Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Pokemon World Online- problém s renderingem?  (Přečteno 2538 krát)

Orkenzo

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
Pokemon World Online- problém s renderingem?
« kdy: 27 Září 2011, 23:34:31 »
Zdravím...byla mi doporučena hra Pokemon World Online(http://www.pokemonworldonline.net/), která je teď v beta verzi a tak jsem ji chtěl zkusit. OS mám Ubuntu 10.4 LTS a používám grafický driver r300g. Podle winehq (http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=8085) by jet měl po nainstalování dotnetů 2.0 a vb 6.0- obě jsem nainstaloval do wine 1.3 (testováno i na 1.2.3, kde byl stejný problém)...
Při logování ani loadování nemám žádný problém až když se lognu tak ze hry je tohle http://imageshack.us/photo/my-images/684/snmekobrazovkybo.png/

terminál:
r300: DRM version: 2.0.0, Name: ATI RV530, ID: 0x71c3, GB: 1, Z: 2
r300: GART size: 509 MB, VRAM size: 256 MB
r300: AA compression: NO, Z compression: NO, HiZ: NO
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32f130,0x00000000), stub!
err:d3d_caps:WineD3D_ReleaseFakeGLContext Failed to restore previous GL context.
r300: DRM version: 2.0.0, Name: ATI RV530, ID: 0x71c3, GB: 1, Z: 2
r300: GART size: 509 MB, VRAM size: 256 MB
r300: AA compression: NO, Z compression: NO, HiZ: NO
fixme:d3d:swapchain_init Add OpenGL context recreation support to context_validate_onscreen_formats
fixme:ole:OleLoadPictureEx (0xb14224,89226,1,{00020400-0000-0000-c000-000000000046},x=0,y=0,f=0,0x32ee84), partially implemented.
fixme:ole:OleLoadPictureEx (0xb14224,342168,1,{00020400-0000-0000-c000-000000000046},x=0,y=0,f=0,0x32ee84), partially implemented.
fixme:ole:OleLoadPictureEx (0xb14224,7018,1,{00020400-0000-0000-c000-000000000046},x=0,y=0,f=0,0x32f098), partially implemented.



Už si nevím rady, ale rád bych ještě než to vzdám experimentoval...věci, které se mi nezobrazují dobře jsou ve formátu png...mohl by v tom být problém? Díky za rady...

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3589
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:Pokemon World Online- problém s renderingem?
« Odpověď #1 kdy: 28 Září 2011, 15:51:51 »
Hm a třeba Alien Arena funguje?

Co řekne

glxinfo | grep OpenGL
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

Orkenzo

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
Re:Pokemon World Online- problém s renderingem?
« Odpověď #2 kdy: 28 Září 2011, 17:04:50 »
U Alien Areny nemám žádný problém...

terminal:
orkenzo@orkenzo-desktop:~$ glxinfo | grep OpenGL
r300: DRM version: 2.0.0, Name: ATI RV530, ID: 0x71c3, GB: 1, Z: 2
r300: GART size: 509 MB, VRAM size: 256 MB
r300: AA compression: NO, Z compression: NO, HiZ: NO
OpenGL vendor string: X.Org R300 Project
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on ATI RV530
OpenGL version string: 2.1 Mesa 7.11-devel
OpenGL shading language version string: 1.20
OpenGL extensions:
orkenzo@orkenzo-desktop:~$

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3589
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:Pokemon World Online- problém s renderingem?
« Odpověď #3 kdy: 28 Září 2011, 23:25:43 »
Projdi si http://wiki.winehq.org/UsefulRegistryKeys a zaměř se na sekci Direc3D.
Zkus si nastavit parametr DirectDrawRenderer a OffscreenRenderingMode. Můžeš to udělat pomocí winetricks, nebo spuštěním regedit a vytvořením klíčů ručně.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

Orkenzo

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
Re:Pokemon World Online- problém s renderingem?
« Odpověď #4 kdy: 01 Října 2011, 11:49:28 »
Tak jsem zkusil ještě přeinstalovat wine a následně znovu nainstalovat. Úspěšně jsem nainstaloval wine 1.3 a přes winetrick nainstaloval všechny potřebné programy.
Když jsem ale spustil hru vyskočila mi errorová hláška: "Failed to init Direct3D. Object variable or With block variable not set"  :(

Directx9 byl nainstalován bez problému..

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3589
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:Pokemon World Online- problém s renderingem?
« Odpověď #5 kdy: 02 Října 2011, 12:31:13 »
Tak máš možná parametr DirectDrawRenderer nastaven na gdi, změň na opengl.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.