Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: černá obrazovka při spouštění live cd  (Přečteno 1765 krát)

Lukjir

• Návštěvník
černá obrazovka při spouštění live cd
« kdy: 10 Listopadu 2013, 16:25:47 »
Ahoj, jsem v linuxu začátečníkem a hned mám problém. Stáhnul jsem si live cd (xubuntu,lubuntu stejný problém u obou), vypálil na DVD, nechal nabootovat. Začnou tam běhat takové tečky pod logem distribuce. Všechno v pořádku do doby, než kliknu, že chci "Pouze vyzkoušet". Poté se chvíli načítá, rychle tam problikne tam Welcome to Xubuntu a další text, co nestihnu přečíst. Poté obrazovka zčerná (je stále trochu podsvícená není to úplně černá) a tak to zůstane. Dále se nic neděje a kontrolka mechaniky nepřetržitě svítí. Myslím, že by to mohl být problém s grafickou kartou, kterou mám VIA/S3G UniChrome Pro IGP . Můžete někdo navrhnout řešení? původně jsem si myslel, že to bude jenom špatně staženou distribucí, ale stejný problém má jak lubuntu tak xubuntu . Díky za všechny odpovědi Lukáš

EDIT: Jenom dodám, že ve virtualboxu mi to běželo.
« Poslední změna: 10 Listopadu 2013, 16:48:12 od Lukjir »

Lukjir

• Návštěvník
Re:černá obrazovka při spouštění live cd
« Odpověď #2 kdy: 11 Listopadu 2013, 14:11:22 »
Díky za pomoc, nakonec to bylo něčím jiným.

RRRadek Neužil

• Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
« Odpověď #3 kdy: 11 Listopadu 2013, 14:59:45 »
Díky za pomoc, nakonec to bylo něčím jiným.

Určitě to někomu pomůže až bude řešit stejný problém že zjistí že to bylo něčím jiným. ;D ;D
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

Lukjir

• Návštěvník
« Odpověď #4 kdy: 11 Listopadu 2013, 15:02:48 »
Bohužel sám nevím čím ;-)Vyzkoušel jsem znovu vypálit CD a znovu nabootovat a stále byl stejný problém. Dneska jsem to zkusil znova a najednou to šlo. Opravdu sám netuším :-)