Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Linux na notebooku Fujitsu Siemens  (Přečteno 8070 krát)

simp

• Návštěvník
Linux na notebooku Fujitsu Siemens
« kdy: 17 Srpna 2007, 15:09:17 »
Dobrý den, jsem úplný začátečník. Chtěl bych používat Kubuntu na novém notebooku (ještě ho nemám). Původně jsem chtěl nějaký levný Acer, nechci žádný super výkon, ale to, co jsem si tu o Aceru přečetl, mě tak trochu odradilo... Spolehlivost vyžaduji...
Takže teď se jedná o Fujitsu Siemens Amilo Pro V3515. Je spolehlivější než Acer?

Poběží na něm Ubuntu (přesněji řečeno Kubuntu) korektně? WiFi, touchpad, hybernace, bude reagovat třeba na zavření víka a takové ty další běžné věci???

A hlavně, půjde rozchodit čtečka paměťových karet? (Není vestavěná, je do Express card slotu http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S&Shortcut=DLK-322776)

Je nutné pro základní funkčnost instalovat ještě něco kromě standardní instalace z LiveCD? Ve verzi 6.10 mi nešly přehrávat hudební soubory (mp3, wav...) Je v nejnovější verzi potřeba doinstalovávat nějaké další kodeky pro hudbu a video nebo stačí skutečně jedno CD?

Vím, že hodně z toho, na co se ptám, bych asi nakonec tady našel, ale není to pro mě tak snadné... "Postrčte" prosím začátečníka kupředu :-)

Jakub Lucký

• Závislák
    • Jakub Lucký
« Odpověď #1 kdy: 17 Srpna 2007, 15:39:19 »
Z reakcí lidí tady na fóru je Fujitsu spolehlivější

Ad funkčnost: http://www.linux-on-laptops.com/hosted/Debian-Etch-Fujitsu-AmiloPro3515.html

Čtečka karet: která z nich to je?
http://www.delock.com/produkte/gruppen/Express-Card

Ano, budou potřeba další věci (kodeky apod)
FAQ-Často kladené otázky   Návody(wiki)     
Jakub@Life:~$ Ubuntu změnilo váš život, přejete si změny uložit?(Y/N)?
Děkujeme, že nekrmíte trolly Blogísek  :wq

simp

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 18 Srpna 2007, 10:01:58 »