Pavle, myslím, že jsme to spolu řešili už několikrát a že jsme se pokaždé potkali

Co se týče věcí, které vnímám jako moderátor citlivěji než jako BUF (Běžný Uživatel Fóra):
1) UVD, několik rádců poradí, uživatel se neobtěžuje vlákno dál řešit
2) UVD, několik rádců poradí, uživatel napíše "díky už to funguje"
3) UVD, nedostane se mu do hodiny odpovědi, vloží příspěvek typu "Hm, tak jděte všichni někam"
4) UVD, dostane se mu sofistikované odpovědi, uživatel vznese ten samý dotaz
5) UVD, na přesnou a jasnou odpověď prohlásí "hm, to je složitý, to nezvládnu"
6) UVD, než se dohrabeme k tomu, co vlastně uživatel chce a co nefunguje, prohlásí "já to raději celé přeinstaluju"
7) Uživatel si přijde postěžovat, že je to všechno na dvě věci, ale neřekne ani co ho trápí.
UVD = Uživatel Vznese Dotaz
Co se týče začátečníků, kteří chtějí být admini - dost často se mi dostává otázek od uživatelů, co to nějak "naklikali" ve Windows a teď by to chtěli stejně udělat i v Linuxu - samosebou chtějí
how-to step by step. Nenechají si vysvětlit, že takové
how-to vytvořit není tak jednoduché, protože Linux je sice velice flexibilní, ale aplikace na daný systém nemusí z nějakého důvodu fungovat a je třeba postupovat jinak a že v případě, že i takové
how-to existuje, nebudou vědět, co vlastně dělají. Což si myslím, že by admin vědět měl.
Ještě jeden postřeh - karma - zvykl jsem si při označování témat za vyřešená prokliknout karmu uživateli, jehož rada vedla k řešení. Dost často totiž uživatel poděkuje, že vše je ok, ale tím to končí. Myslím si, že je to taková malá "odměna", když už to neudělá tazatel ...

A ještě jeden postřeh - začínám být nějak moc alergický na následující zkratky: LOL, ROFL, IMHO, UTFG, WTF ...

Hrome to jsem si zase vylil srdíčko
