Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: danger from deep  (Přečteno 2030 krát)

pepan1717

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 98
    • Zobrazit profil
danger from deep
« kdy: 07 Května 2012, 14:53:27 »
Chtěl bych si nainstalovat hru Danger From Deep, dělám to podle návodu na wiki, ale nejde to : přidám repozitář, přidám klíč, ale když chci repozitáře aktualizovat ohlásí to, že stažení selhalo ...

Deadly

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 280
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #1 kdy: 07 Května 2012, 16:00:44 »
Danger From Deep mám stažený a nainstalovaný odsud:
http://dangerdeep.sourceforge.net/downloads/
dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin

Myslím ale, že je potřeba doinstalovat nějakou knihovnu. Už nevím. To zjistíš až to budeš spouštět.
Spouští se to příkazem "dangerdeep". Spouštěč se totiž nikde po instalaci nevytvoří, ale můžeš si udělat sám.
̶I̶n̶t̶e̶l̶ ̶C̶o̶r̶e̶2̶ ̶Q̶u̶a̶d̶ ̶C̶P̶U̶ ̶Q̶9̶4̶0̶0̶ ̶2̶.̶6̶6̶G̶H̶z̶ ̶I̶n̶t̶e̶l̶,̶ ̶4̶ ̶G̶B̶ ̶R̶A̶M̶,̶ ̶G̶e̶F̶o̶r̶c̶e̶ ̶G̶T̶X̶ ̶7̶5̶0̶ ̶T̶i̶,̶ ̶A̶S̶U̶S̶ ̶X̶o̶n̶a̶r̶ ̶D̶S̶,̶ ̶U̶b̶u̶n̶t̶u̶ ̶1̶4̶.̶0̶4̶ ̶6̶4̶b̶i̶t̶
Intel Core i5-4690K 3.50GHz, 16 GB RAM, GeForce GTX 1060 6GB, ASUS Xonar DGX, Ubuntu 18.04 64bit

pepan1717

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 98
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #2 kdy: 09 Května 2012, 07:40:40 »
Stáhnul jsem si ten soubor, ale má příponu bin. Nevím co dál. Když na to poklepu, otevře se okno "Otevřít čím", když to označím jako spustitelné, stane se stejná věc. Nic jiného zatím neumím. Jak se instalují soubory s příponou bin ?

jmp

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 2647
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #3 kdy: 09 Května 2012, 08:12:48 »
Kód: [Vybrat]
sh dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin

pepan1717

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 98
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #4 kdy: 09 Května 2012, 09:11:14 »
Zkoušel jsem to, ale vypíše to:
Syntax error: "(" unexpected

pacholik

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 2072
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #5 kdy: 09 Května 2012, 17:14:51 »

Deadly

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 280
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #6 kdy: 09 Května 2012, 19:51:48 »
V názvu souboru "dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin" smaž koncovku ".bin" (takhle dangerdeep-0.3.0-linux-installer) a označ ho jako spustitelný.
Nevím proč, ale v Ubuntu 11.04 mi taky nejde spouštět soubory s koncovkou bin (ještě v 10.10 žádný problém nebyl).
̶I̶n̶t̶e̶l̶ ̶C̶o̶r̶e̶2̶ ̶Q̶u̶a̶d̶ ̶C̶P̶U̶ ̶Q̶9̶4̶0̶0̶ ̶2̶.̶6̶6̶G̶H̶z̶ ̶I̶n̶t̶e̶l̶,̶ ̶4̶ ̶G̶B̶ ̶R̶A̶M̶,̶ ̶G̶e̶F̶o̶r̶c̶e̶ ̶G̶T̶X̶ ̶7̶5̶0̶ ̶T̶i̶,̶ ̶A̶S̶U̶S̶ ̶X̶o̶n̶a̶r̶ ̶D̶S̶,̶ ̶U̶b̶u̶n̶t̶u̶ ̶1̶4̶.̶0̶4̶ ̶6̶4̶b̶i̶t̶
Intel Core i5-4690K 3.50GHz, 16 GB RAM, GeForce GTX 1060 6GB, ASUS Xonar DGX, Ubuntu 18.04 64bit

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Guru
  • *****
  • Příspěvků: 6543
    • Zobrazit profil
    • Ubuntu.cz
Re:danger from deep
« Odpověď #7 kdy: 09 Května 2012, 20:30:28 »
Pánové....

Kód: [Vybrat]
./dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin
Nebo jsem jediný, kdo umí číst...  ;)

EDIT: A poněvadž to vyžaduje práva roota, tak se sudo:

Kód: [Vybrat]
sudo ./dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin
« Poslední změna: 09 Května 2012, 20:32:34 od Tadeáš Pařík »
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

pepan1717

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 98
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #8 kdy: 10 Května 2012, 08:50:32 »
Jo, tak instalace podle výše zmíněného návodu prošla. Dík.
Nicméně hra mě zklamala, protože nefunguje. Spustí se pouze úvodní menu a když vyberu jakou misi chci hrát, tak to okamžitě zmizí a objeví se pracovní plocha Kubuntu.

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Guru
  • *****
  • Příspěvků: 6543
    • Zobrazit profil
    • Ubuntu.cz
Re:danger from deep
« Odpověď #9 kdy: 10 Května 2012, 08:55:03 »
Tak to spusť přes terminál, ať vidíš, co to v inkriminovanou chvíli vypíše.
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

jmp

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 2647
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #10 kdy: 10 Května 2012, 08:58:43 »
zahlédl jsem tam tuším, že herní data je nutno stáhnout zvlášť  - máte je stažená?

pepan1717

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 98
    • Zobrazit profil
Re:danger from deep
« Odpověď #11 kdy: 10 Května 2012, 09:41:36 »
vypíše to toto, ale nerozumím tomu. Herní data jsem stáhnul, mají příponu zip. Musí se to rozbalit a asi někam nakopírovat ? Ale nevím kam.

Kód: [Vybrat]
OpenGL vendor : ATI Technologies Inc.
GL renderer : AMD Radeon HD 6300M Series
GL version : 4.2.11627 Compatibility Profile Context
GL max texture size : 16384
GL number of texture units : 8
GL number of lights : 8
GL number of clip planes : 8
GL maximum viewport dimensions : 16384x16384
GL depth bits (current) : 24
Supported GL extensions :
GL_AMDX_debug_output
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator
GL_AMD_conservative_depth
GL_AMD_debug_output
GL_AMD_depth_clamp_separate
GL_AMD_draw_buffers_blend
GL_AMD_multi_draw_indirect
GL_AMD_name_gen_delete
GL_AMD_performance_monitor
GL_AMD_pinned_memory
GL_AMD_sample_positions
GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture
GL_AMD_shader_stencil_export
GL_AMD_shader_trace
GL_AMD_texture_cube_map_array
GL_AMD_texture_texture4
GL_AMD_transform_feedback3_lines_triangles
GL_AMD_vertex_shader_layer
GL_AMD_vertex_shader_tessellator
GL_AMD_vertex_shader_viewport_index
GL_ARB_ES2_compatibility
GL_ARB_base_instance
GL_ARB_blend_func_extended
GL_ARB_color_buffer_float
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage
GL_ARB_conservative_depth
GL_ARB_copy_buffer
GL_ARB_depth_buffer_float
GL_ARB_depth_clamp
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_draw_buffers_blend
GL_ARB_draw_elements_base_vertex
GL_ARB_draw_indirect
GL_ARB_draw_instanced
GL_ARB_explicit_attrib_location
GL_ARB_fragment_coord_conventions
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_framebuffer_sRGB
GL_ARB_geometry_shader4
GL_ARB_get_program_binary
GL_ARB_gpu_shader5
GL_ARB_gpu_shader_fp64
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex
GL_ARB_imaging
GL_ARB_instanced_arrays
GL_ARB_internalformat_query
GL_ARB_map_buffer_alignment
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_occlusion_query2
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_sample_shading
GL_ARB_sampler_objects
GL_ARB_seamless_cube_map
GL_ARB_separate_shader_objects
GL_ARB_shader_atomic_counters
GL_ARB_shader_bit_encoding
GL_ARB_shader_image_load_store
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shader_precision
GL_ARB_shader_stencil_export
GL_ARB_shader_subroutine
GL_ARB_shader_texture_lod
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_420pack
GL_ARB_shading_language_packing
GL_ARB_shadow
GL_ARB_shadow_ambient
GL_ARB_sync
GL_ARB_tessellation_shader
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_buffer_object
GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_compression_bptc
GL_ARB_texture_compression_rgtc
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_cube_map_array
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_float
GL_ARB_texture_gather
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_multisample
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_query_lod
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_texture_rg
GL_ARB_texture_rgb10_a2ui
GL_ARB_texture_snorm
GL_ARB_texture_storage
GL_ARB_timer_query
GL_ARB_transform_feedback2
GL_ARB_transform_feedback3
GL_ARB_transform_feedback_instanced
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_uniform_buffer_object
GL_ARB_vertex_array_bgra
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_attrib_64bit
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
GL_ARB_viewport_array
GL_ARB_window_pos
GL_ATI_draw_buffers
GL_ATI_envmap_bumpmap
GL_ATI_fragment_shader
GL_ATI_meminfo
GL_ATI_separate_stencil
GL_ATI_texture_compression_3dc
GL_ATI_texture_env_combine3
GL_ATI_texture_float
GL_ATI_texture_mirror_once
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_bindable_uniform
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_copy_buffer
GL_EXT_copy_texture
GL_EXT_direct_state_access
GL_EXT_draw_buffers2
GL_EXT_draw_instanced
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_framebuffer_sRGB
GL_EXT_geometry_shader4
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_gpu_shader4
GL_EXT_histogram
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_float
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_pixel_buffer_object
GL_EXT_point_parameters
GL_EXT_provoking_vertex
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shader_image_load_store
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_subtexture
GL_EXT_texgen_reflection
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_array
GL_EXT_texture_buffer_object
GL_EXT_texture_compression_bptc
GL_EXT_texture_compression_latc
GL_EXT_texture_compression_rgtc
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_integer
GL_EXT_texture_lod
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_mirror_clamp
GL_EXT_texture_object
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_shared_exponent
GL_EXT_texture_snorm
GL_EXT_texture_storage
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_timer_query
GL_EXT_transform_feedback
GL_EXT_vertex_array
GL_EXT_vertex_array_bgra
GL_EXT_vertex_attrib_64bit
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_KTX_buffer_region
GL_NV_blend_square
GL_NV_conditional_render
GL_NV_copy_depth_to_color
GL_NV_copy_image
GL_NV_explicit_multisample
GL_NV_float_buffer
GL_NV_half_float
GL_NV_primitive_restart
GL_NV_texgen_reflection
GL_NV_texture_barrier
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
there is no soundcard
console log: $ffffffDanger $c0c0c0from the $ffffffDeep
console log: $ffff00copyright and written 2003 by $ff0000Thorsten Jordan
console log: $ff8000version 0.3.0
console log: $80ff80*** welcome ***
console log: New thread [0xb34d9b40]
console log: Loading...
console log: Textures with non-power-two sizes are supported and used.
console log: fonts loaded (19ms)
console log: textures loaded (50ms)
console log: Music list loaded (9ms)
console log: Loading...
console log: Using OpenGL GLSL shaders...
console log: shader compiled successfully, log:
console log: Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.
 
console log: shader compiled successfully, log:
console log: Fragment shader was successfully compiled to run on hardware.
 
console log: compiling failed, log:
console log: Vertex shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:3: error(#105) #version must occur before any other statement in the program
ERROR: error(#273) 1 compilation errors.  No code generated
 
console log: End thread [0xb34d9b40]
Caught exception: compiling of shader failed : /usr/share/games/dangerdeep/shaders/modelrender.vshader
Stack trace: (5 frames)
0x8070202 in  at ??:0
0x806d431 in  at ??:0
0x806d4f1 in  at ??:0
0xb70c14d3 in __libc_start_main at ??:0
0x804e6a1 in  at ??:0

« Poslední změna: 10 Května 2012, 09:43:45 od Tadeáš Pařík »

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Guru
  • *****
  • Příspěvků: 6543
    • Zobrazit profil
    • Ubuntu.cz
Re:danger from deep
« Odpověď #12 kdy: 10 Května 2012, 09:47:21 »
Ad ty data, píše se tam toto:

Citace
The above installers include both the program and the data, these are licensed under the GPL and Creative Commons respectively (see LICENSE for full details). If you do not wish to use the installers then you can download the binaries or source below but you will have to download the data/artwork separately.

Čili ten instalační soubor by měl mít ty data už v sobě.
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Guru
  • *****
  • Příspěvků: 6543
    • Zobrazit profil
    • Ubuntu.cz
Re:danger from deep
« Odpověď #13 kdy: 10 Května 2012, 09:50:42 »
Ad ta chyba, je to hlášený bug -> http://lists.pardus.org.tr/bugzilla/2011-January/080363.html

Zkus pohledat řešení, objevil jsem něco i na nějaké španělském fóru, ale teď se tam nedostanu, protože jsem v práci.
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

 


Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.