Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Acer Aspire 5738G  (Přečteno 1716 krát)

mar.h

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 69
Acer Aspire 5738G
« kdy: 13 Srpna 2012, 19:52:03 »
Dobrý večer,
 zdá se mi že zbytečně pracuje větrák a je asi zbytečně zatížený procesor v klidu pracuje na 35-40% je to možná tím že jsem si v Ubuntu 12.04 pokud je to nastavením compizu a nebo cairo docku asi nastavil přílišnou náročnost. CPU Intel Core duo T6600 2.2,
ATI Radeon HD 4570 (512MB), 4GB Memory. Jsem v Linux začátečník tak bych se chtěl zeptat v čem může být problém a nebo jestli nevíte někdo o nějaké jiné verzi Linuxu se kterou bych si asi do záčátku lépe poradil na tomto notebooku.
                                                                                                                      Děkuji

Rover623

Re:Acer Aspire 5738G
« Odpověď #1 kdy: 13 Srpna 2012, 21:06:11 »
Kombinace Ati grafik a Compizu je obvykle dost smrtící a Compiz potom obvykle pekelně vytěžuje procesor. Takže, prvně si zkus přidat tenhle repozitář
Kód: [Vybrat]
ppa:ubuntu-x-swat/x-updates a aktualizovat systém.

Pokud to nepomůže. můžeš zkusit používat Unity 2D (odhlásíš se a přepneš se na Unity 2D-je to pod tím ozubeným kolečkem).

Nebo můžeš zkusit jiná prostředí která mají vlastní compozitor, takže Xubuntu, Lubuntu, Kubuntu nebo třeba nejoblíbenější derivát Ubuntu, Linux Mint (k tomu teď vyšel článek, tak se můžeš mrknout jestli se ti bude líbit http://www.linuxexpres.cz/distro/recenze-linux-mint-13 )

Mimochodem, povolil jsi si přes nástroj Dodatečné ovladače nesvobodný ovladač Ati?

mar.h

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 69
Re:Acer Aspire 5738G
« Odpověď #2 kdy: 13 Srpna 2012, 23:15:58 »