Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Přidání objektu do animace (Blender) [vyřešeno]  (Přečteno 1560 krát)

An74

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Přidání objektu do animace (Blender) [vyřešeno]
« kdy: 23 Února 2014, 11:14:03 »
Dobrý den,
opravdu se moc omlouvám, že tento dotaz o Blenderu dávám sem, ale nenašel jsem lepší fórum. V blenderu nejsem kdoví jak zběhlý a potřebuji poradit. Mám postavičku s animacemi (kostra (Armature) v ActionEditoru). To mi v XNA projektu funguje, ale rozhodl jsem se, že postavičce přidám oblečení. Zkusil jsem ji přidat rodiče Armature, aby se oblečení v animacích pohybovalo stejně jako postavička. To v Blenderu funguje, ale po "nakliknutí" oblečení nejsou v ActionEditoru žádné snímky. V XNA projektu mi to hlásí chybu: normalizivg vertex bone weights.

Netuším co s tím a nikde mi nebyl nikdo schopný říct proč to nefunguje.

Předem děkuji :).
« Poslední změna: 23 Února 2014, 17:14:36 od Petr Merlin Vaněček »

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Přidání objektu do animace (Blender)
« Odpověď #1 kdy: 23 Února 2014, 11:48:26 »
Zde ti spíš pomůžeme s tím že ti nejde Blender pustit nebo nainstalovat nebo jak přidat nejnovější jeho verzi pomocí ppa, ale těžko zde najdeš radu jak ho používat.
Zde je to fórum co hledáš ;-)
http://blender3d.cz/forum/
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

An74

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re:Přidání objektu do animace (Blender)
« Odpověď #2 kdy: 23 Února 2014, 13:02:53 »
Díky  ;)

An74

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re:Přidání objektu do animace (Blender)
« Odpověď #3 kdy: 23 Února 2014, 13:06:53 »
Díky ;)

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:Přidání objektu do animace (Blender)
« Odpověď #4 kdy: 23 Února 2014, 16:22:05 »
Stačí poděkovat jen jednou :) Ale není zač ;)
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.