Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nad Linuxem nelámu hůl :) On je jistě dobrý jen já jsem amatérský-hlupák.  (Přečteno 7602 krát)

Karel-začátečník

• Návštěvník
  • Zapálený vědátor.... pozor někdy to i bouchne !
V prvním případě bych chtěl pozdravit všechny "programátory/ky" za které mám všechny linuxáře :)

Chtěl bych se představit jako úplný amatér v tomto systému, kde potřebuji vaši pomoc.
Popis vědomostí které mám(1 amatér - 10 bůh):
Linux 1 :)
Win cca 6-7
Dos 6-7

Pc používám většinou na hraní Wot, Wt a grepolisu.
Fotky úpravy prohlížení, videa střihání-barvy.
Internet všeobecně a hudba přes JabraHalo(BT) :)

Jde o to jestli má cenu s mou osobou přejít na linux viz body.
Mám rád bezpečí stabilitu a funkční prostředí což by mi linux mohl dát, ale jako amatér jsem úplně mimo i po přečtení stránek fóra jak si tučňáka naklonit na mou stranu.

HW. i5-3210m 8gb-ddr1600 hd4000/7670m 750hdd.

Skoro vše detekováno až na BT, Ati a zatím nenalezené věci.
Ve většině samouk, ale s něčím si prostě sám neporadím.
Chápání mozku Manuály fóra 5-6.
Ukázka na živo 9-10.

Tímto možná nudným/chybným textem/tématem bych chtěl poprosit o pomoc se systémem. Bude stačit jen nakopnutí v zapisování příkazů řádků, aby pc jel plnohodnotně ;)

Klidně vás pustím přes vzdálenou plochu do PC, kde by mi mohl nějaký borec/kyně s výdrží hloupých otázek a opáčka pro vás pomoci.  ! ukázka na živo chápání 9-10 :D

Knížku o Linuxu mám již objednanou :D
Případně k duplicitě admin může zavřít

Krásný den Karel
Díky za podporu

Martin Šácha

• Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
Na Skoleni (http://www.ubuntu.cz/podpora/skoleni) jsi se dival? Je urcene pro lidi kteri ubuntu nikdy nevideli...
Zkus si precist Wiki (wiki.ubuntu.cz), hlavne sekci pro zacatecniky, seznameni se systemem...