Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: padání celé wifi při připojení přes ubuntu  (Přečteno 1651 krát)

jonjo

• Návštěvník
padání celé wifi při připojení přes ubuntu
« kdy: 25 Července 2010, 16:55:42 »
Zdravím, předem upozorňuji, že jsem začátečník v užívání Ubuntu. Nainstaloval jsem si na notebook Acer Aspire 5610 Ubuntu, v pohodě mi rozeznal síťovku a našel moje domácí wifi. Ve chvíli, kdy se s ním ale k wifině připojím, tak mi spadne připojení na všech ostatních noteboocích (s windows XP a s windows 7)... samotné připojení na ntb s ubuntu mi pak každou chvíli padá a znovu se připojuje (nejdéle se udrží 3 minuty), na ntb s windows mi ale připojení naprosto nefunguje... netýká se to jen připojení k internetu, ale k celému routeru (přitom kabelové připojení k routeru normálně běží a nepadá)... když pak u ntb s ubuntu zakážu bezdrátové připojení, vše zas jede, jak má... nevíte, v čem by mohl být problém? Díky...

mka

• Závislák
  • Chybovat je moje.
    • Příložany Cé Zet
Re: padání celé wifi při připojení přes ubuntu
« Odpověď #1 kdy: 25 Července 2010, 17:04:28 »
Pěkný...
Na tom samém konkrétním nb s jiným os to máš vyzkoušené? Protože já bych podezříval hw...

jonjo

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 25 Července 2010, 17:54:53 »
Jj, už jsem na něm měl WinXP a pak nějakou chvíli Mandrivu a vše jelo v pohodě...

mka

• Závislák
  • Chybovat je moje.
    • Příložany Cé Zet
« Odpověď #3 kdy: 25 Července 2010, 18:18:19 »
Hmmm...
Tak to tedy nemám nejmenší páru, čím by to mohlo být. Snad pomůže někdo jiný :-)

Rover623

« Odpověď #4 kdy: 25 Července 2010, 19:10:48 »
Zkus deaktivovat IPv6 v celém systému.Postup je tady http://www.webupd8.org/2009/11/how-to-disable-ipv6-in-ubuntu-910.html je to sice na Karmica,ale v 10.04 to jde taky,zpětné nahození uděláš tak,že místo "1" zapíšeš do toho řádku "0" a znovu updatuješ grub příkazem sudo update-grub

jonjo

• Návštěvník