Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: RTCW ze zdojáků  (Přečteno 2055 krát)

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
RTCW ze zdojáků
« kdy: 07 Června 2013, 19:31:21 »
Nezkoušel někde kompilovat wolfa ze zdrojáku? Nejde mi to:/

https://github.com/hexameron/RTCW-SP-linux
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #1 kdy: 07 Června 2013, 20:01:54 »
Wolfenstein (SDL port) z repozitářů Ti nevyhovuje? Nejdou do něj data z "The Return to Castle Wolfenstein"?
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #2 kdy: 07 Června 2013, 20:13:02 »
Z jakých repozitářů?
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #3 kdy: 07 Června 2013, 20:21:52 »
Hm, tak pochybuju, že do w3D, byť se SDL, nacpu herní data z rtcw a rozjedu to, vždyť to musí být úplně jinej engine, nebo jak to říct.  ;D
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #4 kdy: 07 Června 2013, 20:48:54 »
Zkoušel jsem to přeložit, bez problémů. Jen mi chyběly knihovny libsdl1.2-dev. Pokud jsem se dobře koukal, tak je to verze programů pro x86. Jenže to neumím spustit... Zdá se, že to používá nějaké nastavení z linuxquake3. Mám nainstalovaný Quake3, tak to mi možná dodalo pár knihoven.
Jenže zatím nevím jak to spustit.  ;)

wolf4sdl by mohl umět víc formátů dat, zvláště pokud pocházejí od jedné firmy - idsoft.. ale kdo ví.
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #5 kdy: 07 Června 2013, 21:05:28 »
A jak jsi to přeložil? Vytvořila se ti spustitelná binárka?

Já postupoval podle toho readme, jenže tam je  jenom "spusť cons" a zdar. SDL jsem doinstaloval, g++ i chybějící vývojářské GL + ještě něco, ale skončil jsem tady:

Kód: [Vybrat]
astaire@nitemachine:~/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/unix$ ./cons
Wolfenstein version 1.41
cpu : x86
OS  : Linux
configured for release build
CFLAGS: -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce
[perl] &build_funcs()
Building functions table
4: ai_cast.c
5: ai_cast_debug.c
6: ai_cast_events.c
7: ai_cast_fight.c
8: ai_cast_func_attack.c
9: ai_cast_func_boss1.c
10: ai_cast_funcs.c
11: ai_cast_characters.c
12: ai_cast_script_actions.c
13: ai_cast_script.c
14: ai_cast_script_ents.c
15: ai_cast_sight.c
16: ai_cast_think.c
17: bg_animation.c
18: bg_lib.c
19: bg_misc.c
20: bg_pmove.c
21: bg_slidemove.c
22: g_active.c
23: g_alarm.c
24: g_bot.c
25: g_client.c
26: g_cmds.c
27: g_combat.c
28: g_items.c
29: g_main.c
30: g_mem.c
31: g_misc.c
32: g_missile.c
33: g_mover.c
34: g_props.cgcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_active.c -o release-x86-Linux/game/game/g_active.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_alarm.c -o release-x86-Linux/game/game/g_alarm.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_bot.c -o release-x86-Linux/game/game/g_bot.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_client.c -o release-x86-Linux/game/game/g_client.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_cmds.c -o release-x86-Linux/game/game/g_cmds.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_combat.c -o release-x86-Linux/game/game/g_combat.o
[perl] &build_funcs()
Building functions table
4: ai_cast.c
5: ai_cast_debug.c
6: ai_cast_events.c
7: ai_cast_fight.c
8: ai_cast_func_attack.c
9: ai_cast_func_boss1.c
10: ai_cast_funcs.c
11: ai_cast_characters.c
12: ai_cast_script_actions.c
13: ai_cast_script.c
14: ai_cast_script_ents.c
15: ai_cast_sight.c
16: ai_cast_think.c
17: bg_animation.c
18: bg_lib.c
19: bg_misc.c
20: bg_pmove.c
21: bg_slidemove.c
22: g_active.c
23: g_alarm.c
24: g_bot.c
25: g_client.c
26: g_cmds.c
27: g_combat.c
28: g_items.c
29: g_main.c
30: g_mem.c
31: g_misc.c
32: g_missile.c
33: g_mover.c
34: g_props.c
35: g_script_actions.c
36: g_script.c
37: g_session.c
38: g_spawn.c
39: g_svcmds.c
40: g_syscalls.c
41: g_target.c
42: g_team.c
43: g_tramcar.c
44: g_trigger.c
45: g_utils.c
46: g_weapon.c
47: q_math.c
48: q_shared.c
Updated the function table, recompile required.
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_items.c -o release-x86-Linux/game/game/g_items.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_main.c -o release-x86-Linux/game/game/g_main.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_mem.c -o release-x86-Linux/game/game/g_mem.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_misc.c -o release-x86-Linux/game/game/g_misc.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_missile.c -o release-x86-Linux/game/game/g_missile.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_mover.c -o release-x86-Linux/game/game/g_mover.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_props.c -o release-x86-Linux/game/game/g_props.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_save.c -o release-x86-Linux/game/game/g_save.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_script.c -o release-x86-Linux/game/game/g_script.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_script_actions.c -o release-x86-Linux/game/game/g_script_actions.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_session.c -o release-x86-Linux/game/game/g_session.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_spawn.c -o release-x86-Linux/game/game/g_spawn.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_svcmds.c -o release-x86-Linux/game/game/g_svcmds.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_syscalls.c -o release-x86-Linux/game/game/g_syscalls.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_target.c -o release-x86-Linux/game/game/g_target.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_team.c -o release-x86-Linux/game/game/g_team.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_tramcar.c -o release-x86-Linux/game/game/g_tramcar.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_trigger.c -o release-x86-Linux/game/game/g_trigger.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_utils.c -o release-x86-Linux/game/game/g_utils.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_weapon.c -o release-x86-Linux/game/game/g_weapon.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/q_math.c -o release-x86-Linux/game/game/q_math.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/q_shared.c -o release-x86-Linux/game/game/q_shared.o
g++ -shared -ldl -lm -o release-x86-Linux/game/unix/qagame-rtcw.so release-x86-Linux/game/game/ai_cast.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_characters.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_debug.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_events.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_fight.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_func_attack.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_func_boss1.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_funcs.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_script.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_script_actions.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_script_ents.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_sight.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_think.o release-x86-Linux/game/botai/ai_chat.o release-x86-Linux/game/botai/ai_cmd.o release-x86-Linux/game/botai/ai_dmnet.o release-x86-Linux/game/botai/ai_dmq3.o release-x86-Linux/game/botai/ai_main.o release-x86-Linux/game/botai/ai_team.o release-x86-Linux/game/game/bg_animation.o release-x86-Linux/game/game/bg_misc.o release-x86-Linux/game/game/bg_pmove.o release-x86-Linux/game/game/bg_slidemove.o release-x86-Linux/game/game/g_active.o release-x86-Linux/game/game/g_alarm.o release-x86-Linux/game/game/g_bot.o release-x86-Linux/game/game/g_client.o release-x86-Linux/game/game/g_cmds.o release-x86-Linux/game/game/g_combat.o release-x86-Linux/game/game/g_items.o release-x86-Linux/game/game/g_main.o release-x86-Linux/game/game/g_mem.o release-x86-Linux/game/game/g_misc.o release-x86-Linux/game/game/g_missile.o release-x86-Linux/game/game/g_mover.o release-x86-Linux/game/game/g_props.o release-x86-Linux/game/game/g_save.o release-x86-Linux/game/game/g_script.o release-x86-Linux/game/game/g_script_actions.o release-x86-Linux/game/game/g_session.o release-x86-Linux/game/game/g_spawn.o release-x86-Linux/game/game/g_svcmds.o release-x86-Linux/game/game/g_syscalls.o release-x86-Linux/game/game/g_target.o release-x86-Linux/game/game/g_team.o release-x86-Linux/game/game/g_tramcar.o release-x86-Linux/game/game/g_trigger.o release-x86-Linux/game/game/g_utils.o release-x86-Linux/game/game/g_weapon.o release-x86-Linux/game/game/q_math.o release-x86-Linux/game/game/q_shared.o
Install release-x86-Linux/cgame/src/unix/cgame-rtcw.so as release-x86-Linux/out/main/cgame-rtcw.so
Install release-x86-Linux/game/unix/qagame-rtcw.so as release-x86-Linux/out/main/qagame-rtcw.so
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/game/bg_misc.c -o release-x86-Linux/ui/src/game/bg_misc.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/game/q_math.c -o release-x86-Linux/ui/src/game/q_math.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/game/q_shared.c -o release-x86-Linux/ui/src/game/q_shared.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_atoms.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_atoms.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_gameinfo.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_gameinfo.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_main.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_main.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_players.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_players.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_shared.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_shared.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_syscalls.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_syscalls.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_util.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_util.o
g++ -shared -ldl -lm -o release-x86-Linux/ui/src/unix/ui-rtcw.so release-x86-Linux/ui/src/game/bg_misc.o release-x86-Linux/ui/src/game/q_math.o release-x86-Linux/ui/src/game/q_shared.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_atoms.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_gameinfo.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_main.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_players.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_shared.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_syscalls.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_util.o
Install release-x86-Linux/ui/src/unix/ui-rtcw.so as release-x86-Linux/out/main/ui-rtcw.so
Install release-x86-Linux/full/unix/wolfsp.exe as release-x86-Linux/out/wolfsp.exe

35: g_script_actions.c
36: g_script.c
37: g_session.c
38: g_spawn.c
39: g_svcmds.c
40: g_syscalls.c
41: g_target.c
42: g_team.c
43: g_tramcar.c
44: g_trigger.c
45: g_utils.c
46: g_weapon.c
47: q_math.c
48: q_shared.c
astaire@nitemachine:~/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/unix$

A zarazí se to v tomhle bodě :
Kód: [Vybrat]
.....
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_active.c -o release-x86-Linux/game/game/g_active.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_alarm.c -o release-x86-Linux/game/game/g_alarm.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_bot.c -o release-x86-Linux/game/game/g_bot.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_client.c -o release-x86-Linux/game/game/g_client.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_cmds.c -o release-x86-Linux/game/game/g_cmds.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_combat.c -o release-x86-Linux/game/game/g_combat.o
[perl] &build_funcs()
Building functions table
4: ai_cast.c
5: ai_cast_debug.c
6: ai_cast_events.c
7: ai_cast_fight.c
8: ai_cast_func_attack.c
9: ai_cast_func_boss1.c
10: ai_cast_funcs.c
11: ai_cast_characters.c
12: ai_cast_script_actions.c
13: ai_cast_script.c
14: ai_cast_script_ents.c
15: ai_cast_sight.c
16: ai_cast_think.c
17: bg_animation.c
18: bg_lib.c
19: bg_misc.c
20: bg_pmove.c
21: bg_slidemove.c
22: g_active.c
23: g_alarm.c
24: g_bot.c
25: g_client.c
26: g_cmds.c
27: g_combat.c
28: g_items.c
29: g_main.c
30: g_mem.c
31: g_misc.c
32: g_missile.c
33: g_mover.c
34: g_props.c
35: g_script_actions.c
36: g_script.c
37: g_session.c
38: g_spawn.c
39: g_svcmds.c
40: g_syscalls.c
41: g_target.c
42: g_team.c
43: g_tramcar.c
44: g_trigger.c
45: g_utils.c
46: g_weapon.c
47: q_math.c
48: q_shared.c
Updated the function table, recompile required.
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_items.c -o release-x86-Linux/game/game/g_items.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_main.c -o release-x86-Linux/game/game/g_main.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_mem.c -o release-x86-Linux/game/game/g_mem.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_misc.c -o release-x86-Linux/game/game/g_misc.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_missile.c -o release-x86-Linux/game/game/g_missile.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_mover.c -o release-x86-Linux/game/game/g_mover.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_props.c -o release-x86-Linux/game/game/g_props.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_save.c -o release-x86-Linux/game/game/g_save.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_script.c -o release-x86-Linux/game/game/g_script.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_script_actions.c -o release-x86-Linux/game/game/g_script_actions.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_session.c -o release-x86-Linux/game/game/g_session.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_spawn.c -o release-x86-Linux/game/game/g_spawn.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_svcmds.c -o release-x86-Linux/game/game/g_svcmds.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_syscalls.c -o release-x86-Linux/game/game/g_syscalls.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_target.c -o release-x86-Linux/game/game/g_target.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_team.c -o release-x86-Linux/game/game/g_team.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_tramcar.c -o release-x86-Linux/game/game/g_tramcar.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_trigger.c -o release-x86-Linux/game/game/g_trigger.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_utils.c -o release-x86-Linux/game/game/g_utils.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/g_weapon.c -o release-x86-Linux/game/game/g_weapon.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/q_math.c -o release-x86-Linux/game/game/q_math.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -DGAMEDLL -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/game -I/home/astaire/Stažené/RTCW-SP-linux-master/src/botai -c release-x86-Linux/game/game/q_shared.c -o release-x86-Linux/game/game/q_shared.o
g++ -shared -ldl -lm -o release-x86-Linux/game/unix/qagame-rtcw.so release-x86-Linux/game/game/ai_cast.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_characters.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_debug.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_events.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_fight.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_func_attack.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_func_boss1.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_funcs.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_script.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_script_actions.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_script_ents.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_sight.o release-x86-Linux/game/game/ai_cast_think.o release-x86-Linux/game/botai/ai_chat.o release-x86-Linux/game/botai/ai_cmd.o release-x86-Linux/game/botai/ai_dmnet.o release-x86-Linux/game/botai/ai_dmq3.o release-x86-Linux/game/botai/ai_main.o release-x86-Linux/game/botai/ai_team.o release-x86-Linux/game/game/bg_animation.o release-x86-Linux/game/game/bg_misc.o release-x86-Linux/game/game/bg_pmove.o release-x86-Linux/game/game/bg_slidemove.o release-x86-Linux/game/game/g_active.o release-x86-Linux/game/game/g_alarm.o release-x86-Linux/game/game/g_bot.o release-x86-Linux/game/game/g_client.o release-x86-Linux/game/game/g_cmds.o release-x86-Linux/game/game/g_combat.o release-x86-Linux/game/game/g_items.o release-x86-Linux/game/game/g_main.o release-x86-Linux/game/game/g_mem.o release-x86-Linux/game/game/g_misc.o release-x86-Linux/game/game/g_missile.o release-x86-Linux/game/game/g_mover.o release-x86-Linux/game/game/g_props.o release-x86-Linux/game/game/g_save.o release-x86-Linux/game/game/g_script.o release-x86-Linux/game/game/g_script_actions.o release-x86-Linux/game/game/g_session.o release-x86-Linux/game/game/g_spawn.o release-x86-Linux/game/game/g_svcmds.o release-x86-Linux/game/game/g_syscalls.o release-x86-Linux/game/game/g_target.o release-x86-Linux/game/game/g_team.o release-x86-Linux/game/game/g_tramcar.o release-x86-Linux/game/game/g_trigger.o release-x86-Linux/game/game/g_utils.o release-x86-Linux/game/game/g_weapon.o release-x86-Linux/game/game/q_math.o release-x86-Linux/game/game/q_shared.o
Install release-x86-Linux/cgame/src/unix/cgame-rtcw.so as release-x86-Linux/out/main/cgame-rtcw.so
Install release-x86-Linux/game/unix/qagame-rtcw.so as release-x86-Linux/out/main/qagame-rtcw.so
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/game/bg_misc.c -o release-x86-Linux/ui/src/game/bg_misc.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/game/q_math.c -o release-x86-Linux/ui/src/game/q_math.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/game/q_shared.c -o release-x86-Linux/ui/src/game/q_shared.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_atoms.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_atoms.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_gameinfo.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_gameinfo.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_main.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_main.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_players.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_players.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_shared.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_shared.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_syscalls.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_syscalls.o
gcc -pipe -fsigned-char -DNDEBUG -O3 -ffast-math -fno-strict-aliasing -fstrength-reduce -fPIC -c release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_util.c -o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_util.o
g++ -shared -ldl -lm -o release-x86-Linux/ui/src/unix/ui-rtcw.so release-x86-Linux/ui/src/game/bg_misc.o release-x86-Linux/ui/src/game/q_math.o release-x86-Linux/ui/src/game/q_shared.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_atoms.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_gameinfo.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_main.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_players.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_shared.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_syscalls.o release-x86-Linux/ui/src/ui/ui_util.o
Install release-x86-Linux/ui/src/unix/ui-rtcw.so as release-x86-Linux/out/main/ui-rtcw.so
Install release-x86-Linux/full/unix/wolfsp.exe as release-x86-Linux/out/wolfsp.exe
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #6 kdy: 07 Června 2013, 21:21:53 »
jj binárku mi to vytvoří a tohle se stane pokud ji spustím:
Kód: [Vybrat]
pepik@dolphin:~/wolfenstein/RTCW-SP-linux/src/unix/release-x86-Linux/out$ ./wolfsp.exe
Wolf 1.41 linux-amd64 Jun  7 2013
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/pepik/.wolf/main
/home/pepik/wolfenstein/RTCW-SP-linux/src/unix/release-x86-Linux/out/main

----------------------
0 files in pk3 files
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Sys_Error: Couldn't load default.cfg
pepik@dolphin:~/wolfenstein/RTCW-SP-linux/src/unix/release-x86-Linux/out$
Ale vypadá to že mám něco špatně v konfiguraci a chybí mi data hry.
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #7 kdy: 07 Června 2013, 21:34:55 »
No tak tuhle binárku mi to vytvoří taky, ale já čekal spíš něco jako *.sh s instalátorem. Jinak kompiluju to proto, že původní  instalačka od idsoftu je dnes nepoužitelná a .deb instalačka z https://launchpad.net/~tobydox/+archive/rtcw funguje, ale čas od času hra skončí sginálem 11.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #8 kdy: 07 Června 2013, 21:41:08 »
Ale jo, funguje to, za to úsilí to stálo:D

Kód: [Vybrat]
Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV) (core dumped [obraz paměti uložen])
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #9 kdy: 07 Června 2013, 21:44:19 »
Nicméně díky za tvoji snahu.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #10 kdy: 07 Června 2013, 22:00:38 »
Původně jsem také čekal nějaký spouštěcí script, ale pak jsem si všiml, že je to jediný výsledek kompilace a má nahozen příznak x. Je holt to původně windowsovská záležitost.
Jinak README.txt také není příliš sdílné, toť vše o kompilaci linuxu:
Kód: [Vybrat]
Compiling on GNU/Linux x86:
---------------------------

Go to the src/unix directory, and run the cons script
(cons is a perl based precursor to scons, this is what we were using at the time)

Run ./cons -h to review build options. Use ./cons -- release to compile in release mode.

If problems occur, consult the internet.
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:RTCW ze zdojáků
« Odpověď #11 kdy: 07 Června 2013, 22:29:08 »
Původně jsem také čekal nějaký spouštěcí script, ale pak jsem si všiml, že je to jediný výsledek kompilace a má nahozen příznak x. Je holt to původně windowsovská záležitost.
Jinak README.txt také není příliš sdílné, toť vše o kompilaci linuxu:
Kód: [Vybrat]
Compiling on GNU/Linux x86:
---------------------------

Go to the src/unix directory, and run the cons script
(cons is a perl based precursor to scons, this is what we were using at the time)

Run ./cons -h to review build options. Use ./cons -- release to compile in release mode.

If problems occur, consult the internet.
Ano, to jsem taky zmiňoval, bohužel.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.