Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ikona zvuku na horním panelu zmizela. Nelze otevřít mixer.  (Přečteno 3335 krát)

VARIAL_ISM

• Návštěvník
Ahoj všem příznivcům Ubuntu.
Problémů se zvukem mám více, nejdříve se mi ikona mixéru v systémové části spuštěných programů zobrazovala a se zvukem šlo bez problémů manipulovat.

Problém číslo 1.:

Nainstaloval jsem si televizní aplikaci TVtime (mám Win Fast TV2000 XP Expert samozřejmě propojen kablíkem se zvukovkou do Line-in). Při každém spuštění tohoto programu jsem musel lézt do mixéru (samozřejmě jak jinak než přez ikonu zvuku nahoře, vzhledem k tomu jaký jsem v linuxu nováček) a manuálně line-in zapínat (mimo to, že si tento program nepamatuje grafické nastavení programů i když jsem to vždy vyladil a dal uložit.) Proto se ptám. Lze nějak zapnout line in při startu? A nezná-li někdo řešení problému funkčností ukládání přednastavení programů do TVtime  - tyto problémy nejsou až tolik závažné jako problém č.2.

Přistoupíme tedy k problému číslo 2.:

Začal jsem si hrát s motivy vzhledu. Nainstaloval jsem podle návodu na wiki GNOME-ART a nastahoval si pár různých motivů. Začal jsem je zkoušet a hle u jednoho mi náhle zmizelo vše co jsem na ploše měl a vyskákalo mi 5 chybových oken s popisem ERROR :). Plocha se stala na čas zcela neaktivní. Nakonec se mi po restartu pc a znovu přihlášení podařilo nastavit zpět jeden ze základních motivů. Nyní je vše vpořádku pouze ikona mixéru nahoře v pravém rohu panelu gnome chybí :). Zkoušel jsem nastavovat line-in přes příkaz "alsamixer" v terminále a opět neumím uložit nastavení a TVtime je nyní pořád němý. Dále jsem podle různých rad na fórech zkoušel kompletně přeinstalovat všechny balíky gnome-applets a nepomohlo to. Prosím poraďte. Děkuji.
I'm Linuxed man!

VARIAL_ISM

• Návštěvník
Re: Ikona zvuku na horním panelu zmizela. Nelze otevřít mixer.
« Odpověď #1 kdy: 08 Března 2008, 10:01:39 »