Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Call of Duty 1 - padá  (Přečteno 1632 krát)

dost

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Call of Duty 1 - padá
« kdy: 04 Září 2009, 23:38:19 »
Zdravím všechny.
Po chvilce hraní hraní, COD spadne do desktopu.
OS: Ubuntu 9.04
GK: Ati Radeon HD 2900XT
Výpis z terminálu:
fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
err:wgl:get_render_type_from_fbconfig Unknown render_type: 0
err:wgl:get_render_type_from_fbconfig Unknown render_type: 0
fixme:d3d:IWineD3DImpl_FillGLCaps OpenGL implementation supports 16 vertex samplers and 16 total samplers
fixme:d3d:IWineD3DImpl_FillGLCaps Expected vertex samplers + MAX_TEXTURES(=8) > combined_samplers
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x206f794,0x00000000), stub!
err:wgl:X11DRV_wglGetPixelFormatAttribivARB unexpected RenderType(8)
err:wgl:X11DRV_wglGetPixelFormatAttribivARB unexpected RenderType(8)
fixme:keyboard:RegisterHotKey ((nil),0,0x00000001,9): stub
wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000018 at address 0x7a9c596a (thread 0009), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on read access to 0x00000018 in 32-bit code (0x7a9c596a).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:7a9c596a ESP:0206f3fc EBP:7ddd8cc8 EFLAGS:00210246(   - 00      -RIZP1)
 EAX:00000001 EBX:00000000 ECX:00000020 EDX:00000000
 ESI:6265a0d0 EDI:00000400
Stack dump:
0x0206f3fc:  7a9df9e1 00000000 00200000 00000000
0x0206f40c:  00000000 00000000 e5950000 00000000
0x0206f41c:  00000000 00000000 00000000 00000000
0x0206f42c:  00000029 00000400 00000200 00000001
0x0206f43c:  00000013 00000000 00000000 00000000
0x0206f44c:  00000000 00000001 00000000 00000000
Backtrace:
=>1 0x7a9c596a in fglrx_dri.so (+0x71996a) (0x7ddd8cc8)
  2 0x7da4eae8 (0x7b71b288)
  3 0x7a9c8270 in fglrx_dri.so (+0x71c270) (0x7a9c8240)
  4 0x3120428b (0x0424548b)
  5 0x00000000 (0x00000000)
0x7a9c596a: movl   0x18(%edx),%eax
Modules:
Module   Address         Debug info   Name (101 modules)
PE     340000-  35b000   Deferred        mssds3d.m3d
PE     400000- 186289e   Deferred        codsp
PE   20000000-202ec000   Deferred        gamex86
PE   21100000-21164000   Deferred        mss32
PE   22100000-22122000   Deferred        mssa3d.m3d
PE   22300000-2232b000   Deferred        msseax.m3d
PE   22400000-22419000   Deferred        msssoft.m3d
PE   22600000-2261f000   Deferred        mssdx7.m3d
PE   22700000-22768000   Deferred        mssrsx.m3d
PE   24100000-24121000   Deferred        mssdsp.flt
PE   26400000-26439000   Deferred        mssvoice.asi
PE   26f00000-26f2c000   Deferred        mssmp3.asi
PE   30000000-30274000   Deferred        cgamex86
PE   40000000-4021f000   Deferred        uix86
ELF   7a2ac000-7b800000   Export          fglrx_dri.so
ELF   7b800000-7b93d000   Deferred        kernel32<elf>
  \-PE   7b820000-7b93d000   \               kernel32
ELF   7bc00000-7bca7000   Deferred        ntdll<elf>
  \-PE   7bc10000-7bca7000   \               ntdll
ELF   7bf00000-7bf04000   Deferred        <wine-loader>
PE   7e030000-7e091000   Deferred        dsound
PE   7e030000-7e091000   Deferred        dsound
PE   7e090000-7e0f6000   Deferred        opengl32
ELF   7e0f6000-7e11a000   Deferred        libatiadlxx.so
ELF   7e12a000-7e139000   Deferred        libgcc_s.so.1
ELF   7e139000-7e1c7000   Deferred        libgl.so.1
ELF   7e1d6000-7e2eb000   Deferred        wined3d<elf>
  \-PE   7e1f0000-7e2eb000   \               wined3d
ELF   7e337000-7e36a000   Deferred        uxtheme<elf>
  \-PE   7e340000-7e36a000   \               uxtheme
ELF   7e36a000-7e37f000   Deferred        midimap<elf>
  \-PE   7e370000-7e37f000   \               midimap
ELF   7e37f000-7e3a7000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE   7e390000-7e3a7000   \               msacm32
ELF   7e3a7000-7e3c0000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE   7e3b0000-7e3c0000   \               msacm32
ELF   7e3c0000-7e3c6000   Deferred        libattr.so.1
ELF   7e3c6000-7e3cd000   Deferred        libgdbm.so.3
ELF   7e3cd000-7e42c000   Deferred        libpulse.so.0
ELF   7e43b000-7e503000   Deferred        libasound.so.2
ELF   7e506000-7e50b000   Deferred        libcap.so.2
ELF   7e50b000-7e512000   Deferred        libasound_module_pcm_pulse.so
ELF   7e512000-7e549000   Deferred        winealsa<elf>
  \-PE   7e520000-7e549000   \               winealsa
ELF   7e549000-7e552000   Deferred        libxcursor.so.1
ELF   7e552000-7e557000   Deferred        libxfixes.so.3
ELF   7e557000-7e55b000   Deferred        libxcomposite.so.1
ELF   7e55b000-7e563000   Deferred        libxrandr.so.2
ELF   7e563000-7e56d000   Deferred        libxrender.so.1
ELF   7e56d000-7e570000   Deferred        libxinerama.so.1
ELF   7e570000-7e591000   Deferred        imm32<elf>
  \-PE   7e580000-7e591000   \               imm32
ELF   7e591000-7e596000   Deferred        libxdmcp.so.6
ELF   7e596000-7e5b0000   Deferred        libxcb.so.1
ELF   7e5b0000-7e5b4000   Deferred        libxau.so.6
ELF   7e5b4000-7e6a3000   Deferred        libx11.so.6
ELF   7e6a3000-7e6b3000   Deferred        libxext.so.6
ELF   7e6b3000-7e6b9000   Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF   7e6b9000-7e6d1000   Deferred        libice.so.6
ELF   7e6d1000-7e6da000   Deferred        libsm.so.6
ELF   7e6de000-7e6e7000   Deferred        librt.so.1
ELF   7e6e9000-7e784000   Deferred        winex11<elf>
  \-PE   7e700000-7e784000   \               winex11
ELF   7e7a4000-7e7cb000   Deferred        libexpat.so.1
ELF   7e7cb000-7e7f8000   Deferred        libfontconfig.so.1
ELF   7e7f8000-7e7fd000   Deferred        libuuid.so.1
ELF   7e807000-7e81d000   Deferred        libz.so.1
ELF   7e81d000-7e894000   Deferred        libfreetype.so.6
ELF   7e894000-7e959000   Deferred        comctl32<elf>
  \-PE   7e8a0000-7e959000   \               comctl32
ELF   7e959000-7e9b4000   Deferred        shlwapi<elf>
  \-PE   7e970000-7e9b4000   \               shlwapi
ELF   7e9b4000-7eac8000   Deferred        shell32<elf>
  \-PE   7e9c0000-7eac8000   \               shell32
ELF   7eac8000-7eade000   Deferred        libresolv.so.2
ELF   7eaed000-7eb0c000   Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE   7eaf0000-7eb0c000   \               iphlpapi
ELF   7eb0c000-7eb6f000   Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE   7eb20000-7eb6f000   \               rpcrt4
ELF   7eb6f000-7ec15000   Deferred        ole32<elf>
  \-PE   7eb80000-7ec15000   \               ole32
ELF   7ec15000-7ec6d000   Deferred        ddraw<elf>
  \-PE   7ec20000-7ec6d000   \               ddraw
ELF   7ec6d000-7ecc0000   Deferred        advapi32<elf>
  \-PE   7ec80000-7ecc0000   \               advapi32
ELF   7ecc0000-7ed60000   Deferred        gdi32<elf>
  \-PE   7ecd0000-7ed60000   \               gdi32
ELF   7ed60000-7eeac000   Deferred        user32<elf>
  \-PE   7ed80000-7eeac000   \               user32
ELF   7eeac000-7ef40000   Deferred        winmm<elf>
  \-PE   7eec0000-7ef40000   \               winmm
ELF   7ef9b000-7efa7000   Deferred        libnss_files.so.2
ELF   7efa7000-7efb2000   Deferred        libnss_nis.so.2
ELF   7efb2000-7efcb000   Deferred        libnsl.so.1
ELF   7efcb000-7eff1000   Deferred        libm.so.6
ELF   7eff7000-7f000000   Deferred        libnss_compat.so.2
ELF   b7d28000-b7d2c000   Deferred        libdl.so.2
ELF   b7d2c000-b7e8f000   Deferred        libc.so.6
ELF   b7e90000-b7ea9000   Deferred        libpthread.so.0
ELF   b7eb8000-b7fef000   Deferred        libwine.so.1
ELF   b7ff1000-b800f000   Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 (D) C:\Program Files\Call of Duty\codsp.exe
   0000001c    0
   0000001b   15
   0000001a   15
   00000019   15
   00000009    0 <==
0000000c
   00000012    0
   0000000e    0
   0000000d    0
0000000f
   00000015    0
   00000014    0
   00000011    0
   00000010    0
00000017
   00000018    0
Backtrace:
=>1 0x7a9c596a in fglrx_dri.so (+0x71996a) (0x7ddd8cc8)
  2 0x7da4eae8 (0x7b71b288)
  3 0x7a9c8270 in fglrx_dri.so (+0x71c270) (0x7a9c8240)
  4 0x3120428b (0x0424548b)
  5 0x00000000 (0x00000000)
fixme:winmm:MMDRV_Exit Closing while ll-driver open

Kdyby někdo poradil, byl bych mu za to hodně vděčný.

easiders

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 72
Re: Call of Duty 1 - padá
« Odpověď #1 kdy: 06 Září 2009, 11:01:42 »
jakou mas verzi wine?ja mam 1.1.28 a jede suprove

dost

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Call of Duty 1 - padá
« Odpověď #2 kdy: 06 Září 2009, 19:15:28 »
Wine 1.0.1

easiders

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 72
Re: Call of Duty 1 - padá
« Odpověď #3 kdy: 06 Září 2009, 20:38:02 »
zkus aktualizovat wine,mozna ti to pomuze

dost

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Call of Duty 1 - padá
« Odpověď #4 kdy: 09 Září 2009, 10:52:18 »
Tak to vypadá že aktualizace pomohla. Děkuji

easiders

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 72
Re: Call of Duty 1 - padá
« Odpověď #5 kdy: 10 Září 2009, 16:06:27 »
nz

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.