Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Mplayer  (Přečteno 1358 krát)

natan1

• Návštěvník
Mplayer
« kdy: 28 Dubna 2013, 16:03:04 »
Zdravím, v Ubuntu (13.04) jsem začátečník (pár týdnů). Nainstaloval jsem přes "Centrum software pro Ubuntu" Mplayer. Pokoušel jsem se vytvořit spouštěč přes horní panel GNOME, ale nefunguje. Hledal jsem i soubory mplayeru, z kterých by se spouštěč dal vytvořit, ale nic použitelného jsem nenašel. Jediné, co se mi povedlo, tak spustit video v mplayeru přes Terminál "mplayer ***.avi". Hodila by se mi tedy ikonka spouštěče na panelu v GNOME. Díky za rady.

janek-m

• Host
Re:Mplayer
« Odpověď #1 kdy: 28 Dubna 2013, 16:54:15 »
MPlayer (alebo Media Player) má riadne svoju ikonu. Čo používate v U 13.04 - Unity, Gnome panel alebo čisté Gnome?
Ak Unity, tak do vyhľadávača v dashi napísať názov a aplikáciu otvoriť, tá sa následne zobrazí v postrannom paneli a pravým klikom sa dá na ten panel upnúť, alebo ju z Dasha pretiahnuť na plochu. Ak Gnome-panel, tak to bude medzi Aplikáciami - Multimédiá a ťahom ju presunúť na plochu alebo do panela.
EDIT: inak SMPlayer je lepší
« Poslední změna: 28 Dubna 2013, 17:22:34 od janek-m »

natan1

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 28 Dubna 2013, 17:27:24 »
používám Gnome panel. Zatím se mi všechny nainstalované programy do nabídky přidaly (Chromium, Xnview,filezilla,audacious...). Mezi Aplikacemi Mplayer není. Zkoušel hledat i v "Příslušenství-Hlavní nabídka". Doinstaloval jsem Synaptic a tam se mi mplayer zobrazuje jako nainstalován. Jinak ten SMPlayer vyzkouším taky.

EDIT: Podle toho, co jsem o tom hledal začínám tušit, že MPlayer je přehrávač a SMPlayer je k němu rozhraní. Zkouším instalaci.
« Poslední změna: 28 Dubna 2013, 17:33:50 od natan1 »

janek-m

• Host
« Odpověď #3 kdy: 28 Dubna 2013, 17:33:01 »
Vybavujem si teraz Menu v Gnome panel (už som to dávno nevidel  ;D) ale v položke Multimédiá by to malo určite byť.