Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Lenovo B590 - potíže s instalací Ubuntu 12...  (Přečteno 8533 krát)

fm1989

• Návštěvník
Lenovo B590 - potíže s instalací Ubuntu 12...
« kdy: 09 Března 2014, 15:16:01 »
Dobré odpoledne,

pořídil jsem si notebook Lenovo B590 (jako mateřský OS jen DOS), kde by měl šlapat Ubuntu 12.... V podstatě nemám s Linuxy žádné zkušenosti, takže jsem poněkud amatérsky začal s instalací Server Ubuntu místo Desktop Ubuntu. Poté jsem teprve chtěl instalovat Ubuntu z Desktop CD a kromě toho, že se mi nedaří připojit k netu, se mi instalace seká vždy o onoho prvního pokusu, kdy se mě to zeptalo na čtení z nějakého souboru (nesouvisí to s tím server CD?).

Nerad bych se Ubuntu kvůli prvotním nesnázím vzdal, tak budu moc rád za Vaše rady prosím! :-)

Díky,
Patrik

pocitacovazachranka

• Aktivní člen
  • *
    • Počítačová záchranka
Re:Lenovo B590 - potíže s instalací Ubuntu 12...
« Odpověď #1 kdy: 09 Března 2014, 16:40:09 »
Dobré odpoledne,

pořídil jsem si notebook Lenovo B590 (jako mateřský OS jen DOS), kde by měl šlapat Ubuntu 12.... V podstatě nemám s Linuxy žádné zkušenosti, takže jsem poněkud amatérsky začal s instalací Server Ubuntu místo Desktop Ubuntu. Poté jsem teprve chtěl instalovat Ubuntu z Desktop CD a kromě toho, že se mi nedaří připojit k netu, se mi instalace seká vždy o onoho prvního pokusu, kdy se mě to zeptalo na čtení z nějakého souboru (nesouvisí to s tím server CD?).

Nerad bych se Ubuntu kvůli prvotním nesnázím vzdal, tak budu moc rád za Vaše rady prosím! :-)

Díky,
Patrik
Patriku, takové drobné otázky na úvod:

1. proč chceš instalovat server edition když nevím o linuxu nic ?
2. jakou verzi Ubuntu jsi stáhnul a chceš instalovat ?  = pro úplné nováčky je doporučeno použít verzi 12.04 LTS
3. jaký typ OS hodláš instalovat ? 32bit nebo 64bit ?