Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Dopručení vhodného Ubuntu pro starší počítač.(pc neni až tak starej)(vyřešeno)  (Přečteno 3464 krát)

smraďoch

• Host
Dobrý den, dostal jsem starší vyřazenej počítač, teď jsou na něm asi nějaký starý windowsy a moc to nefunguje, proto jsem se rozhod použít Ubuntu, ale moc se neorientuju v těch verzích, co mi doporučíte?
Počítač: procesor AMD 250, ram 8, USB 1.1, ATA disk 320 doufám že to bude jako popis stačit víc nevim jak zjistit, s počítačema jsem začátečník a to teprve od vánoc. Moc děkuji za radu.
« Poslední změna: 21 Ledna 2013, 20:55:44 od host »

pacholik

• Závislák
Re:Dopručení vhodného Ubuntu pro starší počítač.
« Odpověď #1 kdy: 20 Ledna 2013, 16:45:08 »
Dám si 10 a za 15 ti poradím :) To tě ve škole nenaučili používat jednotky?

Univerzálně: Vyzkoušej LiveCD a uvidíš.

Roman Vacho

• Moderátor
  • Závislák
« Odpověď #2 kdy: 20 Ledna 2013, 19:46:12 »
Zkusil bych sehnat jinej. Tohle je nepoužitelný pro běžné účely. To má spíš historickou hodnotu.
Vyřešená vlákna je vhodné uzavřít "Topic Solved" dole pod vláknem.

Prosím označit text kódu v editoru # pro lepší formátování textu případného výpisu. Děkuji.

Rover623

« Odpověď #3 kdy: 20 Ledna 2013, 20:28:01 »
No, pokud je tam AMD K6 250MHz a 8MB RAM, tak na tom pojede pořádně leda DOS. Ve stavu nouze se dal ma 8MB RAM spustit Windows 95, ale lezlo to jak třínohá želva po mozkové příhodě

Martin Šácha

• Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
« Odpověď #4 kdy: 20 Ledna 2013, 20:56:50 »
Ano, tím DOS se myslel textový OS.

Z Ubuntu naběhne tak leda memtest... jdu to vyzkoušet ve virtuálu, schválně co to udělá...

EDIT: Ani memtest nenaběhne... Ale Ubuntu 10.04.4 se snaží, ukáže bootovací nabídku a memtast taky funguje... ale nainstalovat ani spustit se nenechá :)
« Poslední změna: 20 Ledna 2013, 21:07:17 od Martin "sachy" Šácha »