si už jednou vytvořilo "nazevTridy.jar" a znovu nekompiluje dokud tento soubor existuje(netýká se pouze spouštěcí třídy tu mi kompiluje vždy). Lze to nějak nastavit?

Eclipse: kompiluje vše, nicméně po spuštění mnou vytvořeného programu nejde na nic kliknout (jednoduché GUI ) - kliknutí skončí hlášením o zaneprázdněném programu. Přitom stejný program v Netbeans funguje bez problému, ale zase nemůžu měnit v kódu nic co by se týkalo jiné než té hlavní třídy(viz předchozí problém). Setkal se s tím někdo?

Nebo mi doporučíte jiné prostředí? - požaduji zvýraznění syntaxe nejlíp Java a ooPHP, dobré by bylo i doplňování syntaxe v javě nejlépe pouze na kliknutí - zdržuje to pc(v eclipse ctrl+mezera) - no a samozřejmě s co nejrychlejší - (stále se nemůžu zbavit dojmu že to co mi windows vykreslil ve slušném čase (třeba při častém alt+tab) trvá v linuxu o dost dýl :-( ).
Díky za každý nápad ;-).
« Poslední změna: 12 Května 2009, 15:39:51 od argos »

petergula

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1016
Re: Java a Netbeans (případně eclipse)
« Odpověď #1 kdy: 12 Května 2009, 15:58:43 »
*.jar je Java ARchive
prekompilovane veci su *.class
zdrojaky *.java