Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nemohu se dostat z Firefoxu na internet ani pokročit v reinstalaci  (Přečteno 1147 krát)

escz

• Návštěvník
Jsem začátečník. Po několika aktualizacích na verzi 9.10 a instalacích několika dalších balíků se najednou nemohu dostat z Firefoxu na internet. Připojení by mělo být v pořádku - mám dualboot a z windows i z live CD se na internet dostanu. Ve firewallu nevím, že by cokoli bylo nastaveno. Rozhodl jsem se pro novou instalaci z CD a když dojdu k rozdělení disku, ukazuje se ntfs (sda1), ext3 (sda5), swap (sda6), ext3 (sda7) a hlásí mě to, že není určen žádný kořenový soubor, přičemž na obrazovce není zřejmé, co mám tedy udělat dál a proč. Navíc jsem chtěl zvětšit sda5 na cca 12 GB na úkor sda7, protože mi to při upgradech hlásilo, že je málo místa pro nové balíky. A to se mi nějak nedaří, sda5 se mi daří jen zmenšit. Jak mám pokračovat?

mosqa

• Stálý člen
  • **
Re: Nemohu se dostat z Firefoxu na internet ani pokročit v reinstalaci
« Odpověď #1 kdy: 24 Dubna 2010, 10:14:55 »
ak si trosku skusenejsi uzivatel a vies co robis tak si tie ext3 a swap particie odstran a vytvor nanovo - to zmensenie ti nejde asi prave koli tomu ze jemedzi tym swap..
korenova particia potom musi mat pripojny bod '/' [korenovy adresar /]
ale ak si este neznicil tu povodnu instalaciu tak sa bude dat urcite nieco spravit aj s tou sietou, len by to chcelo viac podrobonosti otom ako sa pripajas, resp ci ti nejde len firefox - ako su na tom trebars aktualizacie, im klient, daky dalsi prehliadac [mal by si tam mat este minimalne epiphany/zjavenie]?
AMD Athlon X2 4850e; GIGABYTE MA78GM-DS2H; IGP ATI HD3200; 2GB (KIT 2x1GB) DDR2 KINGSTON BOX; WD 6400AAKS; SAMSUNG SpinPoint F1 HD322HJ; SAMSUNG SH-S223F SATA; squeezy

TIBOR

• Závislák
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
« Odpověď #2 kdy: 24 Dubna 2010, 11:10:00 »