U ČT je to trochu složitější. Bavíme-li se o ČT, je neplacená (úplatky se nepočítají!) reklama opravdu problém.
Mohla by být, ale pak se dostáváme k filozofickým otázkám a tzv. political correct, což je naprosté šílenství, protože pak by nemohly být zprávy už vůbec o ničem, poslední dobou se mi z toho dělá už dost zle, protomi nevadí, že byla v hlavním zpravodajství zmínka o W7.
Řeknu to ještě jinak - neměli bychom uvažovat jestli je správné, že to tam bylo, ale jak tam za týden dostat zprávu o Ubuntu

, sice pravdivou, ale velmi zajímavou po marketingové stránce... Tj. ve smylsu, že OS, který si získává ve světě čím dál tím větší popularitu vydává opět novou verzi, kterou vydává na rozdíl od konkurence každého půl roku, navíc pro všechny země světa zároveň a navíc je zdarma. Za týden to už asi nestihneme, ale ptám se tady místních moderátorů, posílá komunita alespoň zprávy do ČTK? Má Ubuntu v tomto smyslu v ČRtrošku ujasněný marketig? On Internet není všemocný... A ano tohle je svatá pravda:
A navíc, neodvysílejte to, když dostanet take perfektně připravený materiál...