Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.

Autor Téma: Autodesk Maya 2013 x64  (Přečteno 1365 krát)

Apis

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 20
    • Zobrazit profil
Autodesk Maya 2013 x64
« kdy: 02 Srpen 2013, 02:45:42 »
Zdravím podarilo sa mi napoli nainštalovať Maya 2013 x64 s pomocou skriptu a videa čo som našiel na youtube ALE mám problém keď zadám spustenie maya do terminálu :


 /usr/autodesk/maya2013-x64/bin/maya.bin: error while loading shared libraries: libtiff.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory



vie niekto poradiť alebo postnuť návod na inštaláciu ? musí byť 2013 x64 bo na tú mám licenciu.
Inak mám 13.04 64bit. Ďakujem

mk33

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 300
    • Zobrazit profil
Re:Autodesk Maya 2013 x64
« Odpověď #1 kdy: 02 Srpen 2013, 07:17:41 »
co zadat chybovou hlášku do googlu a vyhledat jak se jí zbavit první odkaz

http://askubuntu.com/questions/44132/how-do-i-install-libtiff-so-3
začínám tak trpělivost a pevné nervy :-) since  21. Listopad 2006
-------------------------------------------------------------------------
|Aopen MX4SGI-4DN2|P4 2,8GHz HT|2x512MB RAM|ATI 9550|Linux Mint 9 Isadora|  |Asus P4B533|P4 1,8GHz|3x256 MB RAM|ATI 7500|Ubuntu 7.04|  |IBM Thinkpad T40p|Ubuntu 9.04|  |Lenovo Thinkpad T61|Linux Mint 9 Isadora|Lenovo Thinkpad T410|Linux Mint 13

Apis

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 20
    • Zobrazit profil
Re:Autodesk Maya 2013 x64
« Odpověď #2 kdy: 02 Srpen 2013, 19:34:06 »
prikladám funkčný skript na inštalovanie Maya 2013 x64
       môj upload :
Kód: [Vybrat]
http://ulozto.sk/xtRhtQNX/maya2013-shPrvý krát keď to spustím tam všetko ide ako má. Ale keď to chcem spustiť znova tak mi to vyhodí chybu :
Kód: [Vybrat]
// Error: ... //

// Error: Line 0.147: Syntax error //

// Error: ... //

// Error: Line 0.140: Syntax error //

// Error: file: /usr/autodesk/maya/scripts/startup/HotboxMenus.mel line 157:  //

// mental ray for Maya 2013

// Mental ray for Maya: using startup file /usr/autodesk/maya/mentalray//maya.rayrc.

// mental ray for Maya: setup

// mental ray for Maya: initialize

// mental ray for Maya: register extensions

// mental ray Node Factory: loaded

// mental ray for Maya: successfully registered

// mental ray for Maya: loading startup file: /usr/autodesk/maya/mentalray//maya.rayrc

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/AdskShaderSDKWrappers.mi

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/abcimport.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/abcimport.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/architectural.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/architectural.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/base.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/base.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/builtin_bsdf.mi

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/contour.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/contour.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/paint.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/paint.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/physics.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/physics.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/production.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/production.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/ptex.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/ptex.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/subsurface.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/subsurface.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/surfaceSampler.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/surfaceSampler.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/userdata.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/userdata.so

// generating Maya nodes...

// parsing /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/include/useribl.mi

// loading /usr/autodesk/maya/mentalray/shaders/useribl.so

// generating Maya nodes...

// AbcExport v1.0 using Alembic 1.0.4 (built Jan 16 2012 13:07:28)

// AbcImport v1.0 using Alembic 1.0.4 (built Jan 16 2012 13:07:28)

updateRendererUI;

// Error: file: /usr/autodesk/maya/mentalray/scripts/mentalrayUI.mel line 1616: menu: Object 'mainRenderMenu' not found. //

Vie niekto poradiť ?
« Poslední změna: 02 Srpen 2013, 21:19:38 od Apis »

Apis

  • Návštěvník
  • *
  • Příspěvků: 20
    • Zobrazit profil
Re:Autodesk Maya 2013 x64
« Odpověď #3 kdy: 03 Srpen 2013, 13:30:09 »
tak nakoniec som to našiel čo kde je zrada :D

postupoval som z jedného fora:

Kód: [Vybrat]
1 well make sure you have correctly your libraries:
cd /usr/autodesk/maya2013-x64/lib
sudo cp -i ../support/openssl/libssl.so.6 .
sudo cp -i ../support/openssl/libcrypto.so.6 .
sudo cp -i ../support/openssl/libcrypto.so.6 libcrypto.so.0.9.8

2 Optional and CAUTION for this command --> sudo rm -fR $HOME/maya (check your maya projects first)
Or try sudo chown $USER:$USER -R $HOME/maya

3 sudo chmod -R 777 /tmp

4 open in text editor this: /usr/autodesk/maya2013-x64/bin/maya2013
and add the command
setenv LC_ALL C
after this line
setenv LIBQUICKTIME_PLUGIN_DIR "$MAYA_LOCATION/lib"

5 Create .launcher_maya.sh with:
#!/bin/bash
#rm -fR $HOME/maya/2013-x64/prefs/shelves
cd $HOME/maya/2013-x64/prefs/shelves/
for i in $(ls); do sed -i "s/-overlayLabelColor 0,8 0,8 0,8/""/g" $i; done
for i in $(ls); do sed -i "s/-overlayLabelBackColor 0 0 0 0,25/""/g" $i; done
#sed -i "s/-overlayLabelColor 0,8 0,8 0,8/""/g" $HOME/maya/2013-x64/prefs/shelves/shelf_General.mel
#sed -i "s/-overlayLabelBackColor 0 0 0 0,25/""/g" $HOME/maya/2013-x64/prefs/shelves/shelf_General.mel
cd $HOME
maya

# endscript --

chmod +x .launcher_maya.sh

6 run your new script ./.launcher_maya.sh
Configure your custom settings and save preferences settings.
Close Maya.

7 Now you can open normally maya.
$ maya


bohužiaľ iba cez ten skript z 5-teho bodu mi to ide. Dá sa to nejako dať alebo pridať na tú ikonu Maya poprípade vytvoriť novú?
Ďakujem za rady



A inak tu je zmena Alt klávesy skript :D :
Kód: [Vybrat]
gsettings set org.gnome.desktop.wm.preferences mouse-button-modifier '<Super>'
« Poslední změna: 03 Srpen 2013, 13:56:09 od Apis »