Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Firehol a jeho log  (Přečteno 1363 krát)

jankas

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Firehol a jeho log
« kdy: 02 Ledna 2011, 18:21:45 »
Potřeboval bych poradit. Mám v práci ubuntu server. Slouží jako fileserver, router, zálohování... (podotýkám, že jsem začátečník). Přes firehol jsem si nastavil port forwarding pro vzdálenou plochu. Vše funguje - přihlásím se normálně z domu na stanici v práci, kde jede win7. Má firehol nějaký log, kde vidím, jaká ip adresa se přes vzdálenou plochu připojila na stanici? Projížděl jsem logy ve var, ale nemůžu to nikde najít. Schválně jsem si zapsal čas, kdy jsem se do práce přihlasil a nikde to nejde vidět. Neví někdo?

Šuohob

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2171
Re: Firehol a jeho log
« Odpověď #1 kdy: 02 Ledna 2011, 18:28:10 »
spis by to chtelo zapatrat, kde ma log demon, ktery ti umozni se prihlasit vzdalene na plochu
Tak dlouho se vrzá s Acerem, až se displej utrhne.

jankas

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Re: Firehol a jeho log
« Odpověď #2 kdy: 02 Ledna 2011, 18:30:36 »
Promiň, že se tak blbě ptám, ale jak to udělat?

Pavel Půlpán

Re: Firehol a jeho log
« Odpověď #3 kdy: 02 Ledna 2011, 19:04:58 »
Co používáš pro připojení ke vzdálené ploše? Klasický microsoftí RDP nebo nějaké VNCéčko? Hledal bych spíš v logu na připojovaném kompu.

jankas

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Re: Firehol a jeho log
« Odpověď #4 kdy: 02 Ledna 2011, 19:13:09 »
Jo takhle. Používám klasické RDP na portu 3389. Myslel jsem, že se to dá zjistit i na serveru. Zkusím se podívat teda na připojované pc. Je tam avast a tam by to taky mělo být.

Pavel Půlpán

Re: Firehol a jeho log
« Odpověď #5 kdy: 02 Ledna 2011, 19:25:16 »
Jinak, Firehol a naprostá většina firewallů postavených nad iptables logují do systémového logu. V *buntu by to mělo být v /var/log/messages... jaká je úroveň logování ale nevím.

Pavel Půlpán