Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nefungují 3D hry  (Přečteno 4090 krát)

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Nefungují 3D hry
« kdy: 23 Května 2009, 20:05:37 »
Dobrý den, nevím si rady se zprovozněním 3D her. Když zapnu extreme tux racer, tak se mi spustí a když dám play, tak se mi nejspíš zavře a pak se mi objeví moje plocha, ale nějak zvětšená a nejde to zrušit.
Mám ubuntu 8.10 a grafickou kartu Intel Graphics Media Accelerator X3100. Četl sem, že jsou s ní problémy, dá se to nějak zpravit? Acelerace mi funguje fps přes 400 a funguje mi i compiz. Prosím o radu.

LuciusMare

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1749
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #1 kdy: 23 Května 2009, 21:32:15 »
zvětšená == nízké rozlišení nastavené hrou
zkus to spustit v terminálu a napiš co to vypíše než to spadne.
Citace
<Firzen> tak teď budu Číňan
<Firzen> tak uvidíme :D
Jabber: LuciusMare (zkroucenina) jabbim (tecka) cz

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #2 kdy: 23 Května 2009, 21:51:16 »
A jak se to dělá? Sem linuxácký začátečník.

Jan Skořepa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1253
    • JaSovy stránky
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #3 kdy: 23 Května 2009, 22:07:07 »
Spustíte si Terminál a do něj napíšete název hry - tuxracer nebo extremetuxracer.
MB ASUS P5KPL/EPU - CPU Pentium(R) Dual-Core E5300 2600 MHz - RAM 4 GB DDR2 - GK GIGABYTE GeForce 8400 GS - OS Debian Stable (64bit)

1daemon1

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 76
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #4 kdy: 23 Května 2009, 22:14:30 »
a neni to kvoli tomu ze fps je dost malo ?... cital som ze stare karty by mali mat aspon 500 a novsie nekolko desiatok tisic ( ja mam 280 000 ) a aj tak mi ties 3D hry nefunguju, ide iba CS na takych mizernych nastaveniach ze to si s tym mozem akurat...  ;D

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #5 kdy: 23 Května 2009, 22:15:34 »
Zkoušel jsem to, ale píše mi to příkaz nenalezen.

Jan Skořepa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1253
    • JaSovy stránky
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #6 kdy: 23 Května 2009, 22:18:36 »
Zkuste se podívat do Synapticu, jestli ho skutečně máte nainstalovaný. Tam by možná bylo vidět, jak se ten soubor jmenuje. Případně v /usr/bin byste mohl najít příkaz, kterým se spouští.
MB ASUS P5KPL/EPU - CPU Pentium(R) Dual-Core E5300 2600 MHz - RAM 4 GB DDR2 - GK GIGABYTE GeForce 8400 GS - OS Debian Stable (64bit)

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #7 kdy: 23 Května 2009, 22:36:53 »
V synapticu je extremetuxracer a do toho adresáře sem se díval, ale je to jako hledat jehlu v kupce sena. Do terminálu se má dát jen název nic jiného?

Jan Skořepa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1253
    • JaSovy stránky
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #8 kdy: 23 Května 2009, 22:43:34 »
Ano, jen ten název. Taky jsem našel v Synapticu to, co Vy. Nebo zkuste najít v menu Aplikace zástupce a zjistěte v jeho vlastnostech, přes co se spouští. Případně zaškrtněte položku Spustit v terminálu.
MB ASUS P5KPL/EPU - CPU Pentium(R) Dual-Core E5300 2600 MHz - RAM 4 GB DDR2 - GK GIGABYTE GeForce 8400 GS - OS Debian Stable (64bit)

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #9 kdy: 23 Května 2009, 23:10:16 »
Kód: [Vybrat]
Extreme TuxRacer SVN Development --  http://www.extremetuxracer.com
(c) 2007 The ETRacer team
(c) 2004-2005 The PPRacer team
(c) 1999-2001 Jasmin F. Patry<jfpatry@sunspirestudios.com>
ETRacer comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software,
and you are welcome to redistribute it under certain conditions.
See http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html for details.

%%% etracer warning: Attempt to bind to Texture unloaded texture: `b-herring_run_icon'

LuciusMare

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1749
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #10 kdy: 23 Května 2009, 23:11:25 »
zkuste přeinstalovat balík extremetuxracer
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get remove extremetuxracer
sudo apt-get install extremetuxracer
Citace
<Firzen> tak teď budu Číňan
<Firzen> tak uvidíme :D
Jabber: LuciusMare (zkroucenina) jabbim (tecka) cz

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #11 kdy: 23 Května 2009, 23:16:41 »
Pořád tahle chyba.
Kód: [Vybrat]
%%% etracer warning: Attempt to bind to Texture unloaded texture: `b-herring_run_icon'
Ještě chci říct, že mi to dělalo i u nexuiz.

Jan Skořepa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1253
    • JaSovy stránky
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #12 kdy: 23 Května 2009, 23:18:40 »
Zkusil jste vymazat nastavení v /home? V adresáři .extremetuxracer (nebo nějak podobně).
MB ASUS P5KPL/EPU - CPU Pentium(R) Dual-Core E5300 2600 MHz - RAM 4 GB DDR2 - GK GIGABYTE GeForce 8400 GS - OS Debian Stable (64bit)

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #13 kdy: 23 Května 2009, 23:28:56 »
Co mám hledat za soubor?

Jan Skořepa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1253
    • JaSovy stránky
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #14 kdy: 23 Května 2009, 23:54:42 »
Adresář co patří k té hře, kde jsou Vaše osobní nastavení.
MB ASUS P5KPL/EPU - CPU Pentium(R) Dual-Core E5300 2600 MHz - RAM 4 GB DDR2 - GK GIGABYTE GeForce 8400 GS - OS Debian Stable (64bit)

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #15 kdy: 24 Května 2009, 00:11:19 »
Něco takového?
Kód: [Vybrat]
# Tux Racer initialization script

#
# Save data directory
#
set tux_data_dir [pwd]

set tux_terrain_file "none"

#
# Create a settings directory
# Solves segfault bug
#

if {![file isdir "$env(HOME)/.etracer/"]} {
    file mkdir $env(HOME)/.etracer
}


#
# Useful subroutines
#
proc tux_goto_data_dir {} {
    global tux_data_dir
    cd $tux_data_dir
}

proc tux_theme_init {theme} {
    global tux_data_dir
    global env

    set cwd [pwd]

    if [file exists "$env(HOME)/.etracer/themes/$theme/courseinit.tcl"] {
cd "$env(HOME)/.etracer/themes/$theme/"
source courseinit.tcl
    } else {
        cd "$tux_data_dir/courses/themes/"
source "$theme.tcl"
    }

    source "$tux_data_dir/tux_walk.tcl";

    if [file exists "$cwd/trees.rgb"] {
        tux_trees "$cwd/trees.rgb"
    } elseif [file exists "$cwd/trees.png"] {
        tux_trees "$cwd/trees.png"
    }

    global tux_terrain_file
    tux_load_terrain $tux_terrain_file

    cd $cwd
}

proc tux_theme_pack_init {type name} {

    global tux_data_dir
    set cwd [pwd]

    cd "$tux_data_dir/courses/themes/$type/$name/";
    source "$type.tcl"

    cd $cwd
}

proc tux_course_init {} {
    tux_theme_init common
}

proc tux_terrain {terrain} {
    global tux_terrain_file
    set tux_terrain_file [pwd]/$terrain
}

#
# Read course index
#
source courses/course_idx.tcl

#
# Set Up Music
#

# Splash & Start screens
if { [tux_load_music start_screen music/start1-jt.it] } {
    tux_bind_music splash_screen start_screen -1
    tux_bind_music start_screen start_screen -1
}

# Credits screen
if { [tux_load_music credits_screen music/credits1-cp.it] } {
    tux_bind_music credits_screen credits_screen -1
}

# Options screen
if { [tux_load_music options_screen music/options1-jt.it] } {
    tux_bind_music options_screen options_screen -1
}

# Music played during race
if { [tux_load_music racing music/race1-jt.it] } {
    tux_bind_music intro racing -1
    tux_bind_music racing racing -1
    tux_bind_music paused racing -1
}

# Game Over screen
if { [tux_load_music game_over music/wonrace1-jt.it] } {
    tux_bind_music game_over game_over 1
}


#
# Set Up Sounds
#

# Tree Hit
if { [tux_load_sound tree_hit1 sounds/tux_hit_tree1.wav] } {
    tux_bind_sounds tree_hit tree_hit1
}

# Fish Pickup
if { [tux_load_sound fish_pickup_sound_1 sounds/fish_pickup1.wav]&&
     [tux_load_sound fish_pickup_sound_2 sounds/fish_pickup2.wav]&&
     [tux_load_sound fish_pickup_sound_3 sounds/fish_pickup3.wav] } \
{
    tux_bind_sounds item_collect fish_pickup_sound_1 \
                         fish_pickup_sound_2 \
fish_pickup_sound_3
}

# Snow Sliding
if { [tux_load_sound snow_sound sounds/tux_on_snow1.wav] } {
    tux_bind_sounds snow_sound snow_sound
    tux_bind_sounds flying_sound snow_sound
}

# Rock Sliding
if { [tux_load_sound rock_sound sounds/tux_on_rock1.wav] } {
    tux_bind_sounds rock_sound rock_sound
}

# Ice Sliding
if { [tux_load_sound ice_sound sounds/tux_on_ice1.wav] } {
    tux_bind_sounds ice_sound ice_sound
}

# Splash screen
tux_load_texture splash_screen textures/splash.png 0
tux_bind_texture splash_screen splash_screen

tux_load_texture splash_screen_small textures/splash_small.png 0
tux_bind_texture splash_screen_small splash_screen_small

# UI Snow Particle
tux_load_texture ui_snow_particle textures/snowparticles.png 0
tux_bind_texture ui_snow_particle ui_snow_particle

# UI Snow Particle for original Tuxracer
tux_load_texture snow_particle textures/snowparticles.png 0
tux_bind_texture snow_particle snow_particle


# Load truetype fonts
# button label
pp_load_font -binding button_label \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 30

pp_bind_font -binding button_label_hilit \
             -font button_label \
             -color {1.00 0.89 0.01 1.0}

pp_bind_font -binding loading \
             -font button_label_hilit \
             -color {1.00 0.89 0.01 1.0}

pp_bind_font -binding button_label_disabled \
             -font button_label \
             -color { 1.0 1.0 1.0 0.5 }

pp_bind_font -binding menu_label \
             -font button_label


# listbox
pp_load_font -binding listbox_item \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 22 \
             -color { 1.00 0.89 0.01 1.0 }

pp_bind_font -binding listbox_item_insensitive \
             -font listbox_item \
             -color { 1.00 0.89 0.01 0.5 }

# race requirements
pp_load_font -binding race_requirements \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 13

pp_bind_font -binding race_requirements_label \
             -font race_requirements \
             -color { 1.00 0.95 0.01 1.0 }

# heading
pp_load_font -binding heading \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 40 \
             -color { 1.00 0.89 0.01 1.0 }

pp_bind_font -binding paused \
             -font heading

pp_bind_font -binding race_over \
             -font heading


# several stuff
pp_load_font -binding race_description \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 16

pp_bind_font -binding cup_status \
             -font race_description \
             -color { 1.00 0.89 0.01 1.0 }

pp_load_font -binding race_stats \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 25 \
             -color {1.00 0.89 0.01 1.0}

pp_load_font -binding event_and_cup_label \
             -font fonts/PaperCuts20.ttf \
             -size 22

# credits
pp_load_font -binding credits_text -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 20
pp_load_font -binding credits_text_big -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 40
pp_load_font -binding credits_text_small -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 14
pp_bind_font -binding credits_h1 -font button_label_hilit
pp_bind_font -binding credits_h2 -font credits_text -color {1.00 0.89 0.01 1.0}
pp_bind_font -binding credits_text_big -font credits_text_big -color {1.00 0.89 0.01 1.0}


#we don't be this because hud fonts need to be fast
pp_load_font -binding herring_count -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 40 -color {1.00 0.89 0.01 1.0}
pp_load_font -binding herring_count_outline -font fonts/PaperCuts_outline.ttf -size 40 -color {0 0 0 1.0}
pp_load_font -binding fps -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 20 -color {1.00 0.89 0.01 1.0}
pp_load_font -binding time_value -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 40 -color {1.00 0.89 0.01 1.0}
pp_load_font -binding speed_digits -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 40 -color {1.00 0.89 0.01 1.0}
pp_load_font -binding speed_units -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 25 -color {1.00 0.89 0.01 1.0}

pp_load_font -binding speed_digits_outline -font fonts/PaperCuts_outline.ttf -size 40 -color {0 0 0 1.0}
pp_load_font -binding speed_units_outline -font fonts/PaperCuts_outline.ttf -size 25 -color {0 0 0 1.0}

# not used
#pp_load_font -binding time_hundredths -font fonts/PaperCuts20.ttf -size 20 -color {1.00 0.89 0.01 1.0}


# HUD
tux_load_texture herring_icon textures/herringicon.png 0
tux_bind_texture herring_icon herring_icon

tux_load_texture time_icon textures/timeicon.png 0
tux_bind_texture time_icon time_icon

tux_load_texture gauge_outline textures/gaugeoutline.png 0
tux_bind_texture gauge_outline gauge_outline

tux_load_texture gauge_energy_mask textures/gaugeenergymask.png 0
tux_bind_texture gauge_energy_mask gauge_energy_mask

tux_load_texture gauge_speed_mask textures/gaugespeedmask.png 0
tux_bind_texture gauge_speed_mask gauge_speed_mask


#Energy und Speedmask für die Demobalken
tux_load_texture energy_mask textures/energymask.png 0
tux_bind_texture energy_mask energy_mask
tux_load_texture speed_mask textures/speedmask.png 0
tux_bind_texture speed_mask speed_mask
tux_load_texture mask_outline textures/mask_outline.png 0
tux_bind_texture mask_outline mask_outline
tux_load_texture mask_outline2 textures/mask_outline2.png 0
tux_bind_texture mask_outline2 mask_outline2


# UI widgets
tux_load_texture listbox_arrows textures/listbox_arrows.png 0
tux_bind_texture listbox_arrows listbox_arrows
tux_bind_texture textarea_arrows listbox_arrows

tux_load_texture mirror_button textures/mirror_button.png 0
tux_bind_texture mirror_button mirror_button

tux_load_texture conditions_button textures/conditions_button.png 0
tux_bind_texture conditions_button conditions_button

tux_load_texture snow_button textures/snow_button.png 0
tux_bind_texture snow_button snow_button

tux_load_texture wind_button textures/wind_button.png 0
tux_bind_texture wind_button wind_button


tux_load_texture checkmark textures/checkmark.png 0
tux_bind_texture checkmark checkmark

# Menu decorations
tux_load_texture menu_bottom_left textures/menu_bottom_left.png 0
tux_bind_texture menu_bottom_left menu_bottom_left

tux_load_texture menu_bottom_right textures/menu_bottom_right.png 0
tux_bind_texture menu_bottom_right menu_bottom_right

tux_load_texture menu_top_left textures/menu_top_left.png 0
tux_bind_texture menu_top_left menu_top_left

tux_load_texture menu_top_right textures/menu_top_right.png 0
tux_bind_texture menu_top_right menu_top_right

tux_load_texture menu_title textures/menu_title.png 0
tux_bind_texture menu_title menu_title

tux_load_texture menu_title_small textures/menu_title_small.png 0
tux_bind_texture menu_title_small menu_title_small

# Tux life icon
tux_load_texture tux_life textures/tuxlife.png 0
tux_bind_texture tux_life tux_life

# Mouse cursor
tux_load_texture mouse_cursor textures/mouse_cursor.png 0
tux_bind_texture mouse_cursor mouse_cursor



#stubs/unused functions
proc tux_course_description {description} {}

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #16 kdy: 24 Května 2009, 00:17:41 »
Potom tam je složka se složky:
Kód: [Vybrat]
courses
fonts
music
sounds
textures
translations
A soubory:
Kód: [Vybrat]
etracer_init.tcl
models.tcl
objects.png
terrains.png
tux.tcl
tux_snowboard.tcl
tux_walk.tcl

Jan Skořepa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1253
    • JaSovy stránky
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #17 kdy: 24 Května 2009, 07:28:20 »
Ano, vymažte (nebo přejmenujte) ve Vašem domovském adresáři složku .etracer a potom hru zkuste spustit znovu.
MB ASUS P5KPL/EPU - CPU Pentium(R) Dual-Core E5300 2600 MHz - RAM 4 GB DDR2 - GK GIGABYTE GeForce 8400 GS - OS Debian Stable (64bit)

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #18 kdy: 24 Května 2009, 08:34:15 »
Nakonec tam byli dvě složky, jedna myslím byla zástupce, protože měla stejný obsah, tak sem ji smazal, a tu originální přejmenoval a při spuštění mi to nahlásilo chybu:
Kód: [Vybrat]
error evalating language-settings file /usr/share/games/extremetuxracer/translations/languages.tcl : falsecouldn't read file "/usr/share/games/extremetuxracer/translations/languages.tcl": no such file or directory
error evalating language file /usr/share/games/extremetuxracer/translations/en_GB.tcl : falsecouldn't read file "/usr/share/games/extremetuxracer/translations/languages.tcl": no such file or directorycouldn't read file "/usr/share/games/extremetuxracer/translations/en_GB.tcl": no such file or directory
 error evalating model list file /usr/share/games/extremetuxracer/models.tcl : falsecouldn't read file "/usr/share/games/extremetuxracer/translations/languages.tcl": no such file or directorycouldn't read file "/usr/share/games/extremetuxracer/translations/en_GB.tcl": no such file or directorycouldn't read file "/usr/share/games/extremetuxracer/models.tcl": no such file or directory
*** etracer error: Can't find the ETRacer data directory.  Please check the
value of `data_dir' in ~/.etracer/options and set it to the location where you
installed the ETRacer-data files.

Couldn't chdir to /usr/share/games/extremetuxracer (No such file or directory)

Neni spíš něco s grafikou? Jak už sem psal nejde mi i nexuiz a ta grafika co sem četl je problémová.
« Poslední změna: 24 Května 2009, 08:36:43 od Lucario »

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #19 kdy: 24 Května 2009, 08:42:41 »
Tohle mi vyhodilo při nexuiz:
Kód: [Vybrat]
Nexuiz Linux 08:21:26 Jun  6 2008
Trying to load library... "libz.so.1" - loaded.
Added packfile /usr/share/games/nexuiz/data/data.pk3 (4066 files)
Added packfile /usr/share/games/nexuiz/data/music.pk3 (10 files)
Trying to load library... "libcurl.so.4" - loaded.
Failed to init SDL joystick subsystem:
Trying to load library... "libvorbis.so.0" - loaded.
Trying to load library... "libvorbisfile.so.3" - loaded.
Trying to load library... "libmodplug.so.0" "libmodplug.so" "/usr/games/libmodplug.so.0" "/usr/games/libmodplug.so" - failed.
Trying to load library... "libOffscreenGecko.so" "/usr/games/libOffscreenGecko.so" - failed.
execing quake.rc
execing default.cfg
execing physicsQBR.cfg
execing newhook.cfg
execing weapons.cfg
execing normal.cfg
execing config.cfg
execing config_update.cfg
couldn't exec data/campaign.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Initializing Video Mode: fullscreen 1024x768x32x60hz
Linked against SDL version 1.2.12
Using SDL library version 1.2.12
GL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GME/GLE 20061102 x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.2
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_120 GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_vertex_array GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_client_storage GL_APPLE_packed_pixels GL_ATI_blend_equation_separate GL_ATI_separate_stencil GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_point_sprite GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_OES_read_format GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SUN_multi_draw_arrays
SDL_EXTENSIONS:
0 SDL joystick(s) found:
Trying to load library... "libjpeg.so.62" - loaded.
Trying to load library... "libpng12.so.0" - loaded.
Draw_CachePic: failed to load gfx/complete
Draw_CachePic: failed to load gfx/inter
Shader 'textures/Reaptxt/sun' already defined
S_Startup: initializing sound output format: 48000Hz, 16 bit, 2 channels...
Wanted audio Specification:
Channels  : 2
Format    : 0x8010
Frequency : 48000
Samples   : 4096
Obtained audio specification:
Channels  : 2
Format    : 0x8010
Frequency : 48000
Samples   : 4096
Sound format: 48000Hz, 2 channels, 16 bits per sample
Found 1 cdrom drives.
No CD in drive 0.
CDAudio_Init: No CD in player.
Can't get initial CD volume
CD Audio Initialized
Client using an automatically assigned port
Client opened a socket on address local:2
Client opened a socket on address 0.0.0.0:53690
Fake CD track 1 playing...
Shader 'textures/Reaptxt/sun' already defined
Server using port 26000
Server listening on address local:1
Server listening on address 0.0.0.0:26000
Loaded maps/bloodprison.ent

Trying to connect...
"challenge !s<_1rIh&4{" received, sending connect request back to local:1
Got challenge response
"challenge !s<_1rIh&4{" received, sending connect request back to local:1
Got challenge response
Accepted

Connection accepted to local:1
--> client to server keepalive
<-- server to client keepalive

Server: Nexuiz build 08:21:26 Jun  6 2008 (progs 40878 crc)

<===================================>

Blood Prison
CDAudio: Bad track number 0.
Player connected
Player is spectating now
execing maps/bloodprison.cfg
Fake CD track 2 playing...
nexuiz: shader/slang/slang_link.c:185: link_uniform_vars: Assertion `oldSampNum < 8' failed.
Aborted
hp@hp-laptop:~$ /usr/games/nexuiz
Nexuiz Linux 08:21:26 Jun  6 2008
Trying to load library... "libz.so.1" - loaded.
Added packfile /usr/share/games/nexuiz/data/data.pk3 (4066 files)
Added packfile /usr/share/games/nexuiz/data/music.pk3 (10 files)
Trying to load library... "libcurl.so.4" - loaded.
Failed to init SDL joystick subsystem:
Trying to load library... "libvorbis.so.0" - loaded.
Trying to load library... "libvorbisfile.so.3" - loaded.
Trying to load library... "libmodplug.so.0" "libmodplug.so" "/usr/games/libmodplug.so.0" "/usr/games/libmodplug.so" - failed.
Trying to load library... "libOffscreenGecko.so" "/usr/games/libOffscreenGecko.so" - failed.
execing quake.rc
execing default.cfg
execing physicsQBR.cfg
execing newhook.cfg
execing weapons.cfg
execing normal.cfg
execing config.cfg
execing config_update.cfg
couldn't exec data/campaign.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Initializing Video Mode: fullscreen 1024x768x32x60hz
Linked against SDL version 1.2.12
Using SDL library version 1.2.12
GL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GME/GLE 20061102 x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.2
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_120 GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_vertex_array GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_client_storage GL_APPLE_packed_pixels GL_ATI_blend_equation_separate GL_ATI_separate_stencil GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_point_sprite GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_OES_read_format GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SUN_multi_draw_arrays
SDL_EXTENSIONS:
0 SDL joystick(s) found:
Trying to load library... "libjpeg.so.62" - loaded.
Trying to load library... "libpng12.so.0" - loaded.
Draw_CachePic: failed to load gfx/complete
Draw_CachePic: failed to load gfx/inter
Shader 'textures/Reaptxt/sun' already defined
S_Startup: initializing sound output format: 48000Hz, 16 bit, 2 channels...
Wanted audio Specification:
Channels  : 2
Format    : 0x8010
Frequency : 48000
Samples   : 4096
Obtained audio specification:
Channels  : 2
Format    : 0x8010
Frequency : 48000
Samples   : 4096
Sound format: 48000Hz, 2 channels, 16 bits per sample
Found 1 cdrom drives.
No CD in drive 0.
CDAudio_Init: No CD in player.
Can't get initial CD volume
CD Audio Initialized
Client using an automatically assigned port
Client opened a socket on address local:2
Client opened a socket on address 0.0.0.0:54312
Fake CD track 1 playing...

Lucario

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re: Nefungují 3D hry
« Odpověď #20 kdy: 26 Května 2009, 09:37:15 »
Tak sem zjistil, že mi nefunguje více 3D her, takže to hrama být nemůže, ale dá se nějak vylepšit ta grafická karta? Zase až tak slabá není. Má někdo zkušenosti s touto grafikou a může mi prosím pomoct?

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.