Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Amilo Li 1718  (Přečteno 1608 krát)

mskopek

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 13
Amilo Li 1718
« kdy: 16 Dubna 2011, 16:24:08 »
Dobrý den,
Mám dotaz nemáte někdo tento notebook a podařilo se vám na tom rozjet Ubuntu nebo i nějaký jiný linux? Ve verzi 10.10 už se korektně zapne wifi pro kterou ve windows slouží tlačítko a utilitka. ale mám problém s tím že se mi ubuntu zasekává, zlobí zvuk trvá několik minut než začne bootovat atd. Pokud vypnu ACPI tak nastartuje vcelku v pořádku, ale zase spousta věcí nefunguje. Jsem v Linuxu uplný začátečník.

http://fujitsu-siemens.katalognotebooku.cz/notebook/fujitsu-siemens-amilo-li-1718-m520/

Díky za odpovědi :)

Malicky.eu

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 2
Re: Amilo Li 1718
« Odpověď #1 kdy: 13 Září 2011, 09:08:52 »
Mám uplně stejný notebook a dělá mi to např. to že se to spustí a jakmile nacokoliv kliknu tam to vymrzne a podobně. Takže jsem statečně z linuxu znovu přeinstaloval zpět původní windows.. Linux na tom nemělo provozovat žádný smysl... absolutně žádný - podpora 0, na dotazy nikdo zkušenější neodpoví a vzhledem k tomu, že jsem taky začátečník, tak jsem si myslel, že mi případně někdo z té "komunity" pomůže a dočkal jsem se prdu a né pomoci.... Navíc mě teda celkem dost sralo řízení účtu (přihlášený uživatel vs. root) - nechápu proč se to dělí, když je v PC jen jeden uživatel - nechápu proč se musí pořád jak u blbounů zadávat sudo xxx... když chci něco dělat jako administrátor a proč se to celkově nedalo vypnout a převést všechna admin práva na jednoho uživatele... no bohužel, linux a jeho "příznivci", kteří tvrdí jak je to bezvadné mě zklamali, takže zůstanu zpět u 4 barevných oken... bohužel

jmp

  • Host
Re: Amilo Li 1718
« Odpověď #2 kdy: 13 Září 2011, 10:06:01 »
ono na tohle by mohl spravne odpovedet jen ded vseved a nebo nekdo s funkcni kristalovou kouli:

Citace