Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Námět na zlepšení pro uživatele fóra  (Přečteno 12636 krát)

Jakub Lucký

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3433
    • Jakub Lucký
Námět na zlepšení pro uživatele fóra
« kdy: 07 Prosince 2006, 17:49:38 »
Jsem začátečník na tomto fóru i v Linuxu, ale po několika týdnech každodenního čtení tohoto fóra mě napadla věc, kterou jsem už dávno předtím viděl na fóru Czilly. Jde o administrátorské přejmenovávání nevhodně nazvaných témat. Ano, je to spousta práce pro administrátory, moderátory či jak se těmto zainteresovaným říká, ale i přes vyhledávání si myslím že to dost usnadní život. On takový název "Problém" nebo "POMOZTE MI!!!" je poměrně na nic. Na Czille to dělají tak, že téma přejmenují a do závorky na konec dají "(bylo: Problém)"

K tomuto tématu by se asi měli vyjádřit především ti, kteří budou přejmenovávat.
FAQ-Často kladené otázky   Návody(wiki)     
Jakub@Life:~$ Ubuntu změnilo váš život, přejete si změny uložit?(Y/N)?
Děkujeme, že nekrmíte trolly Blogísek  :wq

Marcel 'Maky' Šuška

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1425
  • Kdo si hraje s Ubuntu, nezlobí.
Námět na zlepšení pro uživatele fóra
« Odpověď #1 kdy: 07 Prosince 2006, 18:08:15 »
jj,souhlasím. Taky přidám trochu do mlýna: Na konec tématu by mohl zkladatel vlákna nebo admin sepsat celý postup jak danou věc vyřešil. Témata jsou kolikrát podobná a na několika stranách. Hledající tak nemá přehled a zkládá další vlákno, kde jsou pak odkazy kde se to již řešilo.
Nebo by se mohla založit nová stránka s vyřešenými problémy.

Vojtěch Trefný

  • Příspěvků: 9307
  • Don Quijote
Námět na zlepšení pro uživatele fóra
« Odpověď #2 kdy: 07 Prosince 2006, 18:12:51 »
Citace: Maky
Nebo by se mohla založit nová stránka s vyřešenými problémy.
A co naše wikipedie? Je tam většina návodů a častých dotazů.

Marcel 'Maky' Šuška

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1425