Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: modifikácia ponuky "Miesta"  (Přečteno 1420 krát)

will

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 9
  • LINUX BEGINNER
modifikácia ponuky "Miesta"
« kdy: 08 Ledna 2011, 13:02:40 »
Čaute, chcel by som Vás poprosiť o radu s odstránením odkazu v lište linuxu v umiestnení "Miesta", tam je odkaz Domovský priečinok, PLOCHA, Dokumenty ....atď. Ja by som chcel odtiaľ vyhodiť ten odkaz PLOCHA. Viete ako na to?

btw. som laik používajúci Ubuntu 10.10

Díky moc za každú radu.

aloisam

  • Host
Re: modifikácia ponuky "Miesta"
« Odpověď #1 kdy: 08 Ledna 2011, 18:17:42 »
šlo to kompilací panelu:
http://forum.ubuntu.cz/index.php/topic,37485.0.html
podle bambulka to teď (v10.10) nejde, takže jediný co se tam dá měnit, jsou obrázky, videa, hudba..

will

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 9
  • LINUX BEGINNER
Re: modifikácia ponuky "Miesta"
« Odpověď #2 kdy: 09 Ledna 2011, 12:54:36 »
Takže to nie je isté, že to nejde....Ale Bambulko mal problém že keď tam dohodil ďalší folder, tak mu to hodilo už v submenu. To ako vymazať odtiaľ odkaz sa tam nerieši.

Skúsim pátrať ďalej, veď nie je možné aby sa to nedalo, keď sa tam dajú robiť oveľa väčšie "lumpárny"

Díky

aloisam

  • Host
Re: modifikácia ponuky "Miesta"
« Odpověď #3 kdy: 09 Ledna 2011, 14:46:41 »
To ako vymazať odtiaľ odkaz sa tam nerieši.

to je sice pravda, ale fungovalo to i na odstranění položek. Já sám jsem si jednou podle tohoto odstranil z nabídky Místa položky: Hledat soubory a Nedávné dokumenty, prostě tak, že jsem postupoval dle návodu, jen jsem modifikoval bod č.5. Protože tomu prd rozumím, dělal jsem to tak, že jsem si našel v tom kódu recent.. a search.. a daný řádky smazal.. Počítal jsem spíš s tím, že budu mít nefunkční panel, ale světe div se ono to fungovalo.. Tzn to nejspíš jde, ale pokud bych tomu nerozuměl, nebo bych nenašel přesný návod, tak už bych to asi nedělal.. ;)

will

  • Návštěvník