Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: MMD pod Wine  (Přečteno 1403 krát)

Remogeus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 13
MMD pod Wine
« kdy: 29 Listopadu 2012, 20:53:03 »
Zdravím, víte, jsem fanda do Japonska atd. no a na animaci používám program zvaný MikuMikuDance (zkráceně MMD). Když jsem se to ale pokusil spustit pod Wine, tak mi vyskočilo toto

Kód: [Vybrat]
~/.wine/dosdevices/c:/Program Files/MikuMikuDanceE_v739dot$ wine MikuMikuDance.exe
err:winediag:wined3d_dll_init The GLSL shader backend has been disabled. You get to keep all the pieces if it breaks.
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x32e31c,0x00000000), stub!
fixme:d3d9:Direct3DShaderValidatorCreate9 stub
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:resource_check_usage Unhandled usage flags 0x8.
fixme:d3d:query_init Unhandled query type 0x4.
fixme:d3d:wined3d_buffer_preload Too many full buffer conversions, stopping converting.
fixme:d3d:wined3d_buffer_preload Too many full buffer conversions, stopping converting.

Nevím co s tím DirectX mám dělat... Pomůžete mi prosím?

pacholik

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2072
Re:MMD pod Wine
« Odpověď #1 kdy: 29 Listopadu 2012, 21:33:04 »
Citace: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=24292
To get the application running:

Install directx9 using winetricks.
Install d3dxof using winetricks.

In file ~/.wine/user.reg change "Software\\Wine\\Direct3D" section to look something like

[Software\\Wine\\Direct3D] 1305663725
"DirectDrawRenderer"="opengl"
"Multisampling"="enabled"
"OffscreenRenderingMode"="fbo"
"PixelShaderMode"="enabled"
"RenderTargetLockMode"="textex"
"UseGLSL"="disabled"
"VertexShaderMode"="hardware"

Remogeus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 13
Re:MMD pod Wine
« Odpověď #2 kdy: 30 Listopadu 2012, 07:45:53 »
Citace: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=24292
To get the application running:

Install directx9 using winetricks.
Install d3dxof using winetricks.

In file ~/.wine/user.reg change "Software\\Wine\\Direct3D" section to look something like

[Software\\Wine\\Direct3D] 1305663725
"DirectDrawRenderer"="opengl"
"Multisampling"="enabled"
"OffscreenRenderingMode"="fbo"
"PixelShaderMode"="enabled"
"RenderTargetLockMode"="textex"
"UseGLSL"="disabled"
"VertexShaderMode"="hardware"

tak jsem to nastavoval přes winetricks... jinak bych se neptal (neberte to jako urážku)
« Poslední změna: 30 Listopadu 2012, 07:47:40 od Remogeus »

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.