Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Už nechci být úplný začátečník  (Přečteno 3024 krát)

Phoenix

• Aktivní člen
  • *
Už nechci být úplný začátečník
« kdy: 12 Listopadu 2006, 17:50:50 »
03.09.2006 jsem psal na fórum první příspěvek. Občas jsem si s Ubuntu hrál, teď snad nastává čas, kdy už nejsem úplný začátečník. Nainstaloval jsem potřebné programy, kodeky, ovladače, rozchodil jsem sdílení internetu na vnitřní síti, naučil se s Gimpem a získal rozhled nad problematikou linuxu celkově. Teď už jen nainstaluju ten proklatej skener hp 4400c a asi smažu Woknouse.
Notebook FUJITSU-SIEMENS Amilo PRO V3505 - Intel Core 2 Duo, 1 GB DDR2 533 MHz, GMA950, 160 GB disk, Ubuntu 7.10

Phoenix

• Aktivní člen
  • *
« Odpověď #1 kdy: 12 Listopadu 2006, 17:52:24 »
Jo, a ještě potřebuju nějak synchronizovat se svým Q9100 a operačním systémem Windows Mobile 5.0 :)) A PAK smažu Wokna.
Notebook FUJITSU-SIEMENS Amilo PRO V3505 - Intel Core 2 Duo, 1 GB DDR2 533 MHz, GMA950, 160 GB disk, Ubuntu 7.10

Pavelp

• Host
« Odpověď #2 kdy: 12 Listopadu 2006, 17:54:31 »
Ted sem jeste napiste, kde jste o tom vsem ziskal informace, protoze jak tohle forum zhruba od leta ctu, tak takovy clovek jako Vy v podstate neexistuje. Jste prilis idealni, nez abyste byl opravdovej. Nezdate se mi ?

Vojtin

• Host
« Odpověď #3 kdy: 12 Listopadu 2006, 18:01:47 »
Citace: Phoenix
Jo, a ještě potřebuju nějak synchronizovat se svým Q9100 a operačním systémem Windows Mobile 5.0 :)) A PAK smažu Wokna.
Naučit se s gimpem takhle rychle-gratuluji.
Co se týče synchronizace s WM5 máš smůlu, nelze. Pokud na něco přijdeš dej vědět.

Phoenix

• Aktivní člen
  • *
« Odpověď #4 kdy: 12 Listopadu 2006, 18:09:25 »
No, všichni říkají, že GIMP je strašně nepřehlednej. Nezdá se mi. Ale pokud si pod pojmem "naučit se s Gimpem" představujete, že jsem GIMP-guru, tak vás zklamu :)