Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Easyubuntu problém  (Přečteno 1991 krát)

Marek

• Návštěvník
Easyubuntu problém
« kdy: 18 Října 2006, 21:13:30 »
Dobrý den. Jsem v Linuxu začátečník, mám Ubuntu Dapper Drake 6.06 a při instalaci balíčků v Easyubuntu se objevila chyba. Všechno šlo v pohodě, došel jsem k seznamu balíčků a vybírání, které chci nainstalovat. Po odsouhlasení to začne stahovat, dojede to do 22/22 a pak vyskočí chyba:

W: GPG error: http://packages.freecontrib.org dapper Release: Následující podpisy nemohly být ověřeny, protože není dostupný veřejný klíč: NO_PUBKEY F120156012B83718

A pak, že mám opravit problémové balíčky. Co s tím?
Jestli už byl takový dotaz odpovězen, tak se omlouvám, ale nic jsem nenašel.
Dík za všechny rady.
« Poslední změna: 26 Října 2007, 00:26:02 od Anna Taliánová »

dandy

• Návštěvník
Easyubuntu problém
« Odpověď #1 kdy: 22 Října 2006, 17:12:48 »
já měl stejný problém, ale podařilo se - musíte když se vám objeví ta první chybová hláška tak dát ok a počkat, nic nedělat, mě se zobrazilo okno jestli chci pokračovat že to nemusí být bezpečné a dát pokračovat; když vám to nepůjde tak napište, budu se snažit vám nějak pomoci
« Poslední změna: 26 Října 2007, 00:26:52 od Anna Taliánová »

dandy

• Návštěvník
Easyubuntu problém
« Odpověď #2 kdy: 22 Října 2006, 17:16:57 »
a ještě jsem zapoměl vybírejte vždy jen část balíčků protože některé nešli stáhnout a nainstalovat když vyberete i je nepůjde vám to třeba je instalujte po jednom

Marek

• Návštěvník
Easyubuntu problém
« Odpověď #3 kdy: 23 Října 2006, 20:04:32 »
Dík za snahu pomoct, ale už jsem si to doinstaloval ručně... Po nějaké době mi Easyubuntu přestalo nabíhat úplně, tak jsem se na to vykašlal... Ale dík.

Dan

• Aktivní člen
  • *
Easyubuntu problém
« Odpověď #4 kdy: 24 Října 2006, 03:50:02 »