Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace Ubuntu 6.10 DVD (ISO) "Kernel panic" nebo obrazovka zčerná [vyřešeno]  (Přečteno 4912 krát)

Skaut

• Návštěvník
Zdravím všechny příznivce Ubuntu, jsem začátečník a narazil jsem už při instalaci na takový problém, o kterém jsem zatím nevyčetl z netu ani čárku....

Mám PC Intel Pentium 4 (HT) a do toho grafiku X700 a pokouším se nainstalovat Ubuntu z DVD z obrazu - ubuntu-6.10-dvd-i386.iso. Po zobrazení instalační tabulky zadám F2 - češtinu a pak když odkliknu další možnost (buď instalace nebo liveCD), tak naskočí obrazovka na které jsou pouze číselné kódy a končí hláškou 17179572.952000 Kernel panic - not syncing: attempted to kill init ! a PC zamrzne.

V případě, že zvolím v menu po zvolení češtiny ještě jiné rozlišení než defaultní a opět odkliknu cokoliv, tak mi obrazovka zčerná a konec.

Zkoušel jsem úplně všechno počínaje vypnout v BIOSu ACPI přes veškeré rady co jsem nalezl na fórech. Jestli někdo víte co s tím poraďte prosím. Děkuji

Skaut

P.S.:
distribuci mám dobře vypálenou neboť z mého DVD jsme nainstalovali Ubuntu u kámoše na notebooku bez problémů i když v ní má kartu x700.
« Poslední změna: 30 Července 2010, 04:57:16 od Anna Taliánová »

LS

• Závislák
    • http://linux.euweb.cz
Pomozte pls jsem bezradný :-(
« Odpověď #1 kdy: 06 Listopadu 2006, 16:52:57 »
Gratuluji k vystiznemu nazvu prispevku.

zkuste parametry noapic nolapic pro jadro

Skaut

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 06 Listopadu 2006, 16:58:28 »
No jsem opravdu lama omlouvám se, ale pls kam se ty parametry mají psát... doopravdy začínám

vadimo

• Stálý člen
  • **
    • Linux Tips & How to
« Odpověď #3 kdy: 06 Listopadu 2006, 17:33:35 »
Skús si vybrať napr. angličtinu, niekomu to pomôže. A ak nie, prehladaj toto fórum. Myslím si, že odpoveď tu nájdeš.
Asus A6M - Ubuntu 7.10
Asus wl500b
IPBOX 200 - na ceste

Milhouse

• Moderátor
  • Závislák