Ahoj všem - problém vyřešen.
Je nutno nainstalovat novou verzi 10.11.3.13. Program se na první pohled jeví stejně jako předtím.
Cituji z komunikace s podporou :
Hezký den,
zkoušel jsem z verze 10.11.3.12 (ve starších verzích bylo první spuštění
skutečně problematické) přejít na verzi 10.11.3.13 v několika různých
scénářích a vždy jsem se dostal do správného stavu.
Můžu Vás poprosit: můžete zkusit ve svém domovském adresáři smazat
adresář .winstrom a spustit FlexiBee znovu? Pokud to nepomůže, zkuste
nejdřív FlexiBee odinstalovat, pak znovu smazat adresář ~/.winstrom a
znovu nainstalovat 10.11.3.13.
Při instalaci jakmile zvolíte "lokální" a klepnete na tlačítko vpřed, to
okno skutečně na nějakou dobu zamrzne, ale FlexiBee se nainstaluje v
pořádku a ve chvíli, kdy centrum softwaru píše, že "obnovuje databázi",
už je instalace FlexiBee hotová.
Pokud to nepomůže, jde o jinou chybu, než byla ve verzi 10.11.3.13
opravena, a rád bych Vás požádal o zaslání souboru /var/log/flexibee.log.
Předem děkuji a jsem s pozdravem
Ladislav Thon
Přestože jsem několikrát odstranil vše na linuxovém disku s názvem Flexibee , adresáře .winstrom jsem si nevšiml.
Proto se vše chovalo stejně jako předtím.
Po odstranění adresáře .winstrom jsem spustil Flexibee a objevila se normální prvotní přihlašovací stránka.
Následné obnovení dat již proběhlo bez problémů.
Dovolte mi tedy poděkovat podpoře i Vám všem za vyřešení problému a doufám , že Vám to také pomůže.
Tomáš