Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Masivní regresse na 64bitu s Nvidia blobem na quake 3 postavených hrách  (Přečteno 1041 krát)

Roman Vacho

  • Moderátor
  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6029
Masivní regresse na 64bitu s Nvidia blobem na quake 3 postavených hrách
S vydáním Unity, Compizem se řeší spousta grafických regresí. Na launchpadu se mísí různé problémy, chyby, čert aby se v tom někdy vyznal. Já mám ale poslední měsíce Kubuntu s Kwinem.

Dnes jsem po delší době zapl Tremulous, což je taková fps hra na bázi quake 3 enginu.
Hrál jsem si hrál a pohoda... pak si říkám, proč mám tak nízké nastavení rozlišení ve starém cfg a vypnuté některé cool efekty. Zapl jsem je, zvětšil rozlišení a hrál s víceménně konstantními 90fps. To je maximum co hra bez přiohnutí umožňuje.
Hrál jsem na 32bit systému.

Potom jsem si dal už tvz. "na pořád" zpět 64bit systém, nastavení systému stejné, nastavení cfg shodné. Najednou se to nedalo hrát... a to ani v rozlišení 800x600 a s vypnutými některými efekty. FPS spadlo na 15-75. Bez děje většinou kolem 40FPS. S příšerama téměř slideshow. Už v menu hry jsem si říkal, že ten input nějak "laguje".No že mě to netrklo dřív!

Mám  neherní Nvidiu 210 DDR2. Ale pořád je to pecka proti Nvidia TNT, se kterou jsme kdysi paříval Quake 3 léta páně 1999.

Pozoruje tuto regresi někdo též?

BTW: To s Nouveau to běhá už líp! Tak velká je to regresse.

PS: Přidal jsem to na Launchpad k jednomu bugu, ale i tak by mě zajímalo, zda tím trpí jen můj HW nebo je někdo schopen to otestovat nebo má takovou zkušenost. Klidně i mezidistribučně.
« Poslední změna: 21 Července 2012, 18:36:38 od Roman "Rovano" Vacho »
Vyřešená vlákna je vhodné uzavřít "Topic Solved" dole pod vláknem. Děkujeme.

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.