Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Wi-Fi  (Přečteno 10579 krát)

Fafoun

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 11
Wi-Fi
« kdy: 20 Října 2015, 16:25:02 »
Zdravím, popíšu můj problém s wi-fi
Na zkoušku jsem nainstaloval na notebook vedle Visty Ubuntu. Vše proběhlo úspěšně, vyhledaly se zapnuté wi-fi, připojil jsem se ke svému dlinku. Nainstaloval jsem dostupné aktualizace a vypnul noťas. Od té chvíle není možné připojení k mému dlinku, v sítích je vidět, ale je nedostupný. Připojení přes kabel je možné. Ve Vistách wi-fi funguje normálně. Rád bych věděl kde je chyba, ale předem upozorňuji, že přes pc jsem totálně amatérský "uživatel"  :)
Děkuji za odpověď

Marp

  • Moderátor
  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2456
  • Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky
    • Marek Marp Pszczolka
Re:Wi-Fi
« Odpověď #1 kdy: 20 Října 2015, 23:06:51 »
Zkusit vymazat nastavení v Síťových nastaveních a připojit se znovu, při aktualizaci mohlo dojít k aktualizaci linux-firmware, kdy mohlo (ale nemuselo) dojít k přepsání nastavení...
Jinak co je to Visty??? Není to náhodou ten nepovedený systém od MS, který se nikdy neujal a musel být nahrazený Windows 7???
Marek *Marp* Pszczolka
--------------------------------------------
Lenovo IdeaPad 5, CPU: 8jádrový AMD Ryzen 7, 16GB RAM, GPU: AMD ATI Renoir, 512GB SSD + Debian GNU/Linux Bookworm/Sid - Kernel: 5.18

Fafoun

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 11
Re:Wi-Fi
« Odpověď #2 kdy: 21 Října 2015, 09:32:49 »
Ano, máš pravdu :)
Jedná se o OS Windows Vista a nahradily jej W 7
Visty jsou v NB nainstalovány výrobcem, proto tam zatím zůstaly

Fafoun

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 11
Re:Wi-Fi
« Odpověď #3 kdy: 21 Října 2015, 11:07:06 »
Nedaří se, je to pořád stejné, vidím všechny kolem jen ne svůj router

Marp

  • Moderátor
  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2456
  • Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky
    • Marek Marp Pszczolka
Re:Wi-Fi