Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Beryl a Xinarema  (Přečteno 1625 krát)

MAG

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 1
Beryl a Xinarema
« kdy: 02 Března 2007, 01:49:41 »
Zdravim,
jsem sice zacatecnik, ale ucim se rychle :-) Snazim se prave vyresit jeden problem s berylem. Vse je nainstalovano jak ma a pokud pouziji na svem pocitaci beryl s jednim monitorem (15" Dell LCD) na grafice MSI nVidia 4200Ti, pak jede jede jak blazen a je radost se na to koukat. Avsak v okamziku, kdy pripojim i druhy monitor (Acer 1916SW 19" LCD) ktery pouzivam ke sledovani filmu na stene, pak beryl nenabehne. Konfigurak jsem si psal sam s pomoci zkusenejsich pratel, nebot  ovladace grafiky ( mam verzi od nVidie 9631) druhy displej nadetekuji, ale pisou, ze nemohou ziskat EDID z druheho monitoru a tak mu povoli max 640x480 rozliseni (dle meho s tim ma co delat prechodka DVI->VGA).  Tedy na jednom monitoru beryl funguje, na dvou s rozjetou xinaremou nikoliv. Vypise pouze toto:

**************************************************************
* Beryl system compatiblity check                            *
**************************************************************

Detected xserver                                : NVIDIA

Checking Display :0.0 ...

Checking for XComposite extension               : passed (v0.3)
Checking for XDamage extension                  : passed
Checking for RandR extension                    : failed

No RandR extension


Uz jste se s tim nekdo setkal ?

Diky za jakekoliv napady/navrhy :-)
MAG

PC konfigurace: AMD Athlon 1800+, 0.75GB RAM, asi 6 hdd+pridavny radic, jejich pocet se stale zvetsuje :-), MSI nVidia GForce 4200Ti 64MB, Sony DRU 510A DVD?RW, DELL 15" E151FPp, Acer 19" 1916W, Kubuntu 6.10, kernel 2.6.17.11

CHACAL

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 51
    • http://www.shibumi.org/eoti.htm
Beryl a Xinarema
« Odpověď #1 kdy: 02 Března 2007, 11:22:18 »
Nevim jak je to s berylem, nepouzivam, ale nekde v popisu xineramy je, neco o gl

In most implementations, OpenGL (3D) direct-rendering only works on one of the screens. Windows that should show 3D graphics on other screens tend to just appear black. This is most commonly seen with 3D screen savers, which show on one of the screens and black on the others.

http://en.wikipedia.org/wiki/Xinerama
Hrozna je predstava, ze by lide chodili otravovat, i kdyz nic nechteji.
;-)

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.