Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: VHS do PC - Tv karta? [vyřešeno]  (Přečteno 1447 krát)

funk

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 350
VHS do PC - Tv karta? [vyřešeno]
« kdy: 04 Prosince 2009, 09:10:07 »
Ahoj,

na internetu jsem nasel spoustu informaci o prevadeni videokazet do pocitace. Protoze jsem ale absolutni laik, tak bych si chtel nektere informace overit, protoze nejnovejsi navody vesmes konci kolem roku 2007.

Stryc by chtel natocit nejake homevideo z VHS. Jak jsem pochopil, tak z hlediska softwaroveho bude potreba napr. VLC a nebo by to mel zvladnout i Kdenlive. Z hardwareoveho hlediska TV karta. Existuje nejaka obycejna, ktera by fungovala rekneme od Jaunty Jackalope vys Out of the box? Na abclinuxu jsem koukal do databaze a i presto, ze jsou tam karty, ktere maji ovladace v jadre, tak se museji kompilovat moduly /?/ do cehoz se mi moc nechce. Je to napriklad tato: http://www.abclinuxu.cz/hardware/pridavne-karty/televizni-karty/bt878-kompatibilni/leadtek-winfast-2000

Predstavoval bych si kartu tak kolem petistovky, nema nekdo s nejakou bezproblemovou zkusenosti?

Dekuji

P.
« Poslední změna: 07 Prosince 2009, 08:02:51 od kiklhorn »

Linkman

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5
Re: VHS do PC - Tv karta?
« Odpověď #1 kdy: 05 Prosince 2009, 20:40:14 »
Tá Leadtek karta čo píšeš je fajn.  Stačí prepojiť Videorekordér do TV karty a fičíš :) už len nastaviť v kompe tuner a ked vložíš a spustíš VHS dáš nahrávanie záznamu v PC a je to :) potom už len prekonvertovať do formátu XviD alebo DivX a je to :) 

funk

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 350
Re: VHS do PC - Tv karta?
« Odpověď #2 kdy: 06 Prosince 2009, 16:33:58 »
To by bylo super, dekuji. S hruzou jsem ale zjistil, ze leadtek winfast 2000 je mnoho. Zamlouvala by se mi:
Leadtek WinFast TV2000XP Global, TV a FM Tuner
http://www.xcomputer.cz/tv-karta-leadtek-winfast-tv2000xp-global-tv-a-fm-tuner-d66598.htm