Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: ASUS A6M jas monitoru  (Přečteno 6146 krát)

Ladka

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 91
ASUS A6M jas monitoru
« kdy: 27 Října 2011, 00:26:57 »
Zdravím!
Mám problém s nastavením jasu monitoru. Nainstalovala jsem Ubuntu 11.10 na ASUS A6M (původní systém zkolaboval, tak mi nic jiného ani nezbylo). Vše funguje, jen mám problém s nastavením jasu monitoru. Kde se to dá upravovat? (Původní klávesová zkratka z windows (Fn+F5/ F6) nefunguje (ač třeba pro ovládání zvuku jde bez problémů). Nepodařilo se mi k tomu ani najít nějaký návod na netu.
Co s tím?? (Jsem relativní nováček, tak se v tom trochu ztrácím).
Budu ráda za jakékoli rady :-)

Rover623

Re:ASUS A6M jas monitoru
« Odpověď #1 kdy: 27 Října 2011, 01:12:45 »
Nejdřív bych vyzkoušel, třeba přes Ubuntu Tweak jestli s tím jasem jde vůbec hnout, případně bych zkusil verzi 10.04 jestli to jde tam, ve verzích 11.04 a 11.10 s těmi tlačítky na některých NTB taky zápasím i když v předchozí verzi bylo vše OK

Ladka

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 91
Re:ASUS A6M jas monitoru
« Odpověď #2 kdy: 28 Října 2011, 19:56:13 »
Jen takový hloupý dotaz .... Kde to v tom U-Tweak zjistím??? Koukám, koukám, nic nevidím .... Jde mi jen o to, dokázat ten monitor nějak ztlumit, i za cenu toho, že by se něco doinstalovalo ... Jen nevím, co doinstalovat :-(

Ladka

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 91
Re:ASUS A6M jas monitoru
« Odpověď #3 kdy: 29 Října 2011, 02:07:14 »
Tak jsem nainstalovala xbacklight ...ale ani to nepomohlo  :-[ ... Zajímavé je, že nějak systém ten jas určitě ovládat umí (pokud jedu na baterku, dokáže se displej sám ztlumit) ...   

Rover623

Re:ASUS A6M jas monitoru
« Odpověď #4 kdy: 29 Října 2011, 10:03:20 »
Takže regulace jde, co tedy dělá LiveCD s Ubuntu 10.10

Ladka

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 91
Re:ASUS A6M jas monitoru
« Odpověď #5 kdy: 29 Října 2011, 11:50:57 »