Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
C:\Documents and Settings\Hotel Guest>ipconfig/all
Ethernet adapter Local Area Connection 2:
IP Address. . . . . . . . . . . . : 10.71.1.162
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway . . . . . . . . . : 10.71.0.1
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 10.71.0.1
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 10.61.32.1
1.1.1.1
fakt nekecam
Vypadá to, že američtí kluci v hotelu neumí dobře nastavit síť (DHCP server)
V tomto případě doporučuji nastavit IP adresu včetně DNS serverů a výchozí brány ručně (použít čísla, které přidělil DHCP server) a zkusit si pohrát s maskou podsítě případně výchozí branou.
Jinak to, jak chodí pakety (kde je problém) se dá zjistit třeba pomocí příkazu "tracert" (v linuxu to je "traceroute").
Takže třeba "tracert 82.113.50.102" i se zpětným překladem DNS nebo "tracert /d 82.113.50.102". Pokud se to někde "sekne", tak bude problém na tom zařízení. Pokud to "doputuje" zdárně k cíli, měl by bý problém teoreticky vyřešen.
Jinak doporučuji třeba toto:
IP: 10.71.1.162/255.255.0.0, GW 10.171.0.1 a vyzkoušet traceroute
nebo
IP: 10.71.1.162/255.255.255.0 a GW z rozsahu 10.171.1.1-10.171.1.254 (pravděpodobně to ale bude 10.171.1.1), a vyzkoušet traceroute
anebo
IP: 10.171.0.162/255.255.255.0, GW 10.171.0.1 a vyzkoušet traceroute.
PS: Kdyby na notebooku (klient) byly Linuxy s nějakými síťovými nástroji (třeba "netdiscover" a nějaký traffic monitor, třeba "iptraf") a seděl u toho někdo, kdo s tím trošičku umí nebo má nějaký návod, našel by problém za 5 minut...