Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: hardy 64bit + bílá smrt  (Přečteno 1814 krát)

chroustostroj

• Návštěvník
hardy 64bit + bílá smrt
« kdy: 26 Května 2008, 01:43:13 »
Tak já už jsem vážně bezradnej. Vše bylo skoro v pohodě do doby než jsem ručně nainstaloval (podle http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Hardy_Installation_Guide#Method_2:_Manual_Method_.28installing_Catalyst_8.5.29) driver na radeon 3870. Po restartu už vidím jen černou obrazovku. Pokud restartuju xka pře ctrl+alt+backspace tak se dostanu na login screen. Po zalogování ovšem najede jen bílá obrazovka s funkčním kurzorem a následuje ztmavnutí a samovolné vypnutí počítače.
Snažil jsem se najít odpověď ve všech možných threadech, ale jsem uplný linuxový začátečník, takže potřebuju konkrétní radu. Nevím jak bych se z té bílé obrazovky měl dostat do konzole a ani co bych do ní měl napsat. Zkoušel jsem vybrat nouzový režim (možná se to jmenuje trochu jinak) ale dělá uplně to samé jako normální spuštění. Jsem teď v livecd ubuntu8.04 a myslel jsem jestli by nepomohlo smaznutí xorg.conf a nebo zpětná úprava v /etc/default/linux-restricted-modules-common na opětovné zavedení fglrx, ale nevim jak provést jakoukoliv změnu, protože na to nemám z livedistra práva.
Důvod proč jsem dával ručně ty drivery byl vskutku banální: totem dělal kostičkované video

Prosím jestli mi někdo dokážete pomoct tak bych uvítal co konkrétně mám udělat, vůbec se v tom nevyznám. Díky moc.
PS: Jo a kdybyste vedeli co pak s tim videem tak vás budu dvojnásobně blahořečit :)

Kenji

• Aktivní člen
  • *
    • Ifrit
Re: hardy 64bit + bílá smrt
« Odpověď #1 kdy: 26 Května 2008, 07:56:46 »
Z live CD nemůžeš zapisovat, protože nejsi sudo. Live CD funguje vlastně stejně jako nainstalovaný systém.